Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Iso vartalo ja pieni pää - oletteko nähneet sellaista ihmistä?

Vierailija
22.05.2011 |

Kerran näin erään naisen jolla oli todella iso vartalo, ja sitä korosti vielä pitkä, alaspäin levenevä mekko, sellainen mitä ennenvanhaan pidettiin.. ja sitten pää oli todella pieni suhteessa kroppaan. Miten tuollaisia epäsuhtia voi olla?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onkohan joku kehitysvamma tai joku.

Ihminen vaikutti kuitenkin ihan normaalilta muutoin, vain ulkonäkö kiinnitti huomiota.

Vierailija
2/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on aika pieni pää ja iso vartalo eikä ole mitään kehitysvammaa, ja olen ihan terve. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran näin erään naisen jolla oli todella iso vartalo, ja sitä korosti vielä pitkä, alaspäin levenevä mekko, sellainen mitä ennenvanhaan pidettiin.. ja sitten pää oli todella pieni suhteessa kroppaan. Miten tuollaisia epäsuhtia voi olla?

Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, se hämmästyttää, kummastuttaa pientä kulkijaa. Olivatko silmät liian lähellä toisiaan vai liian kaukana?

Vierailija
4/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi ei, iskit arkaan paikkaan!

Minulla on kompleksi pienestä päästä, kamppailen asian kanssa.

Voi itku! Niin, en ole kehitysvammainen, päinvastoin.

Vierailija
5/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut läskit ovat sellaisia, että eivät heti liho kasvoista, joten epäsuhta plösön kropan ja mahdollisesti sirojenkin kasvojen kanssa korostuu.

Vierailija
6/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entisen työkaverin mies on sellainen jolla on todella pieni pää ja pitkä kaula. Naurettavan näköinen.

Vierailija
7/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään, jolla todella iso pää, mutta pieni vartalo.

Vierailija
8/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaa meikäläiseltä muuten, mut perhe väittää, että mulla on iso pää.

Vierailija
9/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös FAS- oireyhtymään kuulu pienipäisyys?

Vierailija
10/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun exä oli todella pitkä, leveäharteinen ja ns raamikas vaikkakin hoikka, mutta sitten jotenkin tosi pieni ja takaraivoton pää yhdistettynä pitkään kaulaan. Nykyään ällöttää ajatella :D

Vierailija
11/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten maailmassa voi olla ihmisiä jotka ihmettelee, että miten voi olla joitain tiettyjä piirteitä ihmisissä?

Vierailija
12/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten maailmassa voi olla ihmisiä jotka ihmettelee, että miten voi olla joitain tiettyjä piirteitä ihmisissä?

Tätä minäkin ihmettelen, ovatko jotenkin tynnyrissä kasvaneita. Antaa jotenkin huonon vaikutelman ihmisestä. Jos joku tuttavani tällaisia ääneen ihmettelisi, niin välttelisin kyllä tapaamasta enempää.

Vierailija
13/13 |
21.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin joitain vuosia takaperin huippumalli Claudia Schifferin New Yorkissa. Hän oli valtavan pitkä, vartalo suhteettoman iso (toki hoikka) ja pää tosi pieni kokonaisuus huomioon ottaen. Oli niin epäsuhtaisen näköinen ja jotenkin tunsin jopa sääliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän