Älkää hankkiko lapsia liian vanhana esim 39vuotiaana
jos ette saa lapsianne kuriin.Seiskan käytösnumerosta alempi eli kuutonen ja mennään tarkkikselle!Tervemenoa vaan!
Kommentit (9)
Uskallan väittää,että mulla on enemmän käytöstapoja ja elämänkokemusta kuin sinulla..ja jaan sitä myös eteenpäin.Ei äidin ikä kerro paljon mitään,vaan arvomaailma,joka tulee-ylläriylläri-KOTOA!!
lapseni saaneeksi. Voi mitä menin tekemään...
jos ette saa lapsianne kuriin.Seiskan käytösnumerosta alempi eli kuutonen ja mennään tarkkikselle!Tervemenoa vaan!
Mut kasvatti mummo, joka oli syntyessäni 46v. Käytös aina kymppi ja muutenkin todistus 9.5-9.8 yläasteella.
nuorempana saa hankkia lapsia, vaikka ei saisi lapsiaan kuriin? Okei. Ehkä se olen vain minä, mutta en oikein tajunnut, miksi vain "vanhan" vanhemman kuriton lapsi olisi ongelma, mutta nuoremman ei.
Äiti on tainnut saada hänet liian vanhana käytöstavoista päätellen ;)
ole tarkkiksia...
ja mielestäni just nuorempien vanhempien lapset on niitä rääväsuita.
onneksi tuli tehneeksi lapsia ajoissa, koska 30 vuotiaana se ei ollut enää mahdollista. Oli siis hyvä, että sopiva kumppani löytyi nuorena ja lapset syntyivät ajoissa. Ensimmäinen hänen ollessaan 19.. ja kyllä, hän oli naimisissa tuolloin.
Ei ihan liittyny, mut toisaalta en itsekään tajunnu miten toi alottajan loppu tohon liitty :DD
parempi myöhään... ja sen lääkityksen vois tarkistaa
Oletko vähän eri levelillä nyt...