Kolmekymppiset naiset: kuinka paljon jaksatte vielä
pitää huolta, että ulkonäkönne pysyy kondiksessa? Kroppa treenattuna, kasvot meikattuna ja kampaus siistinä? Onko kiinnostuksenne ulkonäköön vähentynyt, jos vertaa, mitä se oli esim. kymmenen vuotta sitten?
Kommentit (7)
silloin olin pienen lapsen äiti, ja oma ulkonäkö jäi välillä toisarvoiseksi.
Nyt treenaan useamman kerran viikossa, meikkaan joka päivä, tykkään valita asusteita jotka sopivat vaatteisiin ja satsaan toki myös noihin vaatteisiin. Ikää 32.
Eli pidän huolta että olen kohtalaisen hyvässä kunnossa ja samoissa mitoissa. Hyvin hillitty päivämeikki ja hiukset kondiksessa on myös minulle perusasioita. Kun pitää kuviot tarpeeksi yksinkertaisena niin ei edes mene mitenkään ihmeemmin aikaa - mulla on muutakin tekemistä kuin treenata hulluna tai vääntää kiharoita.
Panostan itseeni huomattavasti enemmän: ostan kalliita, hyvin istuvia vaatteita, treenaan monta kertaa viikossa, meikkaan ja laitan tukan joka arkipäivä. Joskus sunnuntaisin annan vaan olla :)
ja olen aina kondiksessa=).Miksi te luulette että elämä pysähtyy kun täyttää 30 v!HALOO!kAIKKI PARANEE SEN MYÖTÄ KUN VANHENEE!Ja kyllä tiedän monta todella upeeta 40 v naista,lyövät monet nuoremmat laudalta=)
Olin harmaavarpunen noin 25-vuotiaaksi asti, jolloin puhkesin kukkaan.
nykyisin näytän paremmalta kuin nuorempana. Osittain johtuu paremmasta itseluottamuksestakin, mutta siitäkin, että panostan ulkonäköön ihan eri lailla.
Koskaan en ole treenannut, joten parikymppisenä ei-synnyttäneenä näytin luonnostaan paremmalta kuin nyt näytän synnyttäneenä ja vanhempana.
Meikannut olen aina, ehkä nykyään vähän taitavammin kuin vuosikymmen sitten.
Tukkani on nyt paljon parempi kuin 10 vuotta sitten, sillä silloin mulla oli vielä erittäin kaukana oikeasta väristäni oleva värjäys, jonka paikkailun kanssa meni ikä ja terveys, eikä se parhaimmillaankaan ollut koskaan uskottava ihonvärini kanssa.
Olin harmaavarpunen noin 25-vuotiaaksi asti, jolloin puhkesin kukkaan.