Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

väsyttää, vit.... ja pelottaa

Vierailija
22.05.2011 |

Olen rv 20 ja 3 eskari-kouluikäistä lasta. Jäin viimeviikolla muutamaksi päivää saikulle koska oli menkkamaisia kovahkoja kipuja. Huomenna on nla lääkäriaika kipujen sekä työssäjaksamisen takia. Mulla on vuorotyö hoitoalalla, joka on rankkaa.

Nyt on raskausajan diabetes, töissä ei sokereiden otto onnistu lainkaan. En pysty ottaa niinkuin pitäis, kun aina kiire. Pelottaa iltavuorot ja viikonloput kun ovat niin rankkoja töissä.

Mies käy töissä ja on lasten kanssa. Minä käytännössä joudun hankkimaan ruuat ja kantamaan ne monta km kaupasta, koska miehellä auto. Jos en laita ruokaa, sitä ei sit laita kukaan muukaan. (mies osaa, muttei laita).

Ollaan syötu to ja pe pitseriat pitsat. Eilen ei laittanut kukaan ruokaa (mies töissä söi)Söin karkkia ja suklaata, illalla puuron.

Tänään ei ollut muuta ruokaa, kun lapsille eilen paistamat lätyt söin ja pullaa.

Päivällä mies kovan tappelun jälkeen haki mulle hesen kanasalatin ja prismasta muusia ja kaalikääryleitä. Lapset huusi kun me riideltiin. Lähtivät miehen äidin luokse muut syömään, sanoin et sairasloman tarkoitus oli lepäillä, ei hoitaa lapsia, eikä naapurin lapsia ei laittaa ruokaa tai seistä koko päivää jaliskentällä. Ruokaa olisin voinut laittaa jos olisi ollut aineet. Muut olis voitu hoitaa niinkuin oli ennen suunniteltu, kun luultiin et olin töissä. Sanottakoon että lapsia en saa vapaapäivinä viedä kun eskariin, pk ei hyväksy sitä. Enkä jaksa enää siellä tapella asiasta. Oon aivan väsynyt ja poikki ja vituttaa mies ihan kunnolla. Ite hän käy syömässä töissä. En aio laittaa ruokaa enään, en imuroida enkä pestä miehen pyykkejä. Jos mua ei ajatella, ei munkaan tarvi häntä ajatella. En tiedä otanko/pyydänkö huomenna sairaslomaa, en tiä enään mitään kun niin ottaa kaikki päähän ja haluais yksin lähtee lomalle tai toiselle paikkakunnalle hetkeks, et saa itteni koottua.. sori sekava teksti..

Raskauden alussa mies lupasi laittaa ruokia yms.. 2 kertaa on laittanut..

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon päästä on rakenneultra ja sekin pelottaa että kaikki huonosti, kun syön nykyisin useesti miten sattuu. Sokerit pysyy kuitenkin raja-arvojen sisällä, sillon kun olen mitannut.

Vierailija
2/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei oikeesti kannattaisi lisääntyä enempää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä ap varmasti hyvä äiti on, mutta jokainen väsyy joskus, etkös sä 2 ole väsynyt koskaan?

Vierailija
4/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet ap ihan oikeassa. jos mies ei auta, antaa sen hautua paskassa. älä passaa YHTÄÄN. pärjäät vaikka ilman miestäkin paremmin kuin tuollaisen LAPSEN kanssa!

Vierailija
5/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla täysin eri tilanne,mutta kans masentuneena ja allapäin yksin kotona.:(Noin kaunis ilma ja mä vollotan kotona.Oon pitkään sairastellut ja lapsettomaksi jäämisen pelko kasvaa ja kasvaa.Siinä mun murheet.Tuntuu etten kykene iloitsemaan enää mistään.Kovasti jaksamista sulle masun kanssa,kyllä kaikki vielä parhaaksi kääntyy.Usko pois

Vierailija
6/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

auton kanssa valtavat ruokasatsit (siis kuivakamaa ja pakastimeen) jemmaan, sit seuraavan kerran kun tulee vastaava tilanne niin on jotain mistä keksiä syötävää. Ei sille vauvalle ihan noin pienestä mitään tapahdu, ottaa sulta varmasti tarvitsemansa ravinteet. Vaikka kuulostaa nyt karulta, niin ota mahdollisimman paljon vastoinkäymisiä huumorilla. Vaikeaa, mutta helpottaa pidemmän päälle. Ja miehen jätät täst edes huomiotta, naurat vaan että siinäpähän pärjäilet itseksesi, vätys. Tsemppiä!

Vierailija
7/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tulet terveeksi ja saat lapsia. Mulle sanoi lääkäri ennen tätä raskautta, että jos vielä haluan lapsia, kannattaa aloittaa yrittäminen. On kasvain kohdussa, joka voidaan joutua leikkaamaan myöhemmin. ap

Vierailija
8/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivotaan näin.Toivottavasti sun miehesi ymmärtäis ja auttaisi kotitöissä ja muissa.Ota sairaslomaa,jos yhtään tuntuu siltä ettet jaksa.Mikään ei ole tärkeämpää kuin masun vointi nyt,eiks niin.

t:6

Vierailija
9/9 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap otat sairaslomaa ja lepäät,vuorotyö hoitoalalla on raskasta vaikkei oiskaan raskaana. ja pistät sen miehesi tekemään eli käymään kaupassa iltaisin sun laatima lista mukana. sun täytyis tosiaan syödä terveellisesti ja säännöllisesti ja jos et syö väsyt ja elämä tuntuu vieläkin karmeammalta. sä et ole yksin raskaaksi tullut joten ukko kantakoon vastuunsa ja auttakoon sua. koittakaa keskustella asiallisesti.