5 kk vanhan vauvan äitipuoli hymyilee facebook-kuvissa vauva sylissä
Tarina on sellainen että lapsen isä petti ja jätti äidin, joka oli juuri synnyttänyt. Nyt tämän nykyisensä kanssa jo kihloissa (mahdollisesti nyxäkin raskaana) ja sitten vauveliinista on tämän äitipuolen kanssa tosiaan facebookissa oikeen kuvagalleria... Mä oon sit varmaan vanhanaikainen ja nipo, mutta musta tää on kauheen mautonta! Vauvan äidille ainakin surullista.
Kommentit (48)
Ainahan tää mies voi hänellekin tehdä saman.
Kuulostaa kyllä aika karmealta, mutta sen olen oppinut että ihmissuhteet ei todellakaan ole yksioikoisia.
Ja minusta on kuitenkin kiva, että äitipuoli näyttää nauttivan roolistaan, eikä vieroksu vauvaa.
Ja ennen kaikkea onko hänellä äidiltä saatu lupa julkaista kuvia netissä? Tuskin?
En antaisi niin pientä vauvaa isälle yksin. Saisi tulla korkeintaan tapaamaan vauvaa luokseni jos olisi pakka.
Tosi aikuista käytöstä isältä.
Ei ole pienelle kivaa kun on eri kodit ja rutiinit eri paikoissa.
Nykyään kuitenkin kaikki on näköjään mahdollista.
siellä isän perheessä.
Äitinä mua varmaan jurppisi juttu, mutta lapsen kannalta hyvä loppujen lopuksi.
Ei taida mikään fiksuin emäntä olla kyseessä. Tai sitten vittumainen?
Toisaalta minusta on ihan kiva lukea facebookista, kun yhden kaverini nyksä äitipuolena kirjoittaa asioista, joita on hommaillut lapsipuolensa kanssa. Tulee sellainen olo, että lapsella on varmaan hyvä olla myös äitipuolensa kanssa.
Toisaalta tässä erossa ei mitään ap:n tarinan kaltaista dramatiikkaa ole taustalla.
mutta äiti saa laittaa kuvia facebookiin?
Isä ei saisi tavata lastaan omassa kodissaan vaan lasta pitäisi tavata äidin kodissa?
Ei jumalauta sentään, ette voi olla tosissanne!!! Lapsi on isälle yhtä rakas kuin äidille; isä on lapselle yhtä rakas kuin äitikin.
LAPSELLA ON OIKEUS MOLEMPIIN VANHEMPIIN!
Isä ei saisi tavata lastaan omassa kodissaan vaan lasta pitäisi tavata äidin kodissa?
Ei jumalauta sentään, ette voi olla tosissanne!!! Lapsi on isälle yhtä rakas kuin äidille; isä on lapselle yhtä rakas kuin äitikin.
Jos lapsella on oikeus molempiin vanhempiin, niin pitäisikö isää jotenkin rangaista siitä, että lähti lätkimään?
vaan siinä lukee, että vauva äitipuolen kanssa kuvissa.
vaan siinä lukee, että vauva äitipuolen kanssa kuvissa.
Kaikki muut on tainneet päätellä, että ovat äitipuolen sivuilla.
Varmaan se vauvan isä on siihen luvan antanut ja kenties jopa ottanut kuvat.
Varmaan se vauvan isä on siihen luvan antanut ja kenties jopa ottanut kuvat.
äitipuolen tulee rakastaa miehen lasta kuin omaansa?!
Miksi kuvat äitipuolesta ja lapsesta ovat nyt sitten huono asia? Eikös se ole hienoa, että äitipuoli rakastaa lasta kuin omaansa?
Minusta kuulostaa lapsen kannalta erinomaiselta asialta, että äitipuoli tykkää vauvasta niin paljon, että hoitaa kuin omaansa ja ylpeydellä jakaa kuvia!
Toki ymmärtää, että jätetystä äidistä asia ei välttämättä tunnu kauhean kivalta, mutta toisaalta tuossa tilanteessa pitäisi ajatella lapsenkin parasta. Toki lapselle olisi ollut parasta, että vanhemmat eivät olisi eronneet, mutta kun se nyt kuitenkin kerran on tapahtunut, niin eikö ole parempi että äitipuoli tykkää lapsestaan, kuin että hän vaikeuttaisi isän ja lapsen suhteen syntymistä?
Minä ainakin nostan hattua äitipuolelle reilusta rakastamisesta ja rakkauden näyttämisestä tuollaisessa tilanteessa. Hän taitaa olla porukassa ainut, joka ajattelee lapsen parasta?
kun näissä tosiaan tapaa olla sellainen juttu, että yhteishuolletavien lasten MOLEMMILTA huoltajilta pitää olla lupa julkaista kuvia. Jos äiti on yh, riittää äidin lupa.
Sikäli, että vauvan isä ei ole vauvan ainoa huoltaja, ei siis riitä että isä on sanonut nyxälleen kuvien olevan ok.
Minäkin vaadin lapseni isää näyttämään minulle lapsesta facessa olevat kuvat ennen julkaisua (olen lapsen ainoa huoltaja), en vittumaisuuttani, vaan koska isä saattaisi ajattelemattomuuttaan laittaa lapsesta sinne vaikka nakukuvia - joita en lapsesta todellakaan nettiin halua.
Niin, minullahan on siihen täysi oikeus.
Toisaalta jos kerran tässä tapauksessa kuvat ovat ihan hyvässä hengessä otettuja, jopa mukavia kuvia, niin en ehkä viitsisi alkaa naputtamaan...
Äitipuolen tulee rakastaa lasta kuin omaansa, mutta tässä tapauksessa niin ei saa tehdä...?
Tehtiin taas tästä nykyisestä se roisto, vaikka todellisuudessa se joka on väärin tehnyt on se mies...
Kyllä nainen on naiselle susi!
Jos olisin ex, loukkaantuisin tosi pahasti
Ajatuskin siitä et ukko häipyis nyt kun oon raskaana ja uuden ämmän kanssa ois onnellinen, hui..... Miehet ovat miehiä, näin voi käydä.