Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Zyrtec on hyvä unilääke, jos ei muuhun auta!

Vierailija
22.05.2011 |

Tosin unettaa just silloin kuin ei saisi 24h aikana:(

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristää pikemminkin kun happi kulkee sen ansiosta.

Vierailija
2/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

piristää pikemminkin kun happi kulkee sen ansiosta.

pettynyt olen panacodiin,ei vie kipua mutta ramasee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, mahtaa olla aikamoiset kivut :/

Itsellä paha murtuma eikä mikään ollut niin tehokas kuin Panacod kipuihin. Toki niitä piti nappailla "hieman" tehostettu määrä.. Mutta lääkärin luvalla sekin, että jotenkin selvisi aina yhden päivän eteen päin kipujen kanssa.

4/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kans väsyttämään, mutta ei vienny multakaan kipua pois :S tosin oli tulehdus ja paha infektio.

Vierailija
5/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec väsyttää, vaikka selostuksessa erikseen mainitaan, ettei se väsytä. Ehkei kehoni ole lukenut "käyttöohjeita" :P:

Zyrtec tekee mut myös tosi ärtyisäksi.

Vierailija
6/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec väsyttää, mutta Heinix ja Histec ei.. Lääkkeistä on tosi tylsä kun niistä puhutaan täällä yleistäen. Kaikilla toimivat omat jutut ja jos mua väsyttää, niin se ei tarkoita, että se väsyttäisi jotain toista.

Vierailija
7/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa kans väsyttämään, mutta ei vienny multakaan kipua pois :S tosin oli tulehdus ja paha infektio.

mulla hermosärkyä jaloissa ja käsissä.

Vierailija
8/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
9/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

halvemmat sisaruksensakaan väsytä.

Eikä Panacod vie kipuja juurikaan edes annoksella 2x3, antaa kyllä kivan muuten suht kivan olotilan... Silloin kun on paha niskapäänsärky, niin ei auta mikään :(

Vierailija
10/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zyrtec tai muut allergialääkkeet, edes Atarax. Toisaalta mua ei väsytä myöskään monet nukahtamislääkkeet ja lihasrelaksantit...

Vierailija
11/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta tän se lääkäri vaan määräs.eikä sitten osannut sanoa millon tämä hermosärky lakkaisi. :( johan tästä on 4 kk kärsitty.

Vierailija
12/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut otan sen illalla, niin ei haittaa. Panacod ei enää yksistään väsytä, mutta sirdaludin kanssa väsyttää niin paljon, etten taatusi auton rattiin lähde, vaikka kummankin kanssa yksistään uskallan ajaa.

Mutta burana väsyttää ja se se vasta ärsyttää, kun aika paljon joutuu syömään ja tehoaa kipuihin vähintään yhtä hyvin kuin panacod.

Vierailija
13/13 |
22.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vaikka otan sen illalla, olen seuraavan päivänkin ihan pöhnäinen. Muuten se olisi hyvä unilääke, mutta kun päiväkin menee siitä pilalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kolme