Kisa: Keksi tyttövauvalle KARMEIN nimi jonka vain pystyt.
Kommentit (61)
jauhaa Keira nimestä.Muistan yhden aloituksenkin tosta nimestä.Nyt mainitsi nuorenparin.Onko Keira syntynyt tän jauhajan expoikaystävälle ja äitinä joku muu kuin tämä katkera kirjoittaja???? Kaikki tajuaa et esikuvana on ollut se brittinäyttelijä Pirates of the Caribian leffasta.Anna jo sen nimen olla.Mitä sitten jos se saatetaan lausua niinkuin kirjoitetaan?Keirahan on selvää suomea ihan siinä missä Keijo.
on niin kiihkeä kirjoitus
Pälvi. Tulee mieleen vain pälvikalju.
Muussa merkityksessä olen kuullut vain laulun sanoituksessa.
Ei tarvii luokkalaisten keksiä haukkumanimiä kun vanhemmat antaneet sellaisen valmiiksi.
olisivat tosi hienoja perisuomalaiseen Virtaseen. :)
Juuri Keira, Aisha, Naomi, Ebony, Rihanna, Brianna, Cassandra...
Naomi Rihanna Virtanen olis aika kiva.
Tietty joku romaninimi olisi helppo tapa varmistaa rasismi lapsen elämässä. Ramona Samira olisi helppo tapa varmistaa, ettei tule kutsua työhaastatteluun.
Impi Naima Lahja Virtanen
Meri Tuuli Pilvi Virtanen
Jenny Sanny Fanny Virtanen
Chrystal, California ym. USA:n mustien naisten kekseliäät nimet.
Fantasia Virtanen sointuisi erityisen kivasti.
Chrystal, California ym. USA:n mustien naisten kekseliäät nimet. Fantasia Virtanen sointuisi erityisen kivasti.
kekseliästä mustaa nimeä tullut, noi olis valkoisten stipparinimiä. Ette vaan tunne yhtään tummia ladejä, hah. Muutto luvattuun maahan avartaa.
Aloitan tähän esimerkiksi: Arnesha, Malyasia ja Zakiya ja Diamond!
Minusta tähän tulee ihan loistonimiä! Ihanampia kuin noihin nimigalluppeihin. IHANIA ovat ainakin nämä:Liselotta Loviisa
Raisa Aliina
Iida Justiina ja ETENKIN aivan ihastuttavan riemastuttava:
Ylva Lydia =D
ap
:D
Naima Lahja Matilta (kun ei mieheni ole Matti)
Anna Aina Naima Rauha
on ollut aina myös mun inhokkinimi. Onkohan se ruotsinkielisistä oikeesti ihan hyvän kuuloinen nimi?
TULA ja BARBIE! Suomessa, huh. Tula Barbie Virtanen. Ha ha ha anna mun kaikki kestää.
Yks tuttu laittanut tytölleen tuon nimen. Käy sääliksi tyttöparkaa kun aina ensimmäiseksi tulee nimestään mieleen pedofiili Muhammadin raiskaama tyttö. Muutenkin huonosti suomalaiseen suuhun sopiva nimi.
en voi sille mitään, että minusta selkeästi ulkomailta lainatut nimet, jotka lausutaan kummallisesti suomalaisesti on hassuja. Minulla ei ole mitään sitä vastaan, että ulkomaalainen nimi annetaan, kunhan se lausittaisiin kunnolla. Sama kun 80-luvulla oli Nina ja Pia matkittu varmaan Ruotsista, mutta lausutiin kummallisesti yhdellä i:llä.
Keira kiva, kunhan se lausutaan Kiira, vaikka sukunimi olisi mikä.
URSULA MARGAREETTA FRANSIINA
URSULA MARGAREETTA FRANSIINA
Yks tuttu laittanut tytölleen tuon nimen. Käy sääliksi tyttöparkaa kun aina ensimmäiseksi tulee nimestään mieleen pedofiili Muhammadin raiskaama tyttö. Muutenkin huonosti suomalaiseen suuhun sopiva nimi.
kummankohan päässä on enemmän vikaa, sun vai mun?
;)