Kisa: Keksi tyttövauvalle KARMEIN nimi jonka vain pystyt.
Kommentit (61)
Myöskään en jostain syystä voi sietää nimeä Sanni.
Wolferiina, Myrmidia, Lassiina, Melena, Orkkuli
Tässä jollekin vielä käyttämättä olevia: Amalgamiina, Sepponella
Kyllähän nyt kaikki ton legendaarisen Ripsipiirakan biisin tietää.
Barbie Mercedes
Aina Maila
Tanya
Kiiwi
voisi pikkuneiti Virtanen kiittää kasvettuaan..
Olenkohan missannut jonkun järisyttävän uutisen? Kun minulle ei tule lainkaan tuollainan mieleen... Vaikka muuten en Aishaa tms laittaisikaan
Yks tuttu laittanut tytölleen tuon nimen. Käy sääliksi tyttöparkaa kun aina ensimmäiseksi tulee nimestään mieleen pedofiili Muhammadin raiskaama tyttö. Muutenkin huonosti suomalaiseen suuhun sopiva nimi.
VIIVI, joka on maailman kamalin nimi. En antais ees mun hamsterille tollasta koiran nimee. Ja mun avokilla sattuu oleen ton niminen tytär entisestä suhteesta, en kahtaa kutsua sitä tyttöö ees kaupassa ettei kukaan luule sitä mun kakaraks.
Janessa, Janissa, Jenissa, Jadessa, Jennica, Hennica, (tänään Hesarissa), Jemina, Jamina, Jannica jne. väkisin väännetyt kamaluudet.
Ja ist toiseksi nimeksi joku Victoria, Madeleine, Beatrice, Elisabeth, Margareeta jne.
Minusta tähän tulee ihan loistonimiä! Ihanampia kuin noihin nimigalluppeihin. IHANIA ovat ainakin nämä:Liselotta Loviisa
Raisa Aliina
Iida Justiina ja ETENKIN aivan ihastuttavan riemastuttava:
Ylva Lydia =D
ap
varsinkin on kaunis nimi :)
Kauhea olisi joku Aina-Impi
olen täsmälleen sama mieltä 37:n kanssa... c nimessä aiheuttaa aina hämminkiä, tosin sitä suurin osa niistä vanhemmista jotka ovat päätyneet ceelliseen nimeen hakevatkin, eli huomiota heille, ei lapselle.
ulpukka virtanen
irmeli virtanen
raili virtanen
helinä virtanen