Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein viet lapset hoitoon jotta pääset bilettää?

Vierailija
21.05.2011 |

Tuttuni vie 2v. poikansa todella usein mummolaan viikonlopuksi jotta pääsee ottamaan siideriä. Kuinka usein te?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari kertaa vuodessa on tilanne että mennään yhdessä

Vierailija
22/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin lapsista 11v.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapseni on 6-vuotias. On kyllä kerran ollut yksin yökylässä, mutta ei vanhempiensa biletyksen takia.

Vierailija
24/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vanhin lapsista 11v.

kuulunutkaan vasta:)

Vierailija
25/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on minun menojeni aikana isän kanssa kotona. En osaa sanoa, kuinka usein, vaihtelee vähän. Mutta ei minusta "siiderin ottaminen" vielä ole bilettämistä. Itse en esim. melkein koskaan mene varsinaisesti bilettämään, vaan menen ystävän tai ystävien kanssa istumaan vaikka terassille, istumaan ja juttelemaan. Se ei siis oikeastaan eroa kahvilassa istumisesta, paitsi että kahvin sijaan otetaan vaikka pari olutta. Onko sekin bilettämistä? Jos on, niin olisiko sitten kahvilassa istuminenkin - bilettää voi nimittäin alkoholittomastikin, kuten esim. itse tein raskausaikana...

Vierailija
26/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin en silloin lähde yksin bilettämään, vaan mennään miehen kanssa ulos syömään tai istutaan kaksistaan iltaa kotona. Jos haluan bilettämään, niin silloin mies on lasten kanssa kotona. Tätä tapahtuu ehkäpä keskimäärin kerran kahdessa kuussa.

Vierailija
27/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai kerran kahteen viikkoon mummillaan yötä, minä teen silloin mitä lystään. Joskus biletän, joskus vaan nukun kotona ja nautin yksinolosta. Lopun aikaa huolehdin TÄYSIN yksin lapsesta. Lapsi 1,5 v ja mminä 32 v.

Vierailija
28/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

7,5 vuoden aikana olemme vieneet lapset yhden kerran hoitoon vanhempien hurvittelun vuoksi. Menimme Puistobluesiin ja tulimme kotiin illalla kympin aikaan.

Tänä kesänä aiomme tehdä samoin.

Jep, tylsää jengiä ;)

Vierailija
29/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun en sellaisia enää jaksa harrastaa, mutta miehen ja mun treffien tai vaikkapa juhlien (kuten häät, karonkat, synttärijuhlat tms.) takia meidän 2,5-vuotias on hoidossa satunnaisesti, keskimäärin ehkä kerran kahdessa tai kolmessa kuukaudessa. Ensimmäisen kerran oli yökylässä puolisen vuotta sitten, sitä ennen oli aina meillä hoitaja kotona.

Vierailija
30/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

humputtelureissujen takia yökylässä.

Vierailija
31/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä pikkujouluaikaan. Pari-kolme kertaa vuodessa sitten on isän kanssa ja toisinpäin kun isukki menee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kaksi