Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kuinka usein viet lapset hoitoon jotta pääset bilettää?

Vierailija
21.05.2011 |

Tuttuni vie 2v. poikansa todella usein mummolaan viikonlopuksi jotta pääsee ottamaan siideriä. Kuinka usein te?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska on minun menojeni aikana isän kanssa kotona. En osaa sanoa, kuinka usein, vaihtelee vähän. Mutta ei minusta "siiderin ottaminen" vielä ole bilettämistä. Itse en esim. melkein koskaan mene varsinaisesti bilettämään, vaan menen ystävän tai ystävien kanssa istumaan vaikka terassille, istumaan ja juttelemaan. Se ei siis oikeastaan eroa kahvilassa istumisesta, paitsi että kahvin sijaan otetaan vaikka pari olutta. Onko sekin bilettämistä? Jos on, niin olisiko sitten kahvilassa istuminenkin - bilettää voi nimittäin alkoholittomastikin, kuten esim. itse tein raskausaikana...

että kahville voi ottaa lapsetkin mukaan, ainakin itse otan. Oluelle taasen ei, tai itse en ota.

Vierailija
2/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vien päivähoitoon mummolaan, kun itse olen urheilukisoissa. Yleensä lapsi on mukana sielläkin, koska mies kilpailee samassa lajissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin baareissa käymisen kun aloin parisuhteeseen.

Vierailija
4/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kahville voi ottaa lapsetkin mukaan, ainakin itse otan. Oluelle taasen ei, tai itse en ota.

riippuu vähän. Itse en tarkoittanut mitään puolen tunnin nopeaa kahvittelua, vaan kiireetontä keskustelua, missä voisi puhua myos niistä asioista, joita ei halua lapsen kuulevan - esim. tosi vakavista asioista. Ja jaksaisiko se lapsi istua tylsistymässä siellä? Tai siis tottakai moni lapsi jaksaa ainakin jonkun aikaa, mutta kyllä ainakin itse tykkään välillä keskittyä ihan vaan aikuisten asioihin, ettei koko aika ole vaan sen lapsen asioista huolehtimista ja lapsen juttuja.

Ettekö te muut sitten halua koskaan tehdä mitään ilman lapsia? Kyllä minäkin joskus otan lapsen mukaan kahvilaan, mutta joskus on kiva mennä itsekseen.

Ja toisaalta, käyn ilman lasta myös uimahallissa, lenkillä, ihan vaan ystävien luona, vaateostoksilla - en tajua, miksi nämä olisivat yhtään hyväksyttävämpiä syitä jättää lapsi lastenhoitajalle (siis jos ei isää ole) kuin baarissa käyminen tai bilettäminen. Tai en tajua, miksi ne olisivat huonoja syitä.

Vierailija
5/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten koskaan en ole vielä vienyt lapsia ulkopuolisille hoitoon päästäkseni bilettämään. Ehkä joka toinen kuukausi lähden bilettämään niin että lapset ovat kotona isänsä kanssa. Mies käy vähän useammin, ehkä kerran kuussa.

Vierailija
6/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..hoitoon ... biletys ei näet kiinnosta

Vierailija
7/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen ulkopuoliselle hoitoon, mistään syystä enkä mistään hinnasta! Minusta kaikki menot ovat huonoja tekosyitä jättää OMA LAPSI jonnekin. Ja varsinkin alkoholin juominen, ja turha sitä on kaunistella, juopottelu on juopottelua. Minä vaikka mieluummin sekoaisin yksin kotona kuin veisin lapset hoitoon, on se heille niin kova paikka kuitenkin joutua eroon omasta äidistä! Ei se lapsuus nyt niin pitkä ole, ja nopeasti se aika menee, jos on vaikka vaan pari lasta kahden vuoden ikäerolla. Nuorimmaisen mentyä eskariin pääsee sitten itsekin harrastelemaan.

Vierailija
8/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perheen ulkopuoliselle hoitoon, mistään syystä enkä mistään hinnasta! Minusta kaikki menot ovat huonoja tekosyitä jättää OMA LAPSI jonnekin. Ja varsinkin alkoholin juominen, ja turha sitä on kaunistella, juopottelu on juopottelua. Minä vaikka mieluummin sekoaisin yksin kotona kuin veisin lapset hoitoon, on se heille niin kova paikka kuitenkin joutua eroon omasta äidistä! Ei se lapsuus nyt niin pitkä ole, ja nopeasti se aika menee, jos on vaikka vaan pari lasta kahden vuoden ikäerolla. Nuorimmaisen mentyä eskariin pääsee sitten itsekin harrastelemaan.

Vierailija
9/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaapa onko mun kummipoika ollut aina aivan väkisin tulossa meille yökylään... On joo kauhea paikka joutua eroon omasta äidistä...

Vierailija
10/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

puhumattakaan sunlaisesta takertuvasta lehmästä.

Vierailija
11/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi tais olla toissa vuonna.

Vierailija
12/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse HALUAA mennä mummolaan koska tykkää vaarin kanssa rassata mopoja ja nikkaroida ym. On siinä lapsuus jos äidin helmoissa ollaan kouluikään asti,huh huh

Vierailija
13/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan nimitellä ja haukkua. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että kotiäitiyttä ei arvosteta. Jos haluaisin käydä siidereillä, niin heti kaikki taputtelisivat olalle, mutta kun minua eivät siiderit kiinnosta, haluan panostaa äitiyteeni enkä paeta sitä päihteenhuuruiseen valhetodellisuuteen. Niin sitten heti lapsiinsa panostava kotiäiti on "takertuva lehmä". Pitäisi varmaan minunkin vaan juopotella ja keksiä harrastuksia ilman lapsia, niin sitten olisin kai hyvä ihminen!

Vierailija
14/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1 vuotiaasta näin tehneet :) äitini ottaa ihan mielellän, itsekin välillä pyytää :) en näe siinä mitään pahaa, toisin varmaan jokainen AV mamma on jo haukkunu kaikkia pystyyn jotka haluavat ottaa sen pari sidukkaa :)

enkä edes jaksa lukea ketjua :

Vierailija
15/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

aletaan nimitellä ja haukkua. Tässä taas hyvä esimerkki siitä, että kotiäitiyttä ei arvosteta. Jos haluaisin käydä siidereillä, niin heti kaikki taputtelisivat olalle, mutta kun minua eivät siiderit kiinnosta, haluan panostaa äitiyteeni enkä paeta sitä päihteenhuuruiseen valhetodellisuuteen. Niin sitten heti lapsiinsa panostava kotiäiti on "takertuva lehmä". Pitäisi varmaan minunkin vaan juopotella ja keksiä harrastuksia ilman lapsia, niin sitten olisin kai hyvä ihminen!

mutta kyllähän sinä aloitit nokittelun provosoimalla.

Jokainen tekee tokin kuten haluaa, mutta aika paksua väittää, että kaikki lapset muka jotenkin kärsivät siitä, jos ovat yökylässä hoidossa. Ehkä sun lapset on semmoisia, että ovat hyvin kiinni sinussa, mutta monesta taas on kiva käydä esim. isovanhempien tai kummien luona yökylässä.

Vierailija
16/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sun eka viesti ei ollut mitenkään erityisen suvaitsevaisen kuuloinen (meitä huonoja äitejä kohtaan).

Vierailija
17/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos menen baariin tms. mies on kotona. Yhdessä ei käydä koskaan, koska mä tykkään tanssia ja mies ei. Ei siis ole järkeä mennä yhdessä, mieluummin vietetään yhdessä iltaa kotona. Lapset on hoidossa talven aikana max. kerran ja kesällä kerran 3-4 yötä hääpäiväreissun takia ja muuten joskus päiväsaikaan golfin takia.

Vierailija
18/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan joka toinen viikonloppu. Koitin paeta yksinäistä arkeani niin.

Nykyään, kun elämä on mallillaan, eikä tarvetta pakoon ole, ehkä pari kertaa vuodessa, jos on esim. jotkut syntymäpäivät tms.

Vierailija
19/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

menisivät sinne ihan vaikka ei oltais lähdössäkään mihinkään. Mutta meidän lapset on jo koululaisia. Silloin kun olis pienempiä, niin muutama kerta vuodessa oli sopiva. Nyt minä olen raskaana, joten harvemmin taas biletän :) Mutta lapset käy silti yökylässä yhtä kaikki.

Vierailija
20/31 |
21.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parissa kuussa voisin viedä ainakin tuon vanhimman, että pääsisin vähän vapaalle, mutta ei ole hoitajaa jolle viedä. Enkä viitsi ainakaan vielä ostohoitajalle jättää, pelkän biletyssyyn takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kuusi