Ajattelen näyttäväni paljon nuoremmalta kuin todella olen,
oikeasti olen 30v ja luulen näyttäväni parikymppiseltä - tämä tietysti saattaa olla ihan harhaluulo :) Mutta mietin, että mitenkähän voisi testata tätä ja saada ihmisten arvioita siitä, minkä ikäinen on? En haluaisi kyllä nettiinkään laittaa kuvaa.
Mitä luulette, olenko ihan väärässä itseni suhteen? Olen hoikka ja pitkähiuksinen. Minulla on kasvoissa hyvä iho eikä näkyviä juonteita. Ikääni ei ole koskaan kommentoitu, mutta sitä on hämmästelty että minulla on lapsia.
Kommentit (6)
nuoremman näköinen ja äitiyttäsi hämmästellään, olet sitten nuoremman näköinen.
Olen itse 30v ja töissä ollaan yleensä hämmästyneitä, jos tulee puhetta lapsistani, vaikken ole ikääni nuoremman näköinen. Olen alalla, jolla lapset yleensä hankitaan vasta 30+ -iässä.
olen, mutta ei se mulle mikään ylpeyden aihe ole. Musta tuntuu, että mua ei usein oteta vakavasti, koska ikäni arvioidaan reippaasti alemmaksi.
Täytän tänä vuonna 31, mutta multa kysytään usein papereita ja tytötellään. Monet arvioivat jopa alle kaksikymppiseksi.
Itse en näe itseäni mitenkään erityisen nuoren näköisenä. En ole mitenkään erityisen hehkeä tai hoikka, vaan ihan tavallisen suomalaisen näköinen, normaalipainoinen nainen. Mulle on nyt alkanut tulla vähän juonteita silmänurkkiin, ehkäpä kohta papereiden kyseleminen loppuu ;)
32-vuotiaaksi asti...
aivan, nauttikaa kun vielä voitte :)
Pienikokoisten ja hoikkien "tyttöjen" ongelma noin 32-vuotiaaksi asti...
ole pienikokoinen (pituus n. 167 cm) enkä mitenkään erityisen hoikka, vaan painan n. 65 kg (nyt kyllä enemmän, kun oon raskaana).
Jossain muussa tuo nuoruuden leima mussa siis on.
Kaksi lasta ja näyttää todella nuorelta. Mene alkoon jos kysyvät papereita tiedät näyttäväsi nuoremmalta. Kaveriltani kysellään kaupassa ja alkossa aina papereita :)