Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko imetyksen lopettaa 3kk:n jälkeen?

Vierailija
12.07.2011 |

Onko joku lopettanu imetyksen oman terveytensä takia näin aikaisin?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uteliaana kuitenkin kysyn, mikä on sellainen terveydellinen syy miksi pitää lopettaa? Joku lääkitys? Vai mikä?

Vierailija
2/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oman ja vauvan turvallisuuden takia. Sairastan diabetestä ja mä vedin aina hypoille imetysten aikana, vaikka kuinka tankkasin pillimehua ja vaikka mitä niin ei vaan onnistunut. Mä pelkäsinkin niin paljon että mä saan kohtauksen ja vauva tippuu tai jää mun alle tai jotain.

Lopetin imetyksen ja siirryttiin korvikkeisiin, ei mahda mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tapauksessasi oli varmasti oikea ratkaisu lopettaa imetys. Mulla ei ole diabetesta eikä lääkitystä, mut yks toinen vaiva, joka saattaa aktivoitua imetyksen aikana kun imetys on kropalle niin kuluttavaa.

Vierailija
4/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sun tapauksessasi oli varmasti oikea ratkaisu lopettaa imetys. Mulla ei ole diabetesta eikä lääkitystä, mut yks toinen vaiva, joka saattaa aktivoitua imetyksen aikana kun imetys on kropalle niin kuluttavaa.

Mä luulen että jos mä olisin sinä niin ehkä lopettaisin.

Mä en tiedä mikä sulla on, mutta mä ajattelen oman jaksamisenkin takia on hyvä että on "terve" silloin jaksaa hoitaa lastakin paremmin, eli se on lapsen etu.

Ja sekin että jos sua stressaa ja painaa toi asia, elät jossain "pelossa" asian takia, niin kyllä mä varmaan lopettaisin sinuna imetyksen.

Mä olisin halunnut imettää kaummein, mutta se ei nyt mennyt niin. En mä koe että olisin huono äiti, eikä mua ole neuvolassakaan onneksi syyllistetty asian takia.

Vierailija
5/5 |
12.07.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ne lisääntyy eikä oireilu lakkaa (sidekudoksissa). Nyt oon kyllä ihan terve ja pirteä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yksi