katsoin tänään viimeisen jakson Martinaa ja Eskoa
ja pisti silmään, että Victorialla oli koon 7 vaippa?! Likka on vuoden! Mun tyttö on vuoden ja käyttää kokoa 4, ja syntyessään jo yli nelikiloinen..7koon vaipan kilomäärä on 15-30kg! Paljonkohan se painaa! Aika tuhti tyttö kyllä on, mutta järkytyin vaippakoosta..äidilläni on hoidossa 2v poika joka käyttää 5kokoa..
turhanpäiväinen asia, tiedän, mutta ihmetyttää silti :)
Kommentit (50)
lasten hiuksia ja pyöreyttä, pienet lapset saa olla pulleita ja kaljuja, ovat ihania kaikki tyynni
- meillä on kaikki pienenä olleet kaljupäitä pyörylöitä ja nyt kouluikäisenä ovat langanlaihoja ja paksutukkaisia
mä jo luulin otsikon perusteella, että täällä haukuttais Martinaa ja siihen oisinkin mennyt mukaan, mutta että pientä lasta arvostellaan, niin se on liikaa jo mullekin! Antakaa nyt lasten olla ihan sellaisia kuin ovat!
vaippaa ei olekaan, koko 6 on isoin.
vaippaa ei olekaan, koko 6 on isoin.
Ainakin Liberon housuvaippoja on seiskana. Mietin viimeksi kaupassa ottaisinko niitä 3,5 vuotiaalle, mutta päädyin vielä kuutosiin. 1v9kk keskikäyrillä oleva poika käyttää vitosia. Eli aika paljolta kuulostaa seiskat vuoden vanhalle.
Kaikesta tekin jaksatte jauhaa!! Menkää lastenne kanssa ulos.
2 vanhana oli vasta kunnon hiukset, ja paksut hiukset on nyt aikuisiällä. Samaten olin ns. pyöreä ja mitat on nyt 169cm ja 58kg, olen raskauden alussa ja syönyt hyvin. Järkyttävää haukkua pientä lasta. Inhottavaa jopa.
Kyllä on taas jutut!
Mun mielestä Victoria on tosi söötti pieni neiti, aivan sama mitä vaippoja käyttää ja kasvaako tukka. Säälittävää tollanen paskanjauhanta, varmaan av mammoilla taas oma elämä liian hohdokasta.
Tässä sen just huomaa, että kun vanhemmat on sellaisia, etteivät pidä huolta itsestään, kuntoile tai syö terveellisesti, niin lapsesta tulee aivan samanlainen.
Tai ainakin pullistunut hirveesti viime kuukausina. Taitaa vanhemmat syöttää vähän liikaa. Lautasella sillä näytti olevan kinkkua, ei ehkä paras mahdollinen valinta ton ikäiselle. Suolaa pikkusen liikaa.
Olette oksettavia te, jotka pientä lasta mollaatte. Hävetkää, jos osaatte tai älyätte. Aikuiset ihmiset ja vielä äidit. Hyi olkoon!! Miltä omat lapsenne näyttävät? Voiko sydämeltään noin rumilla olla kauniita lapsia?
Ja tosiaan näyttää tossa seiskan videossa todella jättimäiseltä lapselta. Oisko perinyt sitten isänsä ruumiinrakenteen.
kylläpä olet ilkeä.mene peilin eteen ja HÄPEÄ!!Vicke on tosi suloinen tyttö.
Varmasti vanhempien tilanne vaikuttaa asiaan. Helposti voi antaa liikaa ruokaa jos toinen istuu kiltisti paikallaan sitä syödessään. Mulle kävi näin esikoisen kanssa. En oikein tajunnut ett sen ikäisen ei niin hirveesti tarvi syödä.