Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

katsoin tänään viimeisen jakson Martinaa ja Eskoa

Vierailija
20.05.2011 |

ja pisti silmään, että Victorialla oli koon 7 vaippa?! Likka on vuoden! Mun tyttö on vuoden ja käyttää kokoa 4, ja syntyessään jo yli nelikiloinen..7koon vaipan kilomäärä on 15-30kg! Paljonkohan se painaa! Aika tuhti tyttö kyllä on, mutta järkytyin vaippakoosta..äidilläni on hoidossa 2v poika joka käyttää 5kokoa..

turhanpäiväinen asia, tiedän, mutta ihmetyttää silti :)

Kommentit (50)

Vierailija
21/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kylläpä vaan on! Laitappa googleen Libero 7 niin kyllä löytyy!

ap

no onhan se sitten victorialle ihan liian iso vaippa.

mun 5v yökastelija käyttää tota koon 6 vaippaa!

Vierailija
22/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehklä ostaa liian isoja vaippoja? ei ole musta niin pullea ollenkaan. Mutta kalju kylläkin, reppana.

koska hänen hiuksensa olivat todella vaaleat ja ohuet. Kyllä ne sieltä tulle Martinan tytöllekin kasvaa ajan myötä :) Vai meinasitko, että kaljuksi jää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oma tyttökin painaa jotain 11kg ja silti 5 on isoja, merkistä riippumatta.

Ap

Vierailija
24/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollut ne vaipat loppu mitä ne yleensä ostaa ja olivat joutuneet ostaa isompia? Mulle on käynyt niin kun meidän siwassa on niin pieni vaippavalikoima ja aika usein just ne meidän lapselle sopivat on loppu. Kerran oli pakko ostaa isompia kun muut kaupat ei ollu auki.

Vierailija
25/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehklä ostaa liian isoja vaippoja? ei ole musta niin pullea ollenkaan. Mutta kalju kylläkin, reppana.

koska hänen hiuksensa olivat todella vaaleat ja ohuet. Kyllä ne sieltä tulle Martinan tytöllekin kasvaa ajan myötä :) Vai meinasitko, että kaljuksi jää?

Ajattelen, että itseklin olin aika reppana kaljuna. en siis usko että jää lakuksi. Mutta harva lapsi on nätti kaljuna.

Vierailija
26/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että Victorian tukan saa jo ponnarille. Kyllä sillä tukkaa on, se vaan on niin vaaleaa ja hentoa että ei kauempaa näy kunnolla. Typerää muutenkin mielestäni pitää taaperoa reppanana jos ei ole vielä pitkää, paksua ja tuuheaa tukkaa. Vaikuttaa siltä että oikein etsimällä etsitään mahdollisia "vikoja", jopa pienestä lapsesta.

Vierailija
27/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi pari kuukautta Victoriaa nuorempi. On käyttänyt jo pitkään Liberon 5:sia. Seuraavat kun ostan, vaihdan isompaan. Pitäisi varmaan teidän mieliksi tunkea liian pieniin vaippoihin, että ei kivitetä ulos leikkipuistosta? Victoria on kyllä varmasti kookkaampi, kuin meidän tyttö.

Skitsoa touhua taas.

Vierailija
28/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai ainakin pullistunut hirveesti viime kuukausina. Taitaa vanhemmat syöttää vähän liikaa. Lautasella sillä näytti olevan kinkkua, ei ehkä paras mahdollinen valinta ton ikäiselle. Suolaa pikkusen liikaa.

Vierailija
29/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen vaippakoon perusteella analyysiä. Teidän aliravituista rimppakintuista kasvaa perheen pikkutyranneja, ruokanirsoilijoita.

Harvoin käytän tätä kulunutta fraasia, mutta nyt voisin heittää että HANKKIKAA ELÄMÄ111

Vierailija
30/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-vuotiaana.

Vierailija
31/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeesti usko ett tarvis syödä koko ajan.

Vierailija
32/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victoria minun mielestäni lihavalta näytä. Ja tuskin syö koko ajan. Miks teidän pitää oikein kaivamalla kaivaa kaikkea arvosteltavaa, ja vielä noin pienestä lapsesta.

Vierailija
33/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut en mä silti ymmärrä tätä ylenpalttista arvostelua. Hittoako se lapsi sille voi, onko sillä tukkaa vai ei, ja onko se kaunis vai ei. Moni kaunis nainen on ollut aika erikoisen näköinen vauvana, ja monesta tosi suloisesta lapsesta on tullut isona .. no, vähemmän kaunis.

Juu, eihän se mikään ruusu ole, mutta kuitenkin viaton lapsi.

Jos nyt yksvuotias syö joskus kinkkua, niin ompa kamalaa. Omanikin söi! Ja oliiveja, ja fetaa, ja karkkiakin joskus.

Meidän kohta 2-vuotiaalla on 5-vaipat, öisin 6.

Seiskoja en ole koskaan käyttänyt vanhemmallakaan lapsella, oppi kuivaksi ennen niitä.

Mutta: ei se kilomäärä siinä ratkasekaan, vaan lapsen pissan määrä!!! Sehän on vaan suuntaa antava se kilomäärä, kyllä meillä jäi vaipat aina "pieneksi" ennen kuin se kilomäärä tuli täyteen, enkä tarkoita kokoa vaan sitä että esim. yöpissa tuli yli.

Arvostelen itsekin, mutta ainoastaan vanhempia. Heh. Miks ihmeessä se oli vuoden ikäisenä sitterissä?

Sehän käveli jo!

Vierailija
34/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jotku on säälittäviä kun pitää pientä lasta mollata!

Vierailija
35/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kyllä oli vähän pullea. Varmaan jotenkin ajattelin, että tarvitsee niin paljon ruokaa.

Mutta joo nyt on jo koululainen ja mitat 130/22, että se siitä pulleudesta.

Vierailija
36/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olin kolme ennen, ku tukka alko kasvaan.. :D

Vierailija
37/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän tytön tukka alkoi kasvaa kunnolla vasta, kun täytti viisi, sitä ennen oli vain ohutta 'vauvahiusta', ja se jo tuntui tytöstäkin ikävältä.. Nyt on kuusivuotias ja tukka on jo ihan oikean näköinen polkkatukka, ohut tosin vieläkin. En tiedä mistä johtuu, vanhemmilla ja sisaruksilla on tosi paksut tukat.

Vierailija
38/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan pakko lähtee vielä vaippapaketista tarkistaa, mutta joo.. mun 9kk vauvalla on koon 5 vaipat, liberon housuvaipat, 10-14kilosille, eikä oo isot eikä mistään falskaa, mutta kaiken kaikkiaan taas järjetön ihmettelyn aihe, pakko kuitenki ittekki vastata :)

Vierailija
39/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minusta Victoria on ihana pieni lapsi, niinkuin meidän muidenkin. Omanikin on ihana ;)

Mutta sitä ihmettelen miten teidän lapset vieläkin käyttää vaippaa? Omamme oli täyskuiva jo 1v4kk! Ja hiuksiakin hänellä on vaikka kuinka paljon :) No ei sentään, en ihmettele ollenkaan noita asioita vaan, että miksi te haukutte toisten lapsia ja toisia ylipäätänsä! Meissä kaikissa on vikamme ja minusta on ollut mukava seurata muiden ihmisten edesottamuksia.

Kaikkea tämän pariskunnan tekemisiä en ymmärrä,mutta se on heidän asiansa. =)

Vierailija
40/50 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

victoria on ihana kaljupää! kaljut vauvat on suloisia ja tekee "vauvamaiseksi". sellaiset lapset joilla on jo syntyessään tuuhea tumma tukka, ei mielestäni ole yhtään söpöjä.

victoria on myös ihanan pulska, niinkuin vauvojen ja pienten lapsien kuuluukin.