Suosittelen kaikille raskaanaoleville näitä äitiyshousuja!
Valitettavasti suoraan tuotteeseen linkittäminen ei onnistu, mutta jos klikkaat tästä
http://shop.hm.com/fi/shoppingwindow?dept=DAM_MAM_KLA&shoptype=S
ja sitten kolmatta kuvaa (jossa mallilla on yllään valkoinen topsukka ja khakin väriset housut), niin löydät yksityiskohtaisemmat tiedot housuista.
Omani ostin liikkeestä, jossa niitä löytyi kolmessa värissä: vihreänä, mustana ja khakina. Tykästyin niin paljon, että varasin kahdet lisää erääseen liikkeeseen mieheni viikonloppumatkan varrelle.
Housujen mukavuus piilee siinä, että kankaassa on muutama prosentti elastaania, joten ne eivät purista nivusista. Ovat ihan istuvankin näköiset. Tuon vyön otin pois, ei puhuttele mua.
Ei nuo tietenkään kaikkien makuun sovi, mutta mukavuuden puolesta voin suositella. Asun maalla ja rymyän paljon ulkona, joten nuo on ihan ehdottomat.
Kommentit (8)
Minulla tuollaiset Mustat työhousuina. Aivan mahtavat!
että päädyn mainostamaan jotain Henkkamaukan tuotetta keskustelupalstalle tällaisin ylisanoin, mutta näin pääsi käymään, koska ne ovat niin mahtavat, kuten sanoit. Varmaan myös kesällä viileät, koska kangas on ohutta.
Ap
noi samat housut,parhaat mamma housut ikinä.
ei olis toiminu mulla kun raskaus oli talvella et kiitos vain "suosituksista"
koko 48 on loppu. Kannattaa käydä liikkeessä. Joskin mun kokemuksen mukaan noita äityisvaatteita on liikkeissäkin usein vain kokoon 46 asti.
Mä en käyttänyt housuja ollenkaan, kun sellaisia ei löydy, mitkä pysyisi jalassa. Elin sitten koko talven leggingsit - tunika-yhdistelmällä.
Mustat työhousuina. Aivan mahtavat!