Poikien "lähiönimet" - mitkä niitä mielestänne ovat?
Aiemmassa ketjussa oli pääsääntöisesti tyttöjen nimiä. Mitkä poikien nimet panisit samaan listaan?
Kommentit (105)
kyseisiä nimiä? Ovat elämässä sekä huonosti menestyviä, että hyvin menestyviä. Nämä Veetit ja Jerethän oli pari vuotta sitten suosituimpia eli onkohan kyseessä vain luonnollisesta kyllästymisestä nimiin, joka tulee suosion jälkeen. Tämän jälkeen näihin nimiin totutaan ja ne ovat normaaleja.
Itse myös olen työssä huomannut juuri tuon että vammaisilla pikkulapsillakin on niminä esim. Mari, Jenni, Antti, Janne, Sami, Liisa, Matti tai Jukka ja taas yh-äideillä on Janicat, Jennicat, Micaelit ja Marlonit.
Itse myös olen työssä huomannut juuri tuon että vammaisilla pikkulapsillakin on niminä esim. Mari, Jenni, Antti, Janne, Sami, Liisa, Matti tai Jukka ja taas yh-äideillä on Janicat, Jennicat, Micaelit ja Marlonit.
Yh-äidiksihän joudutaan monilla eri tavoilla. Voi jäädä leskeksi. Voi haluta lapsen ilman miestä. Voi tulla ero mitä erilaisimmista syistä. Tämä on yleisesti tiedossa. Nytkö kuitenkin tässä ketjussa ollaan sitä mieltä, että yh-äiti on sittenkin white trashia joka on joutunut tilanteeseensa oman "huonoutensa" takia?
suomalaisista asuu ainakin minun mittapuuni mukaan lähiöissä.
Ennen kuulin,että lapsellani on koiran nimi, nyt siis myös lähiönimi. Valittu tosin sen perusteella, että isoisoisällä sama nimi. Pitää vissiin muuttaa lähiöön ja laittaa lapselle sinne parvekkeelle koirankoppi asuinpaikaksi.
Nyyrikki, Jesse, Jani, Joonas, Kimmo, Matti, Mikko, Petrus, Paulus, Justus
Niitä eivät ole perinteiset suomalaiset nimet, vaan nämä c-hirvitykset tyyliin Mico ja sitten just Jooat jne.
Pitäisköhän tästä huolestua? Vai yritänkö alitajuisesti korostaa lapseni tavallisuutta tavallisella nimellä...?
Anoppi ja appiukko eivät tainneet olla oikein perillä siitä, että ainakaan mitään tavallista nimeä ei kannata lapselleen laittaa!
Pitäisköhän tästä huolestua? Vai yritänkö alitajuisesti korostaa lapseni tavallisuutta tavallisella nimellä...?
Sekä pojan isällä, että pojalla on lähiönimi...
Tytöllä varmaan onkin sitten hautausmaanimi, kun on vanha, mutta ei vielä ole ollut noissa lähiönimissä, jotka saaneet uuden suosion...
Vierailija kirjoitti:
Seuraavana Jimi.
Nico, Mico, Luca tietenkin.
Poikkis on 2002 ja Nico
Nico, Mico, Max, Jax,
Atte, Valtteri, Santeri, Onni,
Ali, Riku, Peetu, Samppa
Turo, Muhammed, Ali, Jare, Tino, Riki, Niki...
Kaikki, joissa on haettu jotain erikoista ja juurikin lempiniminä tunnetut nimet.
Pate.
Jamina, Jemina, Jessika, Jessica, Jenna, Jenniina jne.
Joona, Rene