Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaista aurinkovoidetta 1-vuotiaalle?

Vierailija
20.05.2011 |

Tiedän että vaatteilla lähinnä suojataan, mutta aina se ei onnistu.

Mitä voidetta olette siis käyttäneet?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

saatu lastenlääkäriltä... Tosin pidetty lapset poissa auringosta, suojaisa puustoinen piha helpottaa.

Vierailija
22/22 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on kyllä typerää viedä vauva tai taapero keskellä päivää auringonpaahteeseen vain sen takia, että haluaa itselle kärventää ihosyövän.

Yölläkö se taapero pitää viedä rannalle? Paistaa se aurinko muulloinkin kuin keskipäivällä ja kyllä kuule sitä uv-suojaa tarvitaan klo 14 jälkeenkin!

Vai meinaatko, että klo 14, tulee joku vaara ohitse merkki ja kaikki voi ulkoilla ilman aurinkosuojaa?

paahteisin aika on syytä viettää varjossa tai sisällä. Ellei sitten ole esim pilvipouta. Mutta siltikin sitä suojaa pitää olla vaatteilla mieluiten. Toki sitä rasvaa voi laittaa, mutta ei se ole vielä taaperolle paras vaihtoehto. Ensinnäkin harva laittaa sitä niin paljon, että siitä olisi oikeasti juurikaan hyötyä. Sitä pitäisi laittaa niin paljon, että iho on ihan valkoisenaan.

Muuten monet koiranomistajat rakastavat lemmikkejään niin paljon, että juoksuttavat koiriaan vasta, kun ilma on viileä ja aurinko niin alhaalla, että ei porota. Sitten on näitäkin, jotka juoksuttaa koiriaan keskellä päivää asfaltilla ja tassut palaa. Sitä voi itse kukin päättää millainen vanhempi tai koiranomista on. Jos itse harrastat näissä asioissa tekopyhyyttä, niin voi pylly sentään, mutta minkä minä sille mahdan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän yksi