Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kannataako laihdutus aloittaa jollain Nutriletilla tms?

Vierailija
20.05.2011 |

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en suosittele mitään aloituspakkausta.

Vierailija
2/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vain järkyttävän ahmimiskohtauksen. Mutta monella olen kuullut sen toimivan :)

Mulla toimii parhaiten vain tavallinen ruoka, annoskokojen tarkkailu ja alkoholin vähentäminen.

Hidasta on, joten pitkäjännitteisyys on tiukilla. Yrittänyttä ei kuitenkaan laiteta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta pirtelöä, jonka maku miellyttää.

Vierailija
4/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihdutuksessa on tärkeää, ettei näläntunne pääse kasvamaan massiiviseksi. Oman kokemukseni mukaan joku Nutrilett ei vie näläntunnetta.

Olen itse laihduttanut nyt vuodessa noin 16 kiloa ilman erikoisvalmisteita. Kolme suht' normaalia pääateriaa päivässä ja ei makeita herkkuja. Jos korvaisin aterioita jollain liuoksella tai patukalla, jäisi sellainen olo, etten ole varsinaisesti päässyt syömään ruokaa. Olisi nälkä, ja mieli etsisi jotain porsaanreikää, jonka perusteella muka juuri tänään jostain syystä saankin syödä sitä sun tätä. Mieli etsii niitä porsaanreikiä välillä nytkin, mutta ainakin voin todeta, että ruokaa on saatu ja sillä selvä.

Vierailija
5/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1-2 viikon Nutrilett tms. kuuri on ainakin itselläni toiminut tosi hyvänä starttina terveelliseen vähäkaloriseen ruokavalioon siirtymiseen. Painoa tippuu nopeasti monta kiloa ja kuurin jälkeen tavallinen ruoka maistuu ihanalta eikä herkkuja ym. enää kaipaa. Kun pitää huolen, ettei osta kaappeihin mitään lihottavaa, paino putoaa kuin itsestään.

Vierailija
6/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkei Nutrilettia käyttäisikään. Nopea alkuhan on juuri tyypillistä laihdutukselle.

1-2 viikon Nutrilett tms. kuuri on ainakin itselläni toiminut tosi hyvänä starttina terveelliseen vähäkaloriseen ruokavalioon siirtymiseen. Painoa tippuu nopeasti monta kiloa ja kuurin jälkeen tavallinen ruoka maistuu ihanalta eikä herkkuja ym. enää kaipaa. Kun pitää huolen, ettei osta kaappeihin mitään lihottavaa, paino putoaa kuin itsestään.

Vierailija
7/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

perinteisesti laihduttamalla. Ja lisäksi siinä saa kaikki ravintoaineet, jos laihduttaa omatoimisesti 600kcal/päivä vauhdilla niin ei takuulla saa kaikkia ravintoaineita!! Nopea alkuvauhti antaa lisäksi motivaatiota laihikselle. En ihan tajua, miksi monet haluaa laihduttaa niin hitaalla tahdilla. Ei se laihduttaminen kivaa ole, parempi vaan, että mahdollisimman nopeasti saa kilot pois. Sitten alkaa se kamppailu, ettei ne kilot tule takaisin! Miksi ihmeessä laihduttaa jotain 10 kiloa vuoden verran kun sen voi saada pois jo vähän yli kuukaudessa?? Ei se laihduttaminen ole se "juttu", vaan se laihduttamisen jälkeinen elämä ja ne uudet elämäntavat silloin! Eli siis ap, vastaus on, että ehdottomasti kannattaa!

Vierailija
8/8 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mene ravintoterapeutin puheille ja juttele sulle sopivasta tavasta. Itse olin 2vko nutriletillä 2vko vähä hiilarisella 2vko nutriletillä ja kaikki turvotukset, nesteet, ja paino putos sen 6kg eikä ole takasin tullut ja tästä yli 3kk :)