mitä miehesi tekee nyt ?
meillä ajaa partaansa, mitäköhän kuvittelee, mua ainaski väsyttää.
EI OO LÄHÖSSÄ BAARIINKAAN EI KUULU PERHEEN TAPOIHIN
Kommentit (36)
Niinkuin kaikkina muinakin päivinä viikossa.
kotiinsa 4 km päähän. On ollut jo 2 tuntia reissussa, missä viipyy?
Heillä onkin ollut ongelmia, siskoni miehellä kun ei ota eteen ja jos ottaa, yhtään elävää siittiötä ei tule. Ilomielin lainaan miestäni lapsentekohommissa, on mukavia ja älykkäitä lapsia...
sen jälkeen kiillottaa korviksen ja lähtee nukkumaan, laittoi jo naisellisen yöpaidan päällensä.
voisin antaa anteeksi sen naaman rasvailunkin, jos ois vähän aktiivisempi mut eih, aina sohvalla lojumassa telkkarin ääressä. ja jos ei katso telkkaa, kuuntelee radiota, lukee iltistä tai surffailee netissä.
mutta jos exän kanssa olisin vielä yhdessä, niin tässä muutama vaihtoehto:
makaa sohvalla ja katsoo tv:tä (kaljaa juoden)
surffailee netissä (kaljaa juoden)
tekee mukamas jotain tärkeää ulkona (kaljaa juoden)
on kadonnut kaverinsa talkoisiin (kaljaa juoden)
on lähtenyt kaverinsa luo toimittamaan jotain asiaa, sanoo olevansa tunnin = tulee kaatokännissä kotiin joskus puolenyön jälkeen
ja kolmessa viimeisimmässä vaihtoehdossa tulisi konttauskunnossa kotiin, kahdessa ensimmäisessä jonkinasteinen humalatila olisi päällä
Ei kai tarvitse sanoa miksi on ex?????
ite pitäis alkaa leipomaan huomisia 3v syndejä varten:)
Vai kestääkö tosimies senkin????!!!!
Tosimies laittaa kosteusvoidetta naamaan. HAH HAH HAAAAA!!!!
Mahtaa olla melkoinen hinupukin näköinen bipörriäinen miehenä.
Minunki mies on bänditreeneissä, tai sieltä tulossa kotio.
Tosimies hoitaa ihoaan ja kosteuttaa myös omalla voiteellaan.
Eikä silti tarvitse olla ns. metroseksuaali!
Olet KATEELLINEN koska oma rasvanäppinen junttiukkos ei ikinä tekisi näin.
Taitaa olle se jolla on veskissä käynnin jälkeen vähintäänkin perseiset kädet? XD
Urheilijan vaimo
Mulla on kyllä ihan lihaksikas tosimies, eikä mikään korviksin varustettu niveapylly.
Kauhea nälkä, mutta pitää nyt odottaa sitä kuitenkin, ennenkuin laitan ruoan.
Tosimies, sivistynyt ja hygieniastaan huolehtiva mies käytää myös aikaa ulkonäkönsä hoitamiseen! Eikä minä päästäisi omaa miestäni sänkyyn viereeni, ellei hän hoitaisi itseään! Tällä omalla bodarillani sattuu olemaan niin kuiva iho, että omani olisi vereslihalla ellei hän hoitaisi omaansa. Ja kyllä hyvin itseään hoitava ja ulkonäöstään huolehtiva mies on ilo silmälle! Toista tollaiset juntit. YÄK!!!
Vierailija:
Mulla on kyllä ihan lihaksikas tosimies, eikä mikään korviksin varustettu niveapylly.
Vierailija:
Tällä omalla bodarillani sattuu olemaan niin kuiva iho, että omani olisi vereslihalla ellei hän hoitaisi omaansa. Ja kyllä hyvin itseään hoitava ja ulkonäöstään huolehtiva mies on ilo silmälle! Toista tollaiset juntit. YÄK!!!Vierailija:
Tehkää oma ketju missä voitte päteä miestenne ulkoisilla avuilla.
Itse taidat käyttää sit käsivoidetta naamaas kun noin junttimielipiteet löytyy? Oletko koskaan edes nähnyt miesten ihonhoitosarjoja kaupoissa, vai käytkö sellaisissa sieltä korvesta? Myös miesten KUULUU hoitaa ihoaan..
Ps. ei ole korviksia, ja onnekseni minun mieheni ei tule rupsahtamaan niinkuin ihoansa hoitamattomille käy.
Ihana tuo Tixa