mitä miehesi tekee nyt ?
meillä ajaa partaansa, mitäköhän kuvittelee, mua ainaski väsyttää.
EI OO LÄHÖSSÄ BAARIINKAAN EI KUULU PERHEEN TAPOIHIN
Kommentit (36)
väitöskirjaansa, ja tämän päivän aherrettuaan töissä... Kohta menen kultaseni kainaloon.
Taisit vaan haluta päästä mainitsemään miehes ihanan pyykkilautavatsan ; )
Täytyykin tosiaan ketjuuntua meidän, mutta sinne ei sitten ole junttimiehen omaavilla mitään asiaa.. XD XD XD
meikäläinen tääl hyssyttelee vauvaa ja lypsää sille hikipääs maitoo(se kun nännillä usein tahtoo mennä pälkäks huudox ja raapimisex)...no kuitenkin tekis mieli olla jo mahan kaa paremmis mitoi ja vauva vanhempi, ni mäkin voisin vähä nollailla päätä, perkele
Vierailija:
Täytyykin tosiaan ketjuuntua meidän, mutta sinne ei sitten ole junttimiehen omaavilla mitään asiaa.. XD XD XD
alkoi vaan patittaa, kun oli kyse siitä että mitä miehet tekee ja yhdet alkaa kisaamaan kummalla on parempi äijä.
t.34 (mies edelleen siellä bänditreeneissä, joskus juntti) ;)
Saa saadakin takaisin sellainen lehmä!
Vierailija:
Saa saadakin takaisin sellainen lehmä!
Onhan se naurettavaa kun neitimäiset miehet sivelee voidetta naamaansa ja tuijottaa itseään peilistä.
...laittaa ryppyvoidetta kasvoihinsa, lakkaa kynsiään, kiillottaa korvakoruaan ja lopuksi kampaa geelillä ihanan hyppyritukkansa.
Harmi että joudun jakamaan moisen suloisen treenattu vartaloisen tuninkimiehen yhden kundin kanssa.
mun söpö mieheni
...laittaa ryppyvoidetta kasvoihinsa, lakkaa kynsiään, kiillottaa korvakoruaan ja lopuksi kampaa geelillä ihanan hyppyritukkansa.
Harmi että joudun jakamaan moisen suloisen treenattu vartaloisen tuninkimiehen yhden kundin kanssa.
Oot sä aika kateellinen että toisen mies osaa pitää itsestään huolta.
menen kohta seuraksi.
Tuohon ihon " rasvailuun" vielä, että veljelläni on atooppinen iho ja sitä kyllä pitää rasvata joka peseytymisen jälkeen jos aikoo olla itseään raapimatta.
Ei kosteusvoiteen laittaminen ole minun mielestä mitään neitien touhua :) . Junttien puuhaa on sensijaan jauhaa paskaa siitä että jonkun mies käyttää ihonhoitotuotteita :(.
Ja sitä ennen ovat viettäneet saunailtaa, ja saunomisen jälkeen on varmasti sutinut kosteusvoidetta kasvoihinsa. Ei ole niin karski ja raavas tosimies, että antaisi ihonsa halkeilla ja hilseillä. Mutta onneksi kalja sentään maistuu ja herra tulee takuulla aika tuiterissa kotiin, Niveat nassussa tuoksuen!!
tähän aikaan illasta alkaa taas naurattaa pierutki :) paras kai mennä itekki nukkuun.
Palaveria pitävät saunaillan muodossa. Ja mä en saa lapsia nukkumaan!!!!!! Tuolla koko ajan riekkuvat ja möykkäävät, aaarrggghhh!