PMS-ketutusvitju tähän!ov
Eikä mitään "Oih, mulla taitaa olla mensut tulossa kun tänään sanoin tuhman sanan kun myöhästyin bussista, sanoin hihhih: "kakka"!
Vaan todellisia PMS-pirkkoja tänne, jotka voisivat silpasta nenuun kun v*tuttaa,turvottaa,koko maailman suklaavarannotkaan ei riitä ja murhanhimo ahdistaa mieltä kun joku sileäotsainen pikkumisu vänkyttää, että "Kyllä auttaa kun juo vettä ja menee lenkille"! V*ttu!
Kommentit (28)
Mulla on niitä tuol kaapissa useampaakin lajia.En niitä enää syö muuten, mutta mulla myös hirveet pms oireet. Välillä ihan pelkään, että teen jotain hirveetä esim. kuristan mun miehen. Oon jopa ajatellu hakee rauhottavia lääkäriltä noihin pms oireisiin.
että mahtaako tähän tämmönen "tavis-PMS":läinen edes uskaltaa vastata... ;) Mutta mua ottaa eniten päähän se alakulo ja itsesääli, mikä valtaa mielen kun menkat alkaa. On epämukava, epäsiisti olo, mikään ei onnistu, pienet vastoinkäymiset meinaa itkettää... Kellekään mä en kyllä tiuski (kai), mutta oma olo on kovin apea. Niille ensimmäisille päiville ei pidä varata kyllä mitään ylimääräistä puuhaa, koska kaikki epäonnistuu kuitenkin!
että mahtaako tähän tämmönen "tavis-PMS":läinen edes uskaltaa vastata... ;) Mutta mua ottaa eniten päähän se alakulo ja itsesääli, mikä valtaa mielen kun menkat alkaa. On epämukava, epäsiisti olo, mikään ei onnistu, pienet vastoinkäymiset meinaa itkettää... Kellekään mä en kyllä tiuski (kai), mutta oma olo on kovin apea. Niille ensimmäisille päiville ei pidä varata kyllä mitään ylimääräistä puuhaa, koska kaikki epäonnistuu kuitenkin!
kommentoinnin...ja eihän sitä koskaan tiedä; ehkä sinullakin joku kuukausi kasvaa päähän sarvet ja nostat keskisormea sille juntti-einarille, joka roikkuu auton takapuskurissa....Hyvä alku sulla jo on! ;)
eihän sitä koskaan tiedä; ehkä sinullakin joku kuukausi kasvaa päähän sarvet ja nostat keskisormea sille juntti-einarille, joka roikkuu auton takapuskurissa....Hyvä alku sulla jo on! ;)
Siis ihan tutussa kotikaupungissa...? Ei vaan osaa, ajaa harhaan koko ajan, ryssii liikenteessä ja sitten tulee kaikki kirosanat ja lopuksi itku! Ja kuinka helvetissä se auto voi hukkua johonkin sittarin parkkikselle???
on sellanen olo pms-aikaan, että oksat pois! Jokainen helvetin naama joka tulee vastaan, ärsyttää ja on stnan ruma ja idiootti! x/ Kaikki ärsyttää ja sitä provosoituu ihan kaikesta. Mies raukka kun se joutuu joskus kärsimään ihan tarkoituksellisesta vittuilusta.
Hermot ei riitä lapsen kanssa, tulee huudettua tyhjästä, ja se se vasta harmittaakin. Aina pyydän anteeksi mutta tulee silti vielä pahempi mieli. :(
Söisin kaikkea ja kaiken. Paketillinen hapankorppuja, säkillinen irtokarkkeja, leipää, ruokaruokaa, sipsejä. Mitä vaan irtoaa. Vielä sittenki kun maha sanoo ettei enää, niin pää sanoo että vielä vielä ja lisää ja enemmän! Ja päätä sitten tottelen..
Olen (toistaiseksi, heh) normaalipainoinen, aina ollut, mutta kyllä ennen menkkoja paino nousee sen pari kiloa (liekö turvotusta vai syömisestä). Sekin kiukuttaa. Ja se kun maha pömpöttää eikä voi pitää tiukkoja paitoja (yleensä käytän tiukkoja normitilassa). >:/
Ja saakeli jos mies yrittääkin kosketella jotenkin seksuaalisesti, taivas varjele! Mielialat heittää, ensin on energiaa ja hyvä olo, ja sen viiden minuutin päästä 'kasvaa jo massiivinen elin otsassa' jos sallinette ilmauksen..
Jos joku tulis mulle sanomaan että juo vettä se auttaa, ei tartte suklaata syödä, niin menen ja uitan sen pään vessanpöntössä. Onneks ei ole sellasia sanojia vastaan tullut.
Voitte kuvitella miten joskus ärsyttää, kun mies sanoo että pms on muka vaan naisten tekosyy olla ilkeä ja vittumainen, että ei se oikeasti aiheuta mitään näistä em. asioista. Saaaaaatana. En mä tahallaan ole ilkeä, ja sitä paitsi siitä ilkeänä olemisesta tulee itsellekin vielä pahempi olo kuin mitä se jo on!
Tämä kuvaus tuli ihan täydestä sydämestä, koska mulla on juuri tällä hetkellä pms:n pahin 'huippu' meneillään. Ei se kestä kun muutaman päivän, mutta kyllä se on kauheaa!
Menkkojen jälkeen mulla onkin sitten parasta aikaa. :) Olen lauhkea kuin lehmä, p**ettaa niin perkuleesti, olen euforisen rakastunut puolisooni jne. Se menkkojen jälkeinen aika korvaa taatusti koko sen pms:n! Silloin tuntee että on todella elossa!
Sit loppuun vielä, että en muuten käytä hormonaalista ehkäisyä.
Vitutus, itsesääli, loukkaantumisherkkyys, naputus, siivousintoilu, panetus, kaikki ottaa päähän...
Sipsipussit tulevat väistämättä mukaan kuvioihin, ei niinkään makeiset, mutta kyllä nekin maistuvat.
Turvotus, ilmavaivat, ummetus, vatsakivut, painajaiset. Ripuli sitten kun menkat alkavat.
Sitten kun menkat alkavat niin kaiken maailman tupot ja siteet kehiin. Petiin ylimääräiset suojukset. Ja menkkojen kesto on ollut 5 - 12 päivään.
Kaikki menemiset pyritään järjestämään niin, etteivät vain osu menkkojen aikoihin.
Kerran eräs mies sanoi, että naisten menkat vastaavat miesten 8 kk:n varusmiespalvelusta. -Eipä seurusteltu kauan aikaa...
hormonikierukkaa! Joten jatkuu jatkuva ärrrrrsytys....