PMS-ketutusvitju tähän!ov
Eikä mitään "Oih, mulla taitaa olla mensut tulossa kun tänään sanoin tuhman sanan kun myöhästyin bussista, sanoin hihhih: "kakka"!
Vaan todellisia PMS-pirkkoja tänne, jotka voisivat silpasta nenuun kun v*tuttaa,turvottaa,koko maailman suklaavarannotkaan ei riitä ja murhanhimo ahdistaa mieltä kun joku sileäotsainen pikkumisu vänkyttää, että "Kyllä auttaa kun juo vettä ja menee lenkille"! V*ttu!
Kommentit (28)
jumalaton väsy ja tisseissä tykyttää.Ahdistaa ja kaikki ympärillä oleva ärsyttää ihan itkupisteeseen asti.Jos en karju ja mesoa, niin olen aina sillä hetkellä jättämässä perheeni.
Tätä kestää vajaat 4 vuorokautta! Pitäs varmasti itsekin hakea lääkärinpakeilta jonkinlaista nappia:) Ennen vuosiin ei tällasta ollut, paitsi ekan lapsen syntymän jälkeen.
jumalaton väsy ja tisseissä tykyttää.Ahdistaa ja kaikki ympärillä oleva ärsyttää ihan itkupisteeseen asti.Jos en karju ja mesoa, niin olen aina sillä hetkellä jättämässä perheeni.
Tätä kestää vajaat 4 vuorokautta! Pitäs varmasti itsekin hakea lääkärinpakeilta jonkinlaista nappia:) Ennen vuosiin ei tällasta ollut, paitsi ekan lapsen syntymän jälkeen.
pms-nartuille....Terv. Uneton,hikoileva ja v*ttuuntunut bitch
potuttaa,itkettää....kun oikein karjuu sen ketutuksen vallassa niin sittn vasta itkettääkin....Sitä vois melkein kiikuttaa itsensä, mutta sitten lapset jäisi orvoiksi. Ja se vasta itkettääkin!
Ja ellen tietäisi etten ole itse kirjoittanut tätä niin väittäisin että olen. Voi meitä!
kuka haluais tulla kuristettavaksi?
Eilen ilmoittivat alkamisestaan ja kauheat panohimot päällä kokoajan. Eikä siinä mitään, kyllä mä seksiä saan, kaikenlaista, myös menkkojen aikana, mutta eilisenkin jälkeen on mustat lakanat, no hieman ällön näköiset ja vituttaa se, että ne pitäs vaihtaa kun kuitenkin tänään paneskellaan lisää.
Ja vituttaa, kun pää meinaa ruveta jomottamaan, mutta minä haluaisin istua tässä lukemassa teitin höpötyksiä! Ja menkkaripuli on myös yksi ihana vaiva, koko ajan maha sekaisin.
Olen tässä nyt puolisen vuotta ihmetellyt äärimmäisen kireää pinnaa, mikään ei tahdo onnistua, väsyttää tajuttomasti, mutta pääasiassa on koko ajan sellainen ketutus, että karjun, huudan ja itken vuoron perään perheelle...
Tällainen olen suunnilleen kaksi viikkoa kuukaudesta, ja siis ennen mekkojen alkua. Onko pms? Mietin myös, mahdanko olla masentunut. Saako pms:ään siis lääkkeitä? Kannattaako mennä lääkärille?
En ole kovin hauskaa seuraa enää juuri koskaan. Kaksi viikkoa ennen menkkoja räjähtelen ja itken lähes taukoamatta, ja kun menkat alkaa, itkeä pillitän niitä ja olen sitten erittäin ärsyyntynyt niistä (tolkuttoman runsas vuoto), mutta eri tavalla eli enemmän itsekseni kuin muille. Eli kolme viikkoa kuukaudesta menee jonkinlaisessa jatkuvassa ketutuksessa...
Kuulunko siis ketjuun?
kyllä me kuulutaan tähän onnettomaan töröotsa-sakkiin... ;) Suurin osa kuukaudesta menee niin, että kuukautiset negatiivisella tavalla vaikuttaa elämään; oireet alkavat noin reilun viikon päästä siitä kun edelliset loppuvat. Se alamäki on ihan tunnettavissa...mieliala laskee kohisten, sitten on tasaista kurjaa ja sitten alkaa räjähtely! Mulla on aina ollut taipumusta ronskiin mielialojen vaihteluun ja tuntuu, että tämä pahentaa tilannetta entisestään.
Itkuherkkyys on tavatonta ja sekin ärsyttää. Mutta eniten suren (ja totta helvetissä ITKEN) sitä, että tiuskin lapsille; huudan ja kiroilen.
Kun vuoto sitten alkaa, se ärsyttää ihan sinällään kun sitä sitten riittää!!! Mutta siinä vaiheessa ei enää toiset joudu kärsimään, se on vaan sellaista hiljaista ketutusta ja pyykkäämistä.
Pahoihin oireisiin voi saada lääkitystä; itse olen lievään masennukseen syönyt niitä, mutta lopetin kolmisen vuotta sitten kun aloin odottaa.
Uskonpa, että lähiaikoina marssin lääkäriin ja vaadin saada sellaiset myrkyt, että mikään ei enää tunnu miltään.Tsemppiä sullekin!
On ihanaa tietää, että ei ole yksin, vaikka eihän se miksikään muuta sitä tosiseikkaa, että lapset joutuvat elämään tosi kiukkuisen äidin kanssa. Nyt on taas räjähdysherkkä vaihe päällä ja unohdin mainita myös tuon syömisen. Voisin vain syödä, itkeä ja potkia seiniä koko ajan...
Hämmentävintä tässä on se, että en ole ennen kärsinyt näin voimakkaista oireista. Aina olen ollut sellainen tunneherkkä, ja voimakkaat tunteet kaikin puolin ovat kuuluneet asiaan. Nyt vain en enää niitä tunteita hallitse lainkaan.
Niin, minäkin taidan sinne lääkärille marssia. Ei tämän ikäisen kuulu enää olla melkoinen hermokimppu.
Naapurin ääliö käyttää vanhaa diesel-romuaan minuuttitolkulla, eikö se p*kele lähde käyntiin tälläisena lämpimähkönä kevätaamuna?!? Entä toinen naapuri...ihan hitonmoinen kyylä, joka katsoo asiakseen arvostella toisten pihoja, tulepa kertomaan mulle just nyt, että pitäisi jo laittaa kesäkukat niin minäpä näytän sulle lähietäisyydeltä voikukkia, ai mutta nehän pitää EHDOTTOMASTI nyppiä pois! Voi v***u!
odottakaas kun saatte iloksenne lhetyvät vaihdevuodet- vuorotellen ennen (harvenevia) kuukautisia tekis mieli tappaa joku tai sitten itsensä, ihan sama :D
Onneksi on ollut aikaa totutella tähän Rivo-Riittaan jo melkein 50v, niin ei tule yllätyksenä tämä...
Mulla esikoisen raskauden jälkeen alkoi uusi elämä. Mässäys on enää jäljellä noista raivon päivistä.
Tsemppiä turvotukseen, jormotuksiin ja kettukohtauksiin!! Toivoa on, hormonaaliset helpotukset voi tuoda raskaudet ja ikäkin. Välillä oma mieskin on niin kireenä, että täytyy kysyä onko menkat alkamassa. Ei me naiset olla maailman ainoita kiukkupusseja. Meillä vaan on oikea ja hyvä syy :)
asutaan talossa jossa on sisäilmaongelmia, mies ei ollut VIITSINYT laittaa verkkoa pääilmanvaihtotornin päälle joten nyt siellä on naakanpesä, hormi ei vedä ja kämpässä on saatanallinen haju. Oikeasti, ranteiden aukiveto tulee todella mieleen.
Olen tässä nyt puolisen vuotta ihmetellyt äärimmäisen kireää pinnaa, mikään ei tahdo onnistua, väsyttää tajuttomasti, mutta pääasiassa on koko ajan sellainen ketutus, että karjun, huudan ja itken vuoron perään perheelle...
Tällainen olen suunnilleen kaksi viikkoa kuukaudesta, ja siis ennen mekkojen alkua. Onko pms? Mietin myös, mahdanko olla masentunut. Saako pms:ään siis lääkkeitä? Kannattaako mennä lääkärille?
En ole kovin hauskaa seuraa enää juuri koskaan. Kaksi viikkoa ennen menkkoja räjähtelen ja itken lähes taukoamatta, ja kun menkat alkaa, itkeä pillitän niitä ja olen sitten erittäin ärsyyntynyt niistä (tolkuttoman runsas vuoto), mutta eri tavalla eli enemmän itsekseni kuin muille. Eli kolme viikkoa kuukaudesta menee jonkinlaisessa jatkuvassa ketutuksessa...
Kuulunko siis ketjuun?
Kuulunko siis ketjuun?
kyllä me kuulutaan tähän onnettomaan töröotsa-sakkiin... ;) Suurin osa kuukaudesta menee niin, että kuukautiset negatiivisella tavalla vaikuttaa elämään; oireet alkavat noin reilun viikon päästä siitä kun edelliset loppuvat. Se alamäki on ihan tunnettavissa...mieliala laskee kohisten, sitten on tasaista kurjaa ja sitten alkaa räjähtely! Mulla on aina ollut taipumusta ronskiin mielialojen vaihteluun ja tuntuu, että tämä pahentaa tilannetta entisestään.
Itkuherkkyys on tavatonta ja sekin ärsyttää. Mutta eniten suren (ja totta helvetissä ITKEN) sitä, että tiuskin lapsille; huudan ja kiroilen.
Kun vuoto sitten alkaa, se ärsyttää ihan sinällään kun sitä sitten riittää!!! Mutta siinä vaiheessa ei enää toiset joudu kärsimään, se on vaan sellaista hiljaista ketutusta ja pyykkäämistä.
Pahoihin oireisiin voi saada lääkitystä; itse olen lievään masennukseen syönyt niitä, mutta lopetin kolmisen vuotta sitten kun aloin odottaa.
Uskonpa, että lähiaikoina marssin lääkäriin ja vaadin saada sellaiset myrkyt, että mikään ei enää tunnu miltään.Tsemppiä sullekin!
eli oon kun hangon aurinko, mutta hyvä päivä kun ne on tulossa, niin lapsetkin lähtee karkuun.
Suklaata ja vaikka hapankorppuja (kunhan vaan on syötävää!!) menis vuorokauden ympäri, mikään kofeiini ei riitä pitämään pirteenä ja mikään ihana tekeminen ei saa mieltä piristymään. Ei oo hermoja tehdä mitään asiaa kunnolla ja kun sen hutaisee, niin hermot menee entistä enemmän.
Vituttaa illalla käydä nukkumaan ja vituttaa aamulla herätä.
sekä vitutus ja menkat: karsee väsy, mahaaa sattuu, niskat ihan jumissa ja karmee päänsärky johon ei taput auta !
toi väsymys on aivan järkyttävä! joskus luulin, että olen ihan akuutisti kuolemansairas, mutta sitten yhdistin sen justiin pms-oireisiin! Siis niin, ettei jaksa pikkusormeaan nostaa ja tuntuu kuin katto pusertaisi harteita :( Aika syvältä.
potuttaa,itkettää....kun oikein karjuu sen ketutuksen vallassa niin sittn vasta itkettääkin....Sitä vois melkein kiikuttaa itsensä, mutta sitten lapset jäisi orvoiksi. Ja se vasta itkettääkin!
tarvittaessa 1-7 päivänä ennen mennkoja otettavat SSRI-lääkkeet. Auttavat 80 prosentilla.
ei tartte vi##ttaa ja kituttaa...
jotka kiukuissaan vääntävät provoa tai haukkuvat muita.... ;)