Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pieninä vauvat yleensä kiintyy tuttiin? Vai kintyvätkö heti kun se heille annetaan?

Vierailija
19.05.2011 |

Meillä parikuinen tyttö ei kaipaa tuttia, mutta esim automatkoilla tökätään suuhun. Yleensä pysyy pitempään itkemättä näin. Ei ainakaan vielä itke tutin perään. Koska se sitten alkaa?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me annamme pojalle tutin vain jos itkee eikä rauhoitu. Mitä sitä turhaan antamaan ja opettamaan jos ei ole vailla.

Vierailija
2/2 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ensimmäisiä selviä merkkejä 10-kuukautisesta joten silloin aloitettiin vieroitus. Imetys jatkui vielä 4 kuukautta siitä joten ei ollut mitään kovaa lisäimemistarvettakaan enää sen ikäisenä. Tosin meillä itki usein ja hartaasti tutin kanssakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kaksi