Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Menkkojen alkamisen joudutukseen keinoja?

28.10.2005 |

Kyselin tätä aiemminkin. Tietääkö joku onko mahdollista saada lääkkeellä menkat alkamaan synnytyksen jälkeen? Jo yli puoli vuotta kulunut!

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

... no enpä kyllä tiedä... muistan lukeneeni, että jotkut käyttävät jotain Teroja (Terolute?) kuukautisten aloittamiseen (ilmeisesti jonkinlaisessa häiriössä, jossa menkat ei tule pitkään aikaan itsekseen(?))... Mutta ei ole mitään tietoa, voiko tuota käyttää synnytyksen jälkeen...

... imetätkö vielä??? Jos et, niin milloin olet lopettanut??

Eemeli

(mun yleinen mainospätkä: 4*ICSI takana, otetaan lahjoituksena vastaan ylijäämälääkkeitä ulkomailla loppuvuodesta olevaan hoitoon: Menopur tai Menogon ja Orgalutran... mailaile:

eemelikaksi@hotmail.com)

Vierailija
2/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuta kuin nuo eemelin mainitsemat Terolut-tabletit. En minäkään tiedä, että käytetäänkö noita tuosa tapauksessa. Yleensähän vain odotetaan synnytyksen jälkeen, että milloin kuukautiset luonnollisesti palaavat.

Yksi keino olisi kokeilla vyöhyketerapiaa, koska senhän pitäisi aktivoida elimistöä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.10.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla viime synnytyksen jälkeen käynnistettiin kierrot Teroluteilla seuraavasti: Noin puoli vuotta synnytyksen jälkeen mulla alkoi olla jatkuvaa pientä tuhruttelua. Syyksi selvisi kohdun limakalvon liikakasvu, kuukautiset eivät jaksaneet tulla vaikka kohtu sitä kovasti yrittikin. Pari ekaa kiertoa oli vaikea saada tasoittumaan, vuosin lähes jatkuvasti enemmän ja vähemmän. Mutta sitten kierrot tasoittuivat. Imetin lasta vuoden ikäiseksi asti, eli puolen vuoden ajan siinä oli imetys päällä yhtä aikaa Terolutien kanssa.

Olen ymmärtänyt niin , että pitää olla selvä syy sille että kuukautisia alettaisiin lääkkellisesti laittaa tulemaan synnytyksen jälkeen. Normaalitilanteessa jos äiti imettää, niin ei ole mitään hätää vaikka kuukautiset olisivat poissa vuodenkin. Minulla vain oli toisenlainen tilanne tuon limakalvosairauden takia, kierrot oli saatava tulemaan jotta limakalvolla ei ala tapahtua muuntumista pahanlaatuiseksi.

Raskaaksi tulemiseen minun kohdallani ei näistä lääkkeillä käynnistetyistä kuukautisista ole ollut apua (vaikka suuri toive onkin ollut tulla raskaaksi mahdollisimman pian), ilmeisesti kaikki kierrot tässä reilun puolen ajan ovat olleet ilman ovulaatiota. Niinpä se lääkäri sillon aikoinaan sanoikin, että niin kauan kuin imetän ei ole toiveita ovulaatioista ... oikeassa oli, valitettavasti. Nyt on imetys loppunut yli 3 kk sitten ja edelleen on ovikset hukassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kaksi