Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletteko tavanneet Äitiä, joka kieltää lastensa ongelmat?

Vierailija
19.05.2011 |

Jos ammattihenkilö on todennut, että kaikki ei ole hyvin, vaan tarvitaan esim.terapiaa tms. ja äiti kieltää kaikki ongelmat, ei siis itse näe niitä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti kyse on kuitenkin lähinnä siitä, että asia on vanhemmalle niin tuskainen, että sitä kieltäydytään näkemästä viimeiseen saakka.

Vierailija
2/5 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ammattihenkilö on todennut, että kaikki ei ole hyvin, vaan tarvitaan esim.terapiaa tms. ja äiti kieltää kaikki ongelmat, ei siis itse näe niitä.

Olen myös törmännyt moneen asiantuntijaan joka totesi minun lapseni normaaliksi vaikka näin ei ollut. Eikä apua tullut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähättelee niitä reilusti. Lisäksi kieltäytyy näkemästä ongelmien todellista syytä vaikka se hänelle selvästi kerrotaan.

Vierailija
4/5 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ihmetellä sitä, ett miten päiväkodin ja eskarin henkilökunta voi olla huolissaan lasten jaksamisesta, tunteiden hallitsemisesta, yms. Närkästyi, kun ehdotettiin erilaisia apuja. Tälle äidille on oma napa ja omat menot tärkeimpiä. Viis siitä, että lapset kärsii ikävissään, vaihtuvissa hoitopaikoissa.

Vierailija
5/5 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaksaa ihmetellä sitä, ett miten päiväkodin ja eskarin henkilökunta voi olla huolissaan lasten jaksamisesta, tunteiden hallitsemisesta, yms. Närkästyi, kun ehdotettiin erilaisia apuja. Tälle äidille on oma napa ja omat menot tärkeimpiä. Viis siitä, että lapset kärsii ikävissään, vaihtuvissa hoitopaikoissa.

Itse tunnen vastaavan. Jotenkin itseäni ärsyttää suuresti, kun vanhemmat ovat sitä mieltä että kaikki terapeutit ja pk:n henkilökunta on väärässä ja ammattitaidottomia. Kieltävät ongelmat, vaikka olisi mahdollisuus saada apua lapsille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme