Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunnetko ketään ihmsitä, joka on ihan mukava, mutta osaa olla myös TODELLA ilkeä?

Vierailija
19.05.2011 |

Mä tunnen yhden naisen, jolla on aikaa paljon ystäviä ja joka on ihan ok muutenkin, aviomies, omakotitalo, lapsi ym. normaalia ;) mutta se on suuttuessaan ihan pirun paha suustaan. Siis haukkuu ja loukkaa ja menee jokaisen kohdalla henkilökohtaisuuksiin. Nykyään suhtaudun häneen jotenkin varauksella, kun tiedän millainen hän osaa olla, vaikka yleensä onkin ihan mukava. Mikäköhän tällaisia ihmisiä riivaa? Rauhoituttuaan on taas ihan asiallinen ja itsekin jotenkin unohtaa sen "pahuuden", kunnes taan uusi suuttumus tulee. :/

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siskoni

mulla äiti. meni niin pitkälle, että välit poikki jo 3v.

Vierailija
62/70 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämästään, joten antakaamme toistemme olla tulisieluja tai ylikilttejä tai jotain siltä väliltä ja pitäkäämme myös se oikeus että kaikkien ei tarvitse kaikkia sietää! kunhan on sinut itsensä ja lähipiirinsä kanssa, se lienee tärkeintä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta piikkejä tulee kommenteissa sen verran usein (ei kestäis asua keskeneräisessä talossa tai niin montaa lasta kuin mulla on), että olen alkanut miettiä asiaa uusiksil...

Vierailija
64/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaan myös pyytää anteeksi.

Vierailija
65/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairauden tai vamman perusteella haukkuminen Se ei ole vitumaisuutta, se on tyhmyyttä.

Tällainen ihminen on oikeasti huono ihminen. Tunnen yhden. Eipä ole hyvin asiat hänellä eikä hänen läheisillään.

Vierailija
66/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On muille niiin mukava, myös minulle ja julkisesti myös miehelleni. Sitten lähettelee ihan sairaan inhottavia tekstareita, sähköposteja ym miehelleni.

Vierailija
67/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän erään miehen, joka on päällisin puolin kohtelias ja hyvät käytöstavat omaava. Harvalla tulisi mieleen, että käyttää monesti sylkykuppinaan yhtä lapsistaan ärjymällä ja arvostelmalla häntä. Täytyyhän ne paineet jonnekin purkaa..

Tapauksen vuoksi on mennyt arvostus hienoista käytöstavoista. Viis siitä, että sanoo "kiitos" oikeissa tilanteissa, kunhan kohtelee muita ihmisiä reilusti.

Vierailija
68/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

arvostaa ihmista, joka kohtelee teitä ystävänään hyvin, mutta haukkuu muita ihmisiä?

Vierailija
69/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on erittäin pitkä pinna. Olen ystävällinen ja iloinen, minulla on paljon kavereita. En loukkaannu herkästi. Kestän todella paljon, mutta kun se pinna katkeaa niin se todella katkeaa. En huuda mitään loukkauksia vaan ihan normaalilla äänensävyllä sanon jotain minkä varmasti tiedän loukkaavan toista. Tai vaihtoehtoisesti voin olla puhumatta jollekin hyvinkin pitkiä aikoja, kuukausia jopa. Olen erittäin pitkävihainenkin sitten.

En ole ylpeä luonteestani tai tavoistani, mutta jokaisella on omat tapansa suhtautua tiettyihin asioihin. En usko, että täällä on kovin montaa ihmistä, jotka antavat toisen loukata itseään loputtomiin asti.

Vierailija
70/70 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki meistä osaa olla ilkeitä, useimmilla vain itsehillintä toimii joten ei ala suoltaa ilkeyksiään ulos asti.

Tasapainoisen ja itsevarman ihmisen ei yleensä tarvitse olla ilkeä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yhdeksän