polkupyörän peräkärry, suositelkaa ja kertokaa kokemuksianne. Kiitos!
Meillä lapset 3-v ja 1-v 2 kk.
Hakusessa olisi helppokäyttöinen ja tilava kärry.
Mieluiten sellainen mihin saa työntöaisan, että voi pukkailla muutenkin, jos tarvitsee.
Biltemalla on myynnissä yksi, mutta painoraja tulee heti vastaan, kun ajattelee, että 2 lasta ja vaikka kauppakassi.
Kärryä olen siksi ajatellut, kun olen ajokortiton ja mies on koko kesän reissutöissä.
Olisi mukava liikkua muutenkin kuin linja-autolla tai kävellen.
Kommentit (28)
Käyttötarkoitus ratkaisee!
Jos tarkoitus on lenkkeillä niin sitten joku parempi kärry mutta jos tarkoitus viedä lapsia hoitoon / käydä kaupassa niin biltema riittää hyvin.
Mulla on ainakin kärryssä "takarontti" mihin mahtuu kauppakassi.
Mun mielestä sun ei kannata ostaa sitä istuinta. Tekee vain pyörästä turhan kiikkerän. Kauppatavarat voi laittaa vaikka reppuun + hommaat sellaisen etukorin.
Ja meillä muksut suodastaan hinkuivat kärryyn, varsinkin kun niille antaa sinne pari lelua.
Ihan järjetön vehje , Auto ajaa päälle niin huonosti käy ja turvaistuin polkupyörässä samoin hengenvaarallinen vaikka kypärät olisikin päässä. Sen verran pitääs olla rahaa et on vara autoon ,jos on vara lapsia hankkia
Meillä on 2 istuttava vetokärry. Merkkiä en muista ja se on tällä hetkellä varastossa. Hyvin on kärry toiminut! Isompi on kohta 3 v ja kuopus 10 kk, kuopusta nyt ei vielä pahemmin voi kärryissä pitää, mutta olemme kokeilleet mahtuvatko he vierekkäin ja kyllä mahtuvat. Molemmille on omat turvavyönsä. Mies jaksaa vetää kärryä perässä, minäkin jos tarve vaatii. Olemme tehneet pyörälenkkejä yhdessä kuopuksen ollessa isovanhemmilla hoidossa ja aina on sujunut hyvin. Esikoinen tykkää istua kärryissä ja kyllä mä koen sen turvallisemmaksi kuin pyörässä olevan istuimen.
Meillä on kahden istuttava kärry, kolmas syntyi. Vielä mahtuu vanhin kolmevuotias kärryihin. Mutta nyt mietitään että pitäiskö nostaa istuimeen kolmas. Oon tosin nähnyt etukärryn kaupungilla, että jos semmosen etuvaunun sais tuplana niin sitte ei kyl neljännenkään kanssa vielä loppuis tila. Ja jos viides menis istuimeen tarakalle ja miehelle sama yhdistelmä niin voitais pyöröillä kymmenennenkin lapsen kaa sitte kun niitä on. No varmaan siinä vaiheessa jo vanhimmat pyöräilee itsekin, helpostikin kymmenen vuotias polkee kymmenen kilometrin retkiä. Jonoon kärryjä ei junaksi kuitenkaan laiteteta, joku raja halutaan säilyttää kuitenki ja liekkö tuo ois edes laillista, saattais olla melkoinen näky jos junaa vedettäis molemmat.
Oulussapan on mahdollista :D Täällä hyvät kävelytieverkot. Pääsee mihin vaan
Niin ja autoilun puolustajat: Menkää Kiinaan ajamaan savusumussa lastenne kanssa ja laittakaa ikkuna auki autossa niin saatte raitista ilmaa joskus. :D Varaa on autoon, mutta kyllästyttävää ajella sellaisella pakokaasun tupruttajalla. Ottakaa mallia Amerikasta ja menkää 100metrin päässä olevaan kauppaan autolla. Ja eiköhän se autoilu ole vaarallisempaa kuin pyöräily. Ainakin lentokone on kaikkein turvallisin ihan tilastollisesti. Minun mielestä rikkaiden ei kannata hankkia lapsia kun aina niistä jonkin takia syntyy aina ongelmatapauksia, esim käytetään huumeita. Sitten on näitä ihan köyhälistöä, kuten naapurimme joka asunut lastenkodissa ja päästä vähän enemmän kuin pipi. Kuuden eri miehen kanssa on tämän äitimuorilla lapsia ja vielä mustalaissukua. :D
Auton peräkärry. 300-700€. Riippuu onko kuomu, asennus 50€
Mihin se toinen laitetaan?