Hitto tätä saamarin kuumuutta! MÄ EN jaksa enäää!
Viime lauantaina oli vittumainen keli, eilen sama juttu ja taas tänään. Hiton hiostava ja mulla kivistää päätä ja veto täysin poissa. Tulis edes välillä sadetta, joka ajais tän nihkeyden pois, mut ei. Aurinko helottaa täydeltä terältä vittu.
Ja kävin eilen 5 kertaa suihkussa ja hilluin alkkarit jalassa, siltikin olin hikinen, tänään olen käynyt pari kertaa suihkussa.
Jos on pakko olla näin hiton kuuma, niin olis nyt sitten edes sellanen "kuiva" ilma! Sen nyt vielä jotenkin sietäisi.
Kommentit (11)
Pitäisköhän tässä alkaa tanssimaan jotain ukkostanssia??!!
sunnuntaiksi ole luvattu jo ukkosta
Viime lauantaina oli vittumainen keli, eilen sama juttu ja taas tänään. Hiton hiostava ja mulla kivistää päätä ja veto täysin poissa. Tulis edes välillä sadetta, joka ajais tän nihkeyden pois, mut ei. Aurinko helottaa täydeltä terältä vittu.
Ja kävin eilen 5 kertaa suihkussa ja hilluin alkkarit jalassa, siltikin olin hikinen, tänään olen käynyt pari kertaa suihkussa.
Jos on pakko olla näin hiton kuuma, niin olis nyt sitten edes sellanen "kuiva" ilma! Sen nyt vielä jotenkin sietäisi.
Ulkomailla, maarianhaminassa vai missä???
Meillä odotellaan kauniita aurinkoisia päiviä. Aina vaan nuo sateet tulee ja on pilvistä ja tuulee.
Pitäis varmaan itsekin muuttaa ulkomaille. Vaihdetaanko asuntoja?
Ja vituttaa ihan todella. No, jospas tännekkin sitten saataisiin huomenna sitä ukkosta..
täällä on ihmisiä jotka joutuu käymään töissäkin näillä helteillä joten kotiäidit turvat tukkoon ja menkää vaikka sinne suihkuun asumaan!!!!
Mikä on asumismuotosi? Suosittelen ilmalämpöpumpun hankintaa. Me hankittiin täksi kesäksi ja ei tarvitse enää kärsiä.
Mun asunto on jääkylmä ollut monta päivää. Ellei viikkoa. Miksi sä et asu tässä. Tarvitsisin lämmintä.
ei voi tulla sitä sadetta jaalkaisi ukkonenkin, hiostavaa vain.