Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tsykiatri tekee huomenna b-lausunnon kuntoutustukea varten. Vinkkejä vastaanotolle..

Vierailija
19.05.2011 |

Pistäkääs vinkkiä kehiin millaisella käytöksellä irtoaa huomenna kunnollinen b-lausunto kelan kuntoutustukea varten.

Riittääkö että on lekurin vastaanotolla ihan flegmaattinen ja poissaoleva ja nuokkuu tuolissa vai pitääkö joku show pistää pystyyn?

Entä jos vaan änkyttää eikä osaa vastata yhtään mitään?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voidaanko sellaiseen pakottaa?

Mutta oikeasti: Voisitko jo alkaa uhkailemaan viattomien tappamisilla, niin saataisiin tämäkin ketju poistettua? Näköjään on tullu av:lle sen verran uutta sakkia, että paras vähän neuvoa: antakaa psykon olla!

Ei muka tosiaan tiedä, että terapia on ilmaista!?!!???!?

Vierailija
42/46 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ilmaista, mut ei oikea psykoterapia. Ja en oo nyt tappamistuulella, katotaan joku muu päivä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sopivan vittumainen mies mun makuuni.

Vierailija
44/46 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinänssä hyvä aihe muuten. Mä sain just kolmannex vuodex kutun, on tää ihquu kun voi päivät pitkät stiigaa Housen uusintoi. Mul onki kaikki boxit, mitä on tullu. Ja ketä tietää, vaik saisinki sen eläkkeen ihan pysyväx. Tsemii sulle, oo kuitenki kax päivää käymät suihkus, ja edellisen illan kalsarikännit ois varmaa parempi ku saman päivän känä.

Vierailija
45/46 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan oma itsesi, eiköhän sillä hyvä b-lausunto irtoa. Jos alat esittämään jotakin muuta kuin itseäsi voi olla että ei sitä hulluus diagnoosia sitten tulekaan. Luulen, että yhteiskunnan kannalta on kaikista paras ettet ole työelämässä! Oikeasti kukaan terve ihminen ei edes mieti tämmösiä asioita.

Vierailija
46/46 |
02.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lol