" Mun ei tartte huolehtia ulkonäöstäni kun meillä on lapsi"
Näin sanoi kaverini pari päivää sitten, kun yritin houkutella mukaan salille. Olen kyllä huomannu, että huolehdittu ei ole, raskauskilot on tuplautunut eikä saa edes hiuksiaan kammattua. Frendi oli ennen oikein vetävän näköinen ja olis saanu kenet vaan, mutta ei sellanen "luonnonkaunis" joka pärjäis ilman mitään.Miehen mielestä parasta kaverissa olikin ulkonäkö. Kaverin mies taas on oikein "markkinakelpoinen" ja voihan olla, että kaveri saa pian harjoittella yh-äidin roolia, jos homma ei muutu.
Mies käy yksin baarissa ja vientiä riittäis ja toinen ei ihan oikeesti tajua et missä mennään.
Kommentit (10)
kaverisi on ihan sama ihminen sisältä, kuin ennekin. ehkä hänellä vaan on harvinaisen fiksu mies.
ikävää, jos sun täytyy rehkiä salilla kelvatakses.
ihan kun kuulisin kateuden siipien havinaa ...
meillä kaikilla on erilaiset elämänarvot. Jos minun mieheni lähtisi lätkimään noin pinnallisen syyn takia, antaisin vauhtia ja toivottaisin hyvää elämää ja jatkaisin tyytyväisenä omalla tyylilläni.
Hän sentään joutuu katselemaan minua haalarit päällä, maalitahraisena, koneöljyssä, mutaisena, naarmuilla sen lisäksi että en meikkaa enkä harrasta shoppailua.
näköisen lasten isän ulkonäkö romahti vuodessa, kun joutui lähivanhemmaksi. Nykyään haisee, ei käy parturissa, ei ajele karvojaan, on läski, yms. vastenmielinen ja perustelee sillä että yh-isukilla ei ole aikaa pitää itsestä huolta.
myös fyysinen vetovoima. En tykkäisi itekkään jos mies ei pitäisi itsestään huolta, joten kyllä sillä on merkitystä. Eikös täällä joku mamma vasta valitellut, että ei huvita rakastelu hoitamattoman miehen kanssa?
Minusta omasta ulkonäöstä huolehtiminen on sitä toisen huomioimista!
kaverisi on ihan sama ihminen sisältä, kuin ennekin. ehkä hänellä vaan on harvinaisen fiksu mies.
ikävää, jos sun täytyy rehkiä salilla kelvatakses.ihan kun kuulisin kateuden siipien havinaa ...
Jaa, tässä taas joku leveäperäinen puolustelee omaa liikkumattomuuttaan?
Mutta sitä riittää vaikka toisella olisi kiloja ja toisella hitusen ylipitkä tukka ja kumpikin olisi silloin tällöin hitusen hikinen. Luulen että fyysistä vetovoimaa riittää vaikka tulisi ryppyjä ja muita vanhuuden merkkejä.
Jotenkin se fyysinen vetovoima toiseen ei tule treenatuista vatsalihaksista ja täyden tällingin omaavasta ulkonäöstä, vaan ihan siitä toisesta ihmisenä.
t. maratoonari ihan omasta halusta
Tai ne on olleet ajankulua vain. Nyt kun on lapsi, niin ei oo enää tekemisestä puutetta, joten ei tarvi täyttää tyhjää aikaa salitreenillä. Toisin sanoen kaverisi oikeesti ajattelee, että on parempaakin tekemistä.
Tai sitten hänellä on ollut tavoitteena saada lapsi. On sitä varten pitänyt itsestään huolta, että saa miehen ja sitä kautta lapsen. Nyt kun lapsi on saatu, niin ei oo enää niin väliä.
Kyllä mulla teki tiukkaa huolehtia itsestä, kun vauvalla oli vuoden kestävä ympärivuorokautinen koliikki. Varmasti näytin rähjäiseltä välillä ja väsyneeltä aina. Mutta se ei ollut mun oma valinta, sillä sellaisen vauvan kanssa ei oikeasti ole enää ihan täysillä elävien kirjoissa. Mutta kun vauva alkoi helpottumaan, niin kyllä sieltä taas vähitellen hiipi lenkkeily ja hiusten laittaminen takaisin.
niin eiköhän sellaisen joutaisikin jo mennä? Kai sitä nyt lähtökohtaisesti pitäisi olla yhdessä ihan muista syistä.