Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni suuttui minulle kun miehensä ja lapsensa olivat meillä kylässä

Vierailija
18.05.2011 |

Mies soitti minulle ja kysyi voivatko tulla lasten kanssa kylään. Ystäväni oli töissä. Ystävä lapsineen käy meillä paljon ja silloin tällöin mies on mukana. Nyt kun mies tuli ilman vaimoaan niin ystäväni suuttui minulle. Miehelleen on kuulemma pitänyt mykkäkoulua.

Höh, mä en nyt käsitä. Onko ystäväni käytös ihan normaalia teistä? Olenko minä se outo kun ihmetteln tilannetta.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä muutenkaan kuulu tyyliini.

En on yh.

ap

Vierailija
2/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidatte luulla miehistänne liikoja :)

Ei minua ainakaan kiinnosta yksikään pikkulapsiperheen iskä.

Hiemanhan tuo tuntuisi ylireagoivan tuo ystäväsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jo on sulla kaveri

Vierailija
4/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaisin vähän ihmetellä, jos mieheni menisi jonkun kaverini luo lasten kanssa. Ei kuulu meillä kuvioon.

Vierailija
5/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy, miksi on sulle vihainen. Selitä, että mies pyysi tulla lasten kanssa kylään ja sinä suostuit, koska mielestäsi se on aika normaalia. Mitä ystäväsi pelkää? Kysy sekin. KUmpaan hän ei luota, sinuun vai mieheensä. Kysy vielä sekin, miten hän toivoisi sinun vastaisuudessa menettelevän.

Ihan tajuttoman lapsellinen tuo ystäväsi. Ilmiselvästi ei luota mieheensä, mutta onpa noloa, että antaa sen näkyä kaikille.

Vierailija
6/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuliko se mies sun takia teille kylään, vai toiko se lapset leikkimään sun lasten kanssa? Tosin yllättyisin varmaan itsekin, jos jonkun kaverin mies soittais ja kysyis, saako tulla lasten kans kylään, mut tuskin siitä kummempaa haloota nousis. Enkä kyllä osais kuvitella omaa miestäni kyläilemään jokun mun kaverin luona lastenkaan kanssa. Mutta en kyllä osais loukkaantuakaan, jos olis päättäny viedä lapset leikkimään kavereiden kanssa.

Vierailija
7/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meillä voidaan kavereiden kanssa esim. ulkoilla niin, että on vaikka mun mies ja lapset ja kaveriperheen vaimo ja heidän lapset.

Lapset on kavereita keskenään ja jos on tilanne, että mä vaikka oon töissä, niin pitäiskö tehdä niin, et lapset ei sitten voi ulkoilla silloin yhdessä?? Lapset sen ikäisiä, että ihan yksin eivät vielä ulkoile. En ole ymmärtänyt olla mitenkään mustasukkainen tilanteista. Ja voi siis olla toistekin päin, eli mä tapaan kaveriperheen miestä lasten kanssa. Ajatteleekohan joku, et tää on jotain parinvaihtoa?!?!?!? :)

Vierailija
8/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tällä hetkellä työttömänä ja pidetään lapset kotona. Tai no, mies kuskaa koko seurueen parikin kertaa viikossa jollekin mun kaverille, joka on hoitovapaalla kotona. Lapset sitten leikkii keskenään, saavat koko porukka kussakin paikassa lounaan, mies puolestaan korjailee juttuja, joita perheiden kiireiset miehet ei ehdi/viitsi.

Luotan kaikkiin ystäviini, ja mieheeni. Lähinnä vatuttaa, että mitä kaverit ajattelee joka viikkoisista lounasvieraista, mutta ovat vakuutelleet olevan ok.

Vierailija
9/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta saattaisin vähän ihmetellä, jos mieheni menisi jonkun kaverini luo lasten kanssa. Ei kuulu meillä kuvioon.

lapsia?!

Vierailija
10/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska lapset ovat saman ikäiset ja miehellä on viikolla vapaata, naapurin vaimo on kotona ja minä sekä naapurin mies tehdään normaalia virka-aikaa. Ei tulisi mieleenkään pitää moisesta mykkäkoulua!

Vierailija
11/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

luona ilman mua...

mutta johtunee siitä, että mun mies ei ole erityisemmin tehnyt tuttavuutta kovinkaan monen kaverini kanssa. Moikkaa ja häippäsee paikalta, jos meille joku mun kavereista tulee.

No yhden luona on käynyt joskus kahvilla ilman mua ja ilman tämän kaverin miestä, syynä se, että mies teki heille yhtä pihatyötä vähän niinkuin lahjaksi. Ja siinä välissä kävi sit kahvilla. Ihan ilman lapsakin siis, mutta en vetänyt herneitä nokkaan :D

Vierailija
12/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä tehdään tuota useastikin :)

Vierailija
13/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pistän paremmaksi olen ollut parhaan kaverin miehen kanssa lapissa viikon. Miehelläni oli tärkeä työmatka ja kaverini pääsi kauan odotettuun leikkaukseen. Oltiin siis alunperin lähdössä kumpikin perhe yhdessä. No päädyttiin sitten siihen, että me lähdettiin kera lapsien viettämään viikkoa lappiin :)

Eikä mitään mustis kohtauksia ole ilmennyt ja tosin ole mitään syytäkään. Toiseelta kaikki työkaveritkin on miehiä, joten luulis miehen olevan enemmän huolissaan työmatkoista ilman lapsia ;)

Vierailija
14/14 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että teidän pitää välillä mennä kahdestaan makuuhuoneeseen lepäämään, eikös?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi