Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Katsotko paheksuen varattua naista, joka tanssii hitaita toisen miehen kanssa?

Vierailija
18.05.2011 |

Onko hitaiden tanssiminen pettämistä, jos ei siis ole mitään hieroskelua tuo tanssiminen?

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kun ihaillen :(

Vierailija
22/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen mieheni tapaamista olisin voinut paheksuakin. Nyt tiedän paremmin. Miehen vanhemmat ovat intohimoisia lavatanssiharrastajia ja heiltä olen oppinut mm. sen, että se on tanssia vain ja myös muiden kanssa voi tanssia kuin sen oman kullan. No, sehän sopii, koska mieheni ei tanssimisesta pidä, mutta minä pidän, samoin moni työkaverini. Heidän kanssaan käynkin joskus tanssimassa ja silloin kyllä saatan jonkun työkaverin kanssa tanssia hyvinkin lähekkäin. Ja se ON vain tanssia. On mukavaa tanssia tutun ja luotettavan ihmisen kanssa joskus hitaitakin, eikä siinä ole mitään sen ihmeellisempää tai mitään taka-ajatusta. Mieheni tietää, että toimin näin, eikä se häntä vaivaa millään tavalla eikä pitäisikään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarkoitat että vaikka nojaa toiseen, niin siinä tapauksessa katson paheksuen. Jos nyt normaalisti, että pieni etäisyys, niin ehkä se menee.

Vierailija
24/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni ei tanssi, itse kylläkin. Tanssin myös hitaita tansseja tuttujen miesten kanssa. Olisi epäkohteliasta kieltäytyä tansseista ja mitään pahaa ei tanssissa ole.

Mies saa käydä lounaalla tuttujen naisten kanssa. Siinäkään ei ole mitään laitonta.

Vierailija
25/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta, mutta ärsyttää se, kun esitetään vapaita ja illan lopuksi sanotaan miehille, et "sori mä oon kyl varattu!!".

Vierailija
26/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssin kerran vanhan ihastuksen kanssa(joka tosin saa sukat yhä pyörimään), välillä hyvinkin toisiimme liimautuneena, mutta en minä sitä kyllä miksikään aviorikokseksi määrittele!

Ja mies saa vapaasti tanssia jos jostain kumman syystä niin keksii tehdä.

Vierailija
27/45 |
12.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole nähnyt hitaita tanssittavan varmaan 20 vuoteen, kun en baareissa käy ja silloin kun kävin, hitaat ilmeisesti tuli niin myöhään että olin jo lähtenyt, oon illan torkku :D Mutta niitäkö siis vielä tanssitaan? siis silleen kädet kaulalla mennään niinku teininä? No, en silti katsoisi, ihminen voi tanssia muidenkin kuin puolisonsa kanssa.

Vierailija
28/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan lavatansseja ja siellä parikunnatkin tanssivat välillä muiden kuin omien kumppaneidensa kanssa. Ja hitaat tosiaan voidaan mennä päät vastakkain tms. Tosin taisit puhua jostain baarista tässä tapauksessa.

Vierailija
29/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehen kanssa ihania hitaita ihan lähekkäin. Molemmat tuntuivat nauttivan siitä tosi paljon, mutta mitään kähmimistä ei ollut, pelkkään hidasta keinuntaa. Nyt mietin, että mitäköhän mukana olleet tutut ajattelivat, kun ollaan kummatkin varattuja miehen kanssa. Tanssin jälkeen vain kiitettiin toisiamme eikä siinä sen enempää. Mies vain piti mua NIIN lähellä ja painoi päätään mun päätä vasten.

Vierailija
30/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tanssi on vain tanssia.

Vierailija
31/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en hitaita tanssi kun oman miehen kanssa. miksi ihmeessä tanssisin?

Vierailija
32/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en halua tanssia hitaita muiden miesten kanssa, koska en tykkäisi hyvää jos oma mieheni tanssisi hitaita toisen naisen kanssa.

Vierailija
33/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en hitaita tanssi kun oman miehen kanssa. miksi ihmeessä tanssisin?

Kokeilepa vähän avartaa tota katsantokantaasi.

Vierailija
34/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsesi puolelta siinä taisi olla jotain? Kuvailet aika haikaillen tilannetta....

Vierailija
35/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma mieheni ei osaa tanssia eikä pidä tanssimisesta, mutta minä pidän. Tällöin ainoa mahdollinen ratkaisu on se, että tanssin miespuolisten ystävien tai joskus vähän tuntemattomampienkin kanssa.

Yleensä pääsen tanssimaan työpaikan hippaloissa, koska muuten en juuri juhlimassa käykään. Mies ei niissä juhlissa ole mukana, mutta tietää kyllä, että tanssin silloin muiden miesten kanssa. Ei vaivaa häntä pätkääkään. Tietää, että vaimo tulee aina kotiin oman miehen kainaloon.

Vierailija
36/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta itsesi puolelta siinä taisi olla jotain? Kuvailet aika haikaillen tilannetta....

Vierailija
37/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jonkun humpan tai valssin tms tanssimisessa ei ole mitaan pahaa.

mutta jos yokerhossa pikkutunneilla tanssitaan ns. hitaita, niin eihan se ole mitaan tanssimista edes, kunhan hieroudutaan siella tanssilattialla..joten ei kiitos minulle, en tykkaisi jos mun mies tanssisi ns. hitaita muiden naisten kanssa.

Vierailija
38/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä nautin muiden kanssa tanssimisesta. Siinäkin jutussa toisten kanssa natsaa paremmin kuin toisten. Työkavereissa on parikin heppua, joiden kanssa voisin tanssia monta tuntia putkeen, kun se on niin ihanaa ja kivaa. Mutta se on silti vain tanssia.

Vierailija
39/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä lavatansseissakin on pervoja ukkoja, pahempia ne on kuin diskossa!

Jos ap ajattelee että tanssiinen on pettämistä niin se on sinun oma määritys ja koskee omaa parisuhdetta.

Vierailija
40/45 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinkataan ja keinutellaan itse toista vasten, mistä onkin hyvä jatkaa vällyihin puuhastelemaan... Yöks, ei ole mokoma heiluminen ja hinkkaus uskollisten touhuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi