Olenko huono ystävä...? Nautin eniten pirteiden, sporttisten ja nuorekkaiden ystävien seurasta!
Olen näin kolmenkympin ylitettyäni huomannut, että nautin eniten sellaisten ystävien seurasta, jotka ovat iloisia, pirteitä ja liikunnallisia. Sellaisista ystävistä, joilla on energiaa ja virtaa. Ja nämä ystävän ovat valitettavasti todella harvassa :(
Suurin osa ystävistäni on väsyneitä, valvoneita, huonokuntoisia, stressaantuneita, nuutuneita ja negatiivisia. Ja vaikka kuinka yrittäisi itse olla positiivinen ja pirteä heidän seurassaan, niin he imevät mukaansa tähän katatooniseen tilaan.
Ennen tätä ei huomannut niin selvästi, mutta tosiaan nyt kun ihmisillä on ruuhkavuodet meneillään, niin tätä tämä on.
Kommentit (3)
voi sanoa yhtään mitään siitä, millainen olet ystävänä. Toivottavasti olet mukava ystävä.
Mä taas tykkään niiden väsyneiden seurasta, en tunne itseäni silloin niin kauheaksi surkimukseksi ja saan vertaistukea.
Minä nautin sellaisten ihmisten seurasta jotka eivät valita ja osaavat keskustella monipuolisesti.