Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia cerazette pillerieistä?

Vierailija
18.05.2011 |

Onko tullut jotain oireita tai haittavaikutuksia mites kuukautiset?

Oletko vaihtanut johonkin toiseen merkkiin, koska eivät sopineet sinulle?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haittavaikutuksia tai sivuoireita, ja kuukautiset jäivät kokonaan pois (mikä on gynekologin mukaan erittäin hyvä asia).

Vierailija
2/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä vuotoa, vuotoa ja taas pari kuukautta lisää vuotoa. Eikä mitään tiputtelua vaan ihan kunnon vuotoa.

Siinä mun kokemus. 6kk pelkkää vuotoa ja päätimme tehdä toisen lapsen :) Eli lopetin enkä enää ikinä aloita tuota merkkiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat 5 kk oli vähän väliä vuotoa, toki lyhyitä pätkiä ja vähän (kun ennen tuli kuin härän kurkusta...) mutta viikon tai parin viikon välein.

Sitten loppui, ei ole ollut enää ollenkaan, jippii!

Eikä mitään haittavaikutuksia, ei iho-oireita, ei painonnousua, ei ärtymystä. Toimii mulle.

Vierailija
4/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en ainakaan niitä enää huolisi. Puolitoista kuukautta söin niitä ja kuukautiset tuli tasan kahen viikon välein. Olin ko perseelle ammuttu karhu ja tosi väsyny koko ajan. Lisäksi tuli ihan oudot kuukautiskivut joita ei aikaisemmin ollu koskaan ollu. Ei sopinu mulle.

Vierailija
5/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään haittavaikutuksia tai sivuoireita, ja kuukautiset jäivät kokonaan pois (mikä on gynekologin mukaan erittäin hyvä asia).

Vierailija
6/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joitain finnejä satunnaisesti, mutta eivät ne haittaa.

Vierailija
7/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kropan sopeutuminen vaatii noin puoli vuotta? Eli siihen asti tiputtelee melkein kaikilla, voi olla sekaisin kaikki, mutta sitten tasaantuu.

Minulle gyne sanoi näin ja luotin siihen takarajaan. Olihan se alku tympeää, jatkuvaa vuotoa, mutta päätin sinnitellä sinne reilun puolen vuoden päähän. Sitten kroppa tottui ja vuoto loppui kuin seinään. Hyvät kokemukset.

Vierailija
8/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että kropan sopeutuminen vaatii noin puoli vuotta? Eli siihen asti tiputtelee melkein kaikilla, voi olla sekaisin kaikki, mutta sitten tasaantuu.

Minulle gyne sanoi näin ja luotin siihen takarajaan. Olihan se alku tympeää, jatkuvaa vuotoa, mutta päätin sinnitellä sinne reilun puolen vuoden päähän. Sitten kroppa tottui ja vuoto loppui kuin seinään. Hyvät kokemukset.

Joka hoiti jälkitarkastuksen eikä asiasta tosiaan mitään maininnut. No en kyllä imettänytkään kun vaihdoin takaisin vanhaan ehkäisymuotoon.

Vierailija
9/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainiosti !

Syön tauotta endometrioosin takia eli kuukautiset pidetään pois.

Ei välivuotoja, ei PMS:ää, ei muitakaan oireita. ELÄMÄ ON NYT IHANAA :)

Vierailija
10/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

söin 3 kk, mutta mulla meni halut kokonaan pois (joten siinä suhteessa hyvä ehkäisykeino, koska ei tehnyt mieli ollenkaan), olin väsynyt, ärtyisä, jopa pyörrytti, niin ja lihotti...

Lopetin pillerit miehen suosituksesta ja sen jälkeen onkin nuo kaikki oireet lähteneet, paitsi painon pudottaminen on vaikeaa. Mutta halut tuli takaisin oikein rytinällä :)

Enää en pillereitä syö! Meille kelpaa kumi aivan mainiosti :D

Vierailija
11/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin vei halut pois ja tuntui että alapää oli kuivempi, kuin ilman niitä.

Vierailija
12/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lähes koko ajan oli erilaia tiputteluvuotoja tms. Olo oli myös tukala ja epämiellyttävä.

Vaihdoin mini pill-merkkisiin ja hetkeäkään ei ole kaduttanut. Olo normaali ja kuukautiskierto on lähes samanlainen (säännöllinen) kuin ei söisi pillereitä laisinkaan.

Suosittelen googlaamaan Cerazetten ja lueskelemaan ennakkoon kokemuksia niin ei tule sitten yllätyksiä niin paljoa.

Vierailija
13/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei vuodoin vuotoa, mutta jatkuva vuotaminen vaihtu jatkuvaan herppesvirukseen naamassa. ja se hepa oli siis mulla huulessa nenän sivussa ja nenän sisällä. 2 eri lääkäriä sanoi ettei moista haittavaikutusta ole olemassakaan. Tuosta jatkuvasta herppeksestä kärsin estolääkityksestä huolimatta 5kk.. kunnes päätin että nyt riittää ja lopetin pillerit, viikko ja herppes hävisi eikä ole näkynyt enää. En huoli moisia pillereitä en siis niinmitään hormooni kökkö ehkäisyä ittelleni kiitos vaan.

Vierailija
14/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla heitti päässä nooden pillerian aloituksesta parin viikon päästä. Olin niin kauheiden raivokohtausten vallassa että huusin miehelle ja lapsille mistä asiasta tahaansa. Kuukautiset alkoi myös heti eikä loppua näkynyt.

Vaihdoin Mini pill valmisteeseen. Toimii, paitsi kamala pitsanaama tuli niistä.

Vierailija
15/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä joitain finnejä satunnaisesti, mutta eivät ne haittaa.

puol vuotta oli mulla tiputtelua/vuotoja sit ei mitään. tosi mahtavat.

Vierailija
16/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkat jäi heti pois, eli ei enää anemiaa.

Mieliala on erittäin tasainen. Jopa niin tasainen, että esim. seksiin vaadittavaa kimmoketta ei ole enää olemassa. Eli seksi on suoritus, ei mitään mitä kiihkeästi tahtoisin.

Oon kuitenkin valinnut ennemmin tämän elämän, kuin elämän anemian kourissa, helvetinmoiset kuukautiskivut, viikon menkat ja vauvanvaipat.

Vierailija
17/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

imettäessäni kuopustamme, minusta ihosta tuli huonompi ja olin kuivempi..ja tuntui että kutisi ja ne menkat tuli sillon tällön. En tykänny jätin ne pois ja pystyinkin sitten aloittamaan ne mitä oli aikisemmin syönyt.

Vierailija
18/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että en vois kehua! Heti jälkitarkastuksessa sain siis pillerit ja niitä syötiin siihen asti aivan säännöllisesti kunnes epäilin että kaikki ei ole kuten pitää.. Kuopus on siis pillerilapsi :) Kuukautiset tulivat ihan normaalisti, ehkä normaalia vähemmän vuotoa vain. En suosittele juuri sen takia että ehkäisyteho on alempi kun muissa pillereissä.

Vierailija
19/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rv 38

Vierailija
20/24 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-silmät kuivui päähän

-alapää kuivui myös jonkinlaiseen koomaan

-halut katosi täysin