Kokemuksia cerazette pillerieistä?
Onko tullut jotain oireita tai haittavaikutuksia mites kuukautiset?
Oletko vaihtanut johonkin toiseen merkkiin, koska eivät sopineet sinulle?
Kommentit (24)
mulla on ollut cerazette kahteen kertaan käytös.olen ollut siihen tyytyväinen.
raskakasi tuli nopeasti niiden lopetuksen jälkeen.
nyt olen ollut ilman cerazettea n.2 kk, ja olo ei ole aina helppo. Tuntuu kuin oma hormooni tasapaino olisi niin huono, että täytys vaan syödä pillereitä. koska niiden lopetuksen jälkeen olen kokenut hormoonallisia-oireita...minulla ne ovat aika isoja juttuja.
sairastin aikoinaan synnytyksen jälkeisen masennuksen, ja itse koen että hormoonit ovat vaikuttaneet mun masennukseen. nyt kun olen lopettanut pillerit, olen kokenut että lievästi paniikki oireet ym. tulee takaisin...ja tietynlaiset pelot, ja juuri ennen menkkojen alkamista. Lääkäri neuvoi aloittamaan uudestaan pillerit...ja lykkäsi vielä kouraan cipralex reseptin...mä luulen että ihminen myös itte tietää mikä sopii ja mikä ei, koska en meinaa ainakaan viel alottaa cipralexia...koska koen että oireet tulee vähän ennen menkkoja, ja silloin kun söin keltarauhashormooni pillereitä moisia oireita ei ollut.Tuntuu jotenkin hassulta olla se jolle on enemmänkin haittaa siitä että en syö niitä kuin useimilla se menee aivan toisinpäin.
Söin yhden paketin, oliskos siinä ollut just se 3kk pätkä minkä ne riitti. Tiputti, tiputti ja tiputti, hiukset tippui päästä ja finnit valtasi koko kropan päästä varpaisiin, hiki haisi aivan älyttömän pahalta ja turvotti, ja mitä kaikkea mahdollista se aiheuttikin. Vaihdoin hormonikierukkaan ja siihen olin erittäin tyytyväinen. Cerazetteen en enää koske.
En osannu yhdistää tätä cerazetteen!! Syön niitä siis itekin, ja itellä myöskin
a) hiton moinen pitsanaama tällä hetkellä + muuallekin tullu finnejä mihin ei ikinä tuu, esim. kainaloon!?! mulla on joo aina ollut mustapäitä mut nää on niiku kunnon kokosia finnejä
b) ei haluja ollenkaan ! ennen harrastimme miehenkanssa joka päivä seksiä, nyt annan pakosta n. kerran kuussa
väsynyt ja kiukkunen myös sopii muhun.
Hittolaine, täytyy varmasti vaihtaa merkkiä. Kiitos tälle ketjulle!
joskus helmikuussa, alussa tuli useamman viikon tiputteluvuotoa. Sen jälkeen on tullut niukempia kuukautisia miten sattuu sekä yhdet runsaammat. Eli ei ole vielä tässä ajassa ainakaan kierto vakiintunut tai loppunut.
Lisäksi tunnun olevan räjähdysherkkä.
Vaihdan pillerit kohta hormonikierukkaan, mutta se johtuu kyllä kierukan helppoudesta, ei niinkään pillerien sopimattomuudesta. Jatkaisin muutoin varmaan näitä vielä tovin, ainakin siihen asti että tietäisin sopivuuden varmasti. Haluaisin niin kovasti vuodotonta elämää - mutta tiedän, ettei se hormonikierukallakaan välttämättä toteudu. Tottuminen siihenkin vie aikansa.
Voisiko joku kommentoida vaihtoa Cerazetteista Mirenaan?