Käytkö lasten kanssa Alkossa?
Kommentit (23)
lapset osaavat varoa hyllyjä, etteivät pudota mitään. Valitsemme uusia hyviä viinejä.
Itsekään en käy Alkossa, mutta laivan liikkeessä kyllä.
olen pyrkinyt jättämään lapset pois siltä reissulta. Kerran ovat tainneet olla mun kanssa siellä, kun olivat pieniä.
ymmärtävät että äiti tarvitsee oman mehun=viinilaatikko.
Yleensä hoidan ostokset mieluiten ilman lapsia ja alkossa käyn yleensä samalla kuin ruokakaupassa (harvemmin tietysti ;)
Ihan kiva koiraparkki siinä meidän lähi-Alkon edessä, kesäisin on vesikuppikin siinä niin kotoisasti!
Muutenkin käyn niin harvoin. Mutta jos olisi tarve ja lapsi olisi mukana niin kyllä kävisin ilman muuta. Miksipä ei?
Jos pitää miettiä kehtaako niin silloin on varmaan jotain häikkää siinä alkoholin käytössä...
kun on niin kova tarve hypistellä kaikkea. Emme ole alkoholin suurkuluttajia, joten ei tartte lasten edessä hävetä. Varmaan jos olisi tapanani ryypätä salaa, ostaisin viinapulloni salaa lapsilta.
Jos nyt sattuu että minulla alkoon sattuu asiaa olemaan niin jätän suosiolla lapset aivan muualle
rikkoontuvia pulloja vahingossa. Mutta 6v tai 9v on ollut joskus mukana, jos ollaan muutenkin yhdessä kauppareissulla.
jostakin toisesta ketjusta juuri se, jonka mielestä julkinen juopottelu on huono asia. Käyn Alkossa, ostan viiniä, jota juodaan useinkin ruoalla lasillinen pari. Meillä täysin normaalia arkea. Mutta en siis ole koskaan humalassa lasteni aikana enkä hyväksy sellaista muiltakaan aikuisilta. Minusta suhteeni alkoholiin on täysin normaali ja suhtaudun siihen jopa positiiviesti. Humalatila on kuitenkin aivan eri asia.
jotka saattaisivat tiputtaa pulloja hyllyistä. Muuten voisin hyvin käydäkin.
Jotkut "fiksut" käyvät ensin marketissa ostoksilla ja sitten työntävät täpötäydet kärrynsä käytävän tukkeeksi ja mukulat juoksevat ympyrää isukin ja äitylin katsellessa viinejä.
Siellä on viiniä jos jonkinlaista ja viinaakin Panen lasten silmille aina huivin, etteivät näe. Tai lähetän ne karkkihyllyjä katselemaan, jos kaupassa on hiljaista.
Jos pitää miettiä kehtaako niin silloin on varmaan jotain häikkää siinä alkoholin käytössä...
vain palstalla, vain palstalla tämäkin asia väännetään näin :DDD
ihan kaikiisa kaupoissa käyn lasten kanssa.
Miksipä ei. Ei me sieltä kuitenkaan osteta muuta kuin viinejä.
En kehtaa ottaa lasta mukaan jos olen ostamassa viinaa tai siideriä. Alkoholistiksi kaikki vaan tuomitsisi. Viiniä kehtaisin ostaa, mutta en juo sellasia...
Käydään ruokakaupassa käynnin yhteydessä, koska ovat vierekkäin. Pienin on aina mukana. Käyn ehkä kerran kuukaudessa.
ja yleensä ei ole tarvetta ottaa lapsia sinne mukaan. Mutta ovat ne myös mukana olleet, jos ovat muutenkin mukana kaupoilla.