Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko ottaa mieheksesi sähkömiehen?

Vierailija
18.05.2011 |

Millainen palkka sähkömiehillä on? Tunnen yhden hirmu kivan sähkiksen, mutta arvelluttaa tuo ammatti :/

Kommentit (212)

Vierailija
161/212 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahhaahhaaa parhaat naurut pitkästä aikaa! :)

Jotenki vahingossa päädyin tänne ja ei voi muuta sanoa ku sekasin on tuo aloittaja tai sitten aika hyvä provo. Mua ainakin rupes ahdistaa :)

Ite oon sähkäri ja kyllä on naiset tykännyt, kun ovat makkarin puolelle uskaltaneet ;) ja ihan riittävän kivasti elämä rullailee muutenkin. Ei o mistään valittamista, eikä mitään kaipaile. Ei kiinnosta tuhlata rahoja etelään, ravintoloihin ym turhuuksiin..

Nää on tosiaan sitten oma lukunsa olleet, siis nää "korkeasti koulutetut" naiset jotka ei oikeita töitä koskaan pääse tekemäänkään. Joku ratas on tosiaan löysällä jos ammatti on este parisuhteelle... Ylimielisyys??

Katsellaan sitten eläkkeellä kuka parhaiten nauraa ;)

Tsau tsaaplarin zöhlät! :)

Vierailija
162/212 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei AP, vähän kokeneempana kanssasisarena neuvon sinulle:

- ota mieluummin sellainen mies jolla on ainoa omaisuus vaikka risa polkupyörä ja joka asuu kerrostalon vuokra-asunnossa, kuin sellainen joka KEHUSKELEE alfa romeollaan, huvijahdillaan, osakesalkullaan ja tilipussillaan

- tee niinkuin minä teen: tienaa ITSE enemmän kuin miehesi niin ei tarvitse miehen tilipussin perusteella rakentaa elämää

- keskimäärin sähkärit, putkarit ym. amistaustaiset ihmiset ovat paljon vaatimattomampia, kultaisempia, rehellisiä omia itsejään, kuin koulutetut öykkärit jotka rehvastelevat rahoillaan

js ps. itselläni on miehenä DI joten tämä ei ole "kateellista tilitystä", mutta sanompa vaan että mieluummin vaatimaton kunnon perusmies kun ylpeä ja leuhka rehvastelija. En voi sietää miehiä jotka elvistelevät "varustelutasollaan" (=auto, vene, asunto, osakkeet).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/212 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvanaiset...

Onpahan foorumi.. :)

Vierailija
164/212 |
23.06.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luullut että yhteen mennään rakkaudesta,ei mistään muusta eikä ainakaan ulkoisesta syystä.

Vierailija
165/212 |
18.11.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua luettuani ei voi todeta muuta kuin että kyllä joillakin ihmisillä voi olla arvomaailma perseellään..

Pitää olla rahaa, korkea koulutus ja status yhteiskunnan silmissä. Oikea arvostus ihmisiä kohtaan IHMISINÄ ja yksilön ominaisuuksia kohtaan tuntuu olevan turha toivo..

Noh, ainahan pintaliitäjiä joukkoon mahtuu.. Hmh!!

Ja se joka aikaisemmin esitti että "ei ne terävimmät kynät sähkäreiksi hakeudu" ei kyseisellä tyypillä taida olla hajuakaan nykysähkärin töiden teknisestä vaativuustasosta..

Vierailija
166/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkikset on kivoja miehiä!

Vierailija
167/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen palkka sähkömiehillä on? Tunnen yhden hirmu kivan sähkiksen, mutta arvelluttaa tuo ammatti :/

Listapalkoista en tiedä (saako niitä edes kukaan sähkäri? Urakat jyllää), mutta mieheni tilinauhassa lukee palkka 5000e/kk. Mäkin tunnen yhden ja pari muutakin hirmukivaa sähkäriä. Luojan kiitos kaikilla on hirmukivat vaimot, ketään ei arveluta(yhdellä ällällä) miehensä ammatti ja kunnioittavat miehiään.

Toivottavasti ap löydät kaltaisesi tyhjäpään jostain muualta kuin sähkäreistä, kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta.

Vierailija
168/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koulutus ja elämässä menestyminen korreloi toisiaan? Minkälainen menestys on sinule tärkeää? Tittelit? Pankkitilit? Vai tyytyväisyys elämään ja henkiset saavutukset, omien rajojen ylittäminen? Lapset ja perhe?

Vierailija
169/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listapalkoista en tiedä (saako niitä edes kukaan sähkäri? Urakat jyllää), mutta mieheni tilinauhassa lukee palkka 5000e/kk. Mäkin tunnen yhden ja pari muutakin hirmukivaa sähkäriä. Luojan kiitos kaikilla on hirmukivat vaimot, ketään ei arveluta(yhdellä ällällä) miehensä ammatti ja kunnioittavat miehiään.

Toivottavasti ap löydät kaltaisesi tyhjäpään jostain muualta kuin sähkäreistä, kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta.

Heh, aikoinen yleistys sähkiksistä? Itse tunnen tosi mulkkuja sähkiksiä, jotka ei arvosta ku kaljaa. En sano että kaikki moisia, mutta kokemukseni mukaan suurin osa.

toivoo putkimiehen vaimo.

Vierailija
170/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listapalkoista en tiedä (saako niitä edes kukaan sähkäri? Urakat jyllää), mutta mieheni tilinauhassa lukee palkka 5000e/kk. Mäkin tunnen yhden ja pari muutakin hirmukivaa sähkäriä. Luojan kiitos kaikilla on hirmukivat vaimot, ketään ei arveluta(yhdellä ällällä) miehensä ammatti ja kunnioittavat miehiään. Toivottavasti ap löydät kaltaisesi tyhjäpään jostain muualta kuin sähkäreistä, kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta.

Heh, aikoinen yleistys sähkiksistä? Itse tunnen tosi mulkkuja sähkiksiä, jotka ei arvosta ku kaljaa. En sano että kaikki moisia, mutta kokemukseni mukaan suurin osa. toivoo putkimiehen vaimo.

Voisitko putkarin vaimo kertoa tarkemmin missä kohtaa se yleistys oli? Sähkärin vaimon sisälukutaito ei nyt enää riitä. Piireistä tiedän sen että niissä ei tyhjäpäitä arvosteta, siis ap:n kaltaisia tyhjäpäitä. Putkaripiireistä ei ole kokemuksia (onneksi).

Vierailija
171/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta särähti vain silmään tuo ettei sähkömiehillä ole kunnianhimoa. Ensinnäkin, sähköasentajan työ on todella vastuullista, etenkin sähkölaitosasentajan, joka siin oma mieheni on ammatiltaan. Kyse on niin suurista jännitteistä että siinä ei auta paljon sormet väristä tai on koko kaupunki pimeänä. Ja itsekin opiskelin sähköinsinööriksi puolitoista vuotta, jätin kesken kun huomasin ettei ala ollut minua varten, mutta tuona aikana sain jo selville miten vaativaa on hallita kaikki sähköön liittyvät laskut ja miten pienestä kiinni on asennukset, siellä ei ole varaa virheisiin. Kunnianhimoa on pakko olla että viitsii tuollaisia töitä paiskia. Ja sillä palkalla ei ole paskan vertaa väliä, palkka kuin palkka, yksikään työ ei ole toista parempi. Kyllä ennemmin itsekin tienaan vähemmän ja työskentelen monipuolisesti ja ulkoilmoissa kuin tienaan älyttömästi ja istun tietokoneella hikisessä toimistossa kaiket päivät.

Sori vaan mutta pistää vihaksi tuollainen tietämättömyys ja itsensä jalustallepistäminen. Jätä suosiolla ap se sähkömies jollekin fiksummalle.

Vierailija
172/212 |
19.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon olette saaneet keskustelua aikaan, arvon leidit! Toiset fiksumpaa, toiset hieman yksinkertaisempaa!

Olen hieman alle 30 v. "heitukka", ammatiltani olen projektipäällikkö. Tienaan hyvin, ja tulevaisuudessa aion tienata enemmän.

Itse en myöskään pidä maisterin koulutusta kovin kummoisena, kuka vain voi älynsä puolesta olla maisteri. En olekaan mikään koulutuksen perässä silmät kiiluen juoksija, minua kiinnostaa menestys enemmän. Osalta taisi mennä koko setti yli hilsekertymän, tai sitten ette vain lukeneet kuin ensimmäisen viestini.

Kuten olen todennut, myöskään statukset eivät minua todellakaan kiinnosta, vaan primitiivisesti ajateltuna selviytymispotentiaali. (Jos nyt hieman kärjistän.) Ei mersut, eikä oikeastaan purjeveneetkään innosta.

Silti ihmettelen näitä "hyi mikä pinnallinen akka" -reaktioita. Jos jolle kulle koulutus on tärkeä, tai edes valintaa ohjaava, kriteeri puolison valinnassa, (itse en edes sanonut, että minulle olisi)niin miksi se on niin kovin tuomittavaa? Se, että on amiksen/lukion yli kouluttautunut ei ole mikään supermiestemppu, vaan pientä viitseliäisyyttä. Koulutus jos jokin on ITSE HANKITTUA. Ei geeniperimällä kepoisasti omaksi haalittua (kuten ulkonäkö). Miksi koulutuksen arvostamista pidetään suoraan pinnallisena?

Ja miksi ottaa niin koville se, että ihmisillä on erilaisia kriteerejä puolisolleen? Jos se teiän Reiska on superhuipputyyppi, "vaikka onkin putkimies", niin olisit vain iloinen, että nämä "pinnalliset pyrkyrit" jättävät hänet rauhaat ja saat itse nauttia hänestä.

Yksinkertaistettuna itse etsin pätevää taistelukumppania taistelussamme maailmaa ja asuntolainoja vastaan ;)

-ap

Vierailija
173/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Listapalkoista en tiedä (saako niitä edes kukaan sähkäri? Urakat jyllää), mutta mieheni tilinauhassa lukee palkka 5000e/kk. Mäkin tunnen yhden ja pari muutakin hirmukivaa sähkäriä. Luojan kiitos kaikilla on hirmukivat vaimot, ketään ei arveluta(yhdellä ällällä) miehensä ammatti ja kunnioittavat miehiään. Toivottavasti ap löydät kaltaisesi tyhjäpään jostain muualta kuin sähkäreistä, kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta.

Heh, aikoinen yleistys sähkiksistä? Itse tunnen tosi mulkkuja sähkiksiä, jotka ei arvosta ku kaljaa. En sano että kaikki moisia, mutta kokemukseni mukaan suurin osa. toivoo putkimiehen vaimo.

Voisitko putkarin vaimo kertoa tarkemmin missä kohtaa se yleistys oli? Sähkärin vaimon sisälukutaito ei nyt enää riitä. Piireistä tiedän sen että niissä ei tyhjäpäitä arvosteta, siis ap:n kaltaisia tyhjäpäitä. Putkaripiireistä ei ole kokemuksia (onneksi).

"kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta" Oletat, että kaikilla sähkiksillä on samanlainen arvomaailma? Oletat myös, että sähkäri on parempi kuin putkimies. Hahahahaaa.....

-putkiksen vaimo

Vierailija
174/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko ap luontevasti jatkaa provoaan ja vetää rooliaan tai sitten emillä on käsissämme harvinaislaatuinen henkilö: fiksu ja melko sanavalmis yksilö, joka on täysin sokea paksuimmallekin sarkasmille.

Any bets?

Luit ilmeisesti vain ensimmäisen viestini? Koulutus ei ole mielestäni maailman tavoiteltavin asia, menestys on. .

Kyllä säkin vielä putoat maan pinnalle tuon menestyksen tavoittelusi kanssa.

Pistä nämä kommentit omaan arvoonsa. On hienoa nähdä vielä joka asiassa kunnianhimoisia naisia. Nämä maan pinnalle pudonneet vain valittelevat omia valintojaan ja surkeuttaan. Pidä lippu ja rima korkealla, jottet vajoaisi edellisen kirjoittajan kaltaiseen mitättömyyteen. Kaikesta kirjoittamastasi päätellen olet todella upea, älykäs ja tavoittelemisen arvoinen nainen.

Kiitos kovasti mielipiteestäsi, se piristi päivääni ja aidosti tsemppasi! Hienoa myös, että osa oikeasti ajattelee omilla aivoillaan, eikä vain huku tähän "puolisolle ei saa asettaa kriteerejä, se on pinnallista !!!" -mantraan. -ap

Vierailija
175/212 |
23.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"kaltaisiasi ei niissä piireissä arvosteta" Oletat, että kaikilla sähkiksillä on samanlainen arvomaailma? Oletat myös, että sähkäri on parempi kuin putkimies. Hahahahaaa..... -putkiksen vaimo

En oleta että kaikilla on sama arvomaailma, tylsäähän se olisi. Mutta lähinnä tarkoitin, että duunaripiireissä harvoin tykätään kananaivoilla varustetuista naisista jolta ap vaikuttaa. Sen yleistyksen uskallan tehdä. Putkaripiireistä en tiedä mistä siellä tykätään. Ja jos mun pitäisi luokitella sähkärit ja putkarit, niin kyllä. Sähkärit on putkareita korkeammalla. Putkarit arvostaa liikaa olutta, tai kaljaa kuten taitavat itse puhua.

Vierailija
176/212 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois ees miäs :(

Vierailija
177/212 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olet pari päivää pohtinut asiaa, oletko jo päättänyt mitä aiot tehdä sähkärin suhteen? Suosittelen että jätä hänet rauhaan. Vai oletko vielä edes tutustunut häneen kunnolla? Jos taloudelliset asiat ovat mielestäsi tärkeämpiä kuin tunteet, niin sähkäri on tuskin sinulle se oikea. Ja jos tunteet olisivatkin tärkein kriteeri, niin silloinkaan et täällä kyselisi jos olisit Sen Oikean tavannut.

Kyllä varmaan löydät itsellesi miehen josta tiedät heti mitä haluat. Ja voihan tuo sähkärikin jäädä niin hyvin mieleesi että palaat hänen kanssaan asiaan. Asuntolainat ja raha ei elämässä ole tärkeimpiä asioita, muista se aina. Varsinkin kun itse tienaat hyvin niin raha ei tuo sinulle huolia. Jos vaan löydät hyvän miehen niin pidä siitä kiinni äläkä mieti liikaa taloutta. Vaikeana hetkenä toisen syli on kultaakin arvokkaampi asia.

Vierailija
178/212 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis eläkettähän se on kerinnyt kartuttamaan 6-7 kertaa sellaisen summan mitä minä, kun suoraan meni amikseen ja sieltä töihin ja silti on mua nuorempi.

Työeläkekarttuma alkaa vasta 23-vuotiaana.

NYKYÄÄN EI OLE ENÄ IKÄRAJA 23....

Vierailija
179/212 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sähkärin kanssa ei tarvitse ihmetellä, kuka tekisi pikkukorjaukset kotona. Jos kaksi akateemista pistää hynttyynsä yhteen, todennäköisempää on, että siellä kotona kumpikaan ei osaa tai viitsi korjata yhtään mitään. Pieninkiin kodin fiksauksiin tarvitsee tilata palkattu tekijä, isommista korjauksista puhumattakaan...

Ja rakastajaksi otetaan putkimies ja kirvesmies. Mitä jos ottaisitte miehen, joka tienaa sen verran hyvin, että voi palkata noi duunarit silloin harvoin kuin tarve on. Tai vielä hämmästyttävämpää: Tienaa itse niin paljon, että voi maksaa noi ukot.

KYLLÄ ALAN AMMATTILAISIA TARVITAAN,JA MITÄ TULEE PALKKAAN,NIIN AKATEEMISET TIENAA AIKA SURKEESTI,SORI!

HYVIN MENESTYVÄ YRITTÄJÄ TIENAA SAMAN KUIN LAKIMIES,JOPA ENEMMÄN...NIM.KOKEMUSTA ON =9

Vierailija
180/212 |
20.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen lempannut erään miehen jo ennen kuin mitään ehti ollakaan, ihan vain siksi että mies oli lastenhoitaja. Sähkömies olisi siihen verrattuna ollut lottovoitto. :D

Mutta kyllä mullekin on oikeasti merkitystä sille paljonko mies ansaitsee, riippumatta koulutuksesta. Ei tarvitse olla miljonääri eikä edes rikas mutta minä en halua luopua omasta elintasostani enkä halua jättää yhtään matkaa väliin sen vuoksi ettei miehellä ole varaa. En tarvitse elättäjää mutta en myöskään halua elättää ketään. Joku 30 000€/vuosi ei todellakaan elätä kovin leveästi siinä vaiheessa kun on pienet lapset ja asuntolaina. Nuorena tuollaisia juttuja ei miettinyt, mutta nytpä on ajatukset muuttuneet.

Sähkömiehen palkka voi olla mitä tahansa, riippuen täysin siitä millaista työtä tekee ja missä. Sinänsä kyllä en väheksyisi duunarihommia, koska niissä usein pääsee paljon korkeammille ansioille kuin korkeammin koulutetut pääsevät.

Mutta ehkäpä sinun kuitenkin kannattaisi ensin selvittää sen sähkärin arvomaailma. Jos hän ei ole kovin työorientoitunut ja on vaikka kaupungin töissä niin tuskin tulette hyvin juttuun, vaikka hän olisi kuinka fiksu ja ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kolme