Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

7viikkoa synnytyksestä ja seksi sattuu

Vierailija
17.05.2011 |

Mikä voi olla vialla, kun seksi kirvelee? ''alkulämmittelyjä'' on eli kostun kumminkin, mutta muutaman minuutin päästä rupeaa kirvelemään niin että pakko lopettaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joillain niin pahasti, että koko alapää on arka ja kipeä ilman seksiäkin ja vessassa pyyhkiminenkin sattuu. (Siis vaikka repeämät yms. ois parantuneet normaalisti).

Tähän vaivaan auttaa paikallinen estrogeenihoito, esim. Vagifem emätinpuikot joihin kyllä tarvitset reseptin (itse olen saanut neuvolan lääkäriltä ihan pyytämällä). Ja liukuvoidetta kehiin myös.

Vierailija
2/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni meni hieman yli puoli vuotta synnytyksen jälkeen, että ei tuntunut seksin yhteydessä kipua. Annat vaan aikaa parantua ja palautua, kyllä se siitä... ennemmin tai myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

repesin pahasti ja 7 vkoa synnytyksestä ei seksi käynyt vielä mielessäkään... joten sullahan on asiat ihan hyvin ;)

Vierailija
4/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun parisen viikkoa sitten tämä alkoi (kuukautisten jälkeen) eka kutinalla, kerran raavin niin pahasti että toiseen häpyhuuleen tuli haava. Nyt on kutina helpottanut, mutta jotenkin valkovuoto on hieman pahan hajuista, ja sitten tuota kirvelyä on aina kun koittaa seksiä.

Onko jotain haittaa siitä jos otan canesten-''kuurin'', vaikkei tulehdusta olisikaan..?

Vierailija
5/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmana on että hiivalääke kuivattaa ja haurastuttaa entisestään limakalvoja. Kannattaisi ehkä käydä ihan lääkärissä, niin saisit sopivat hoidot kaikki samalla kertaa.

T: 2 (vai mikä mä olinkaan, se joka puhui niistä hauraista limakalvoista)

Vierailija
6/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä palauduin parhaimmilleni (en siis alkuperäiseen parempaan tilaan) noin vuodessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän