Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain just tietää että miesystävä kihloissa ja saanut kuukausi sitten lapsen

Vierailija
17.05.2011 |

Mies ei vielä tiedä että tiedän, enkä tiedä miten sanoisin. Ei varmaan nähdä muutamaan päivään. Nyt mietin lähinnä, pitäisikö kertoa tuolle naiselle. On ilmeisen onnellinen pienen vauvan ja ihanan poikaystävänsä kanssa. Voi vittu. Kerronko vai en, ja jos niin miten? Tuskin uskoo kuitenkaan. Tavallaan tekis mieli heti soittaa tolla miehelle ja haistattaa pitkät, mutta sitten ehtii kehittää naisellensa jonkun selityksen hullusta naisesta ennenkun ehdin hänelle kertoa, jos kerron.

Kommentit (129)

Vierailija
1/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauan olette olleet miehen kanssa yhdessä? Ettekö viettäneet öitä yhdessä?

Vierailija
2/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mun mies olis noin sika, mä haluaisin tietää.

Kirjoita sille naiselle vaikka kirje, niin mies ei pääse väliin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sait tietää? Etkö osannut epäillä mitään? Kauanko olette olleet yhdessä? Millä tavoin olette seurustelleet? Kauanko miesystäväsi on ollut kihloissa?

Vierailija
4/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jouduin laittamaan findiin miehen nimen, että saan numeron. Sieltä löytyikin sitten samasta osoitteesta myös naisen nimi. Facebookiin kun laitoin tuon nimen, löytyi "kihloissa käyttäjän xx(mies) kanssa" ja kuvia jossa mies on vauvan kanssa ja sormus sormessa. Oon ihan sekasin. En niin tiedä mitä tehdä.

ap

Vierailija
5/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jollain mammalla on taas tylsää. Tai sitten joku on todella tyhmä.

Vierailija
6/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies ollut täällä yötä, mutta aika vähän. käy "yötöissä". voi apua. Kihloissa ollut facebookin mukaan heinäkuusta asti.

ap

Vierailija
7/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kerronko naiselle, jos niin miten, ja koska kerron miehelle ja miten?

ap

Vierailija
8/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sai yllättäen selville, että miesystävällään on avovaimo, pieni lapsi ja taloprojekti. Erinäisten tapahtumien jälkeen miehen oli pakko tunnustaa.

Vierailija
9/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä miesystäväsi facebookissa? oletteko siellä ystäviä? jos miehesi nainen on laittanut parisuhdestatuksen pitäisi se näkyä myös miesystäväsi sivulla.

Vierailija
10/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tiedät sen muusta elämästä. Naiselle laita viestiä, on sillä oikeus tietää.

Sitten jatkat elämääsi pää pystyssä, ethän sinä ole tehnyt mitään väärää, kun mies on käyttänyt sua hyväkseen.

Vierailija
11/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että "tää oli nyt sitten tässä, kiitti ja näkemiin!" etkä kerro tarkempaa syytä. Miettiköön. Sit laitat sen vaimolle prepaidista viestin, jossa paljastat kaiken.

Vierailija
12/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko tämä miesystäväsi facebookissa? oletteko siellä ystäviä? jos miehesi nainen on laittanut parisuhdestatuksen pitäisi se näkyä myös miesystäväsi sivulla.

Vierailija
13/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies on laittanut minut vaimokseen ja minä en ole laittanut mitään parisuhdetietoja eikä siellä mitään näy.

Vierailija
14/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on sanonut ettei ole, ja hänen nimellään en ole löytänyt. Ton naisen kautta löysin kuitenkin profiilin, joka vähän toisella nimellä (tavallaan oikea, mutta lempinimiversio)

ap

Vierailija
15/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle siis? eikö se ole ihan sama vaikka laittaisin omasta numerostani?

ap

Vierailija
16/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolle siis? eikö se ole ihan sama vaikka laittaisin omasta numerostani?

ap

siis avovaimo vai mikä nyt sit onkaan

ap

Vierailija
17/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti miehelle ja toinen viesti sille vaimolle. Sitten et ole enää koskaan yhteyksissä mieheen. Itse on soppansa kehitellyt.

Vierailija
18/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että sinut olisi vaimokseen laittanut, kun elämä ihan toisaalla.

mies on laittanut minut vaimokseen ja minä en ole laittanut mitään parisuhdetietoja eikä siellä mitään näy.

Vierailija
19/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
20/129 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ap vaan ihan muu vastaaja

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi kuusi