miksi toisten hiukset on aina likasia tai jotenki limasen näkösiä?
naisen hiukset täytyy olla puhtaat ja tuoksuvat!Mikä sun tekosyy on,ettei sun hiukset ole hyvin tänään???=)
Kommentit (19)
halua, että mun hiukset haisee miltään voimakkailta hajusteilta. Yh.
vaan ennemmin rasvaiselta lialta??
vaan ennemmin rasvaiselta lialta??
sä niitä hajusteita peittämään rasvan ja lian hajun? Mä ainakin pesen hiukset säännöllisesti, mutta en todellakaan halua mitään "tuoksuja" hiuksiini.
Koska mulla on luonnonkiharat hiukset, ne kihartuvat suoraan päästä melkein afromaisesti ylöspäin. Hiukseni eivät ole päänahan päällä, vaan hapsottavat mielipuolisesti sinne tänne. Eivät ne voi rasvoittuakaan noin.
Hyvänlaatuiset, paksut normaalisti käyttäytyvät hiukset pitää pestäkin useammin. Tää on mun mielipide.
Hiukseni ovat kuivat ja itsepäiset, mutta sitten hoitoaine imeytyy ja tekee hiuksista latteat ja päätä myöten menevät.
Mietin, jos luovunkin hoitoaineesta ja alan käyttää latvoihin vaan latvoihin imeytyvää täsmäainetta ennen kuivausta?
Toisaalta tekis mieli ottaa loiva permis näihin puolipitkiin hiuksiin? Saahan sen suoristettua kammalla ja permisaineella, jos ei olekaan hyvännäköinen:)
mutta päivällä ei niin puhtoiset. En pese todellakaan jokapäivä, ei mitään tarvetta moiseen.
Jos pesen hiukset illalla, niin aamulla aivan pesemättömän näköiset. Ellen sitten föönaa ja puunaa niitä illalla, niin VOI olla, että aamulla voin vetää ne korvan taakse päätä myöten eikä näytä ihan valtavan rasvaisilta. Mutta ainoa tapa, millä saa puhtaannäköisen lopputuloksen on pestä aamulla ja föönata muotoilutuotteiden kera. Seuraavana päivänä voi mennä kotioloissa samalla päällä tai pipo päässä, mutta ei ihmisten ilmoilla. Kyllä, mielelläni ottaisin helpommat hiukset...
Mulla on nyt raskauden aikana rasvoittunut päänahka aivan mahdottomasti. Normaalisti tukkani näyttää puhtaalta kun pesee parin päivän välein, nyt se on jo muutama tunti pesun jälkeen ihan rasvainen ja inhottava. Ei ole kivaa, mutta en voi pestä tukkaani kolmen tunnin väleinkään. Toivottavasti tämä synnytyksen jälkeen palaa normaaliksi.
Todellinen syy on se, etten pessyt niitä eilen.
Sen takia on tänään ollut likaiset hiukset. Kohta menen ne pesemään.
naisen hiusten TÄYTYY olla jotain tiettyä. Tai ylipäätään, että naisen täytyy täyttää jotkut kriteerit kelvatakseen naisena. Onnea vaan tällaiseen elämään!
On illalla likaiset vaikka aamulla on pesty.
johtuu juuri siitä, että on totuttanut päänahkansa liikatiheään pesuun.
On illalla likaiset vaikka aamulla on pesty.
täytyy vaihtaa, nukun sillä töissä...
Moni pesee hiuksensa päivittäin, vaikka joka toinenkin päivä riittäisi. Tai ei ainakaan iltaan mennessä likastu. Joillakin sitä talia vaan erittyy paljon! Ei ihonkaan rasvaisuus johdu siitä, että sitä erityisen paljon pestäisiin.
johtuu juuri siitä, että on totuttanut päänahkansa liikatiheään pesuun.
Ja tuo nopeasti likaantuminenhan johtuu juuri siitä, että on totuttanut päänahkansa liikatiheään pesuun.
Joillakin vain on rasvainen iho ja jopa rasvainen päänahka. Ja kun on rasvainen päänahka, niin hiukset myös rasvottuu nopeasti. Pesutiheydellä ei ole mitään tekemistä asian kanssa.
tssä ketjussa ei saa tapella=)
t.ap
Pesin hiukseni viimeksi eilen illalla ja tänään töissä olivat varmasti ihan hyvännäköiset. Tosin päänahka on nyt taas sen verran huonona, että jouduin juuri töiden jälkeen laittamaan Xamiol-geeliä ympäriinsä päänahkaan. Annan sen vaikuttaa huomiseen aamuun. Vaikka aamulla pesen hiukseni kolmeen kertaan shampoolla, niin aine ei lähde kokonaan pois, vaan jättää joistain kohdin hiukset rasvaisen näköiseksi. Siis huomenna hiukseni näyttävät töissä tod.näk.likaisilta ja rasvaisilta, vaikka olen ne juuri pessyt. En viitsi kaikille kuitenkaan selitellä syytä.
Olen kyllä miettinyt, että olisikohan tällaisissa tilanteissa hyvä käyttää esim.huivia...?