Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tradenomien pääsykokeet kesäkuussa. Mitä pääsykokeissa kysytään?

Vierailija
17.05.2011 |

Jes, tänään tuli kutsu pääsykokeisiin

:)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei noihin soveltuvuuskokeisiin pysty mitenkään valmistautumaan.

Menet ja teet sen mitä eteen laitetaan. Haastattelua varten voi miettiä valmiiksi miksi haluaa kouluun tulla, mikä motivoi, mahdoliset omat heikkoudet jne ihan normi asiat, kuten vaikka työhaastatteluakin varten.

Vierailija
2/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisäksi tietenkin materiaalista, joka julkaistiin hieman myöhemmin. Sinänsä ihan helppo homma.. tosin joissain paikoissa haastattelun tilalla oli englannin kielisen kirjoitelman teko. Onneks olin hakemassa pieneen paikkaan, jolloin oli tuo haastattelukäytäntö :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vanhoja kokeita netistä sain kaivettua, tuorein vuodelta 2006. Silloin on ollut haastattelu, ennakkoaineistoon perustuvia kysymyksiä ja matemaattinen osio. Vieläkö lienevät pääsykokeet samalla muotilla?

Ainakin Tampereella. Itse olen siis menossa kesäkuussa ja ennakkoaineisto on ollut tämän kuun alusta netissä.

Vierailija
4/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin toukokuussa pääsykokeissa (ihan toinen ala). Nyt jännitän tuloksia, että pääsenkö opiskelemaan, tiedon saan kesäkuussa!

Vierailija
5/6 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljonko on 1+2?

Kieliosiossa, täydennä lause "My name is..."

Vierailija
6/6 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vanhoja kokeita netistä sain kaivettua, tuorein vuodelta 2006. Silloin on ollut haastattelu, ennakkoaineistoon perustuvia kysymyksiä ja matemaattinen osio. Vieläkö lienevät pääsykokeet samalla muotilla?