Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko naimisissa DI:n kanssa? Sujuuko?

Vierailija
17.05.2011 |

Opiskelin TKK:lla ja niitä teekkaripoikia kateltuani päätin, etten DI:iin koske tikullakaan. Pieni aivoisia ja tylsiä miehen alkuja.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

toistakymmentä vuotta kimpassa. Pois en vaihtais!

Vierailija
22/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleistykset kerrassaan taas. Olen itse humanisti ja tunnen monia humanistimiehiä: suurin osa on kivoja ja fiksuja kuin mitkä, osa hyviä ystäviäni. Ja olen naimisissa TkT:n (mikä se on, kysyy nyt ap, joka EI ole teekkaria nähnytkään) kanssa, eli pärjään sujuvasti molempien "ääripäiden" kanssa. Ja miehellänikin on monia humanistiystäviä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja naimisissa humanistin kanssa. Kokeilin teekkareita mutta ei niistä ollu mihinkään. Kyllä ne varmaan perheensä elättää, mutta ei niistä mihinkään muuhun ole.

Tekniikan tohtoriksi on helppo päästä, vaatii vähemmän aivoja kuin pääsykoe.

Yleistykset kerrassaan taas. Olen itse humanisti ja tunnen monia humanistimiehiä: suurin osa on kivoja ja fiksuja kuin mitkä, osa hyviä ystäviäni. Ja olen naimisissa TkT:n (mikä se on, kysyy nyt ap, joka EI ole teekkaria nähnytkään) kanssa, eli pärjään sujuvasti molempien "ääripäiden" kanssa. Ja miehellänikin on monia humanistiystäviä.

Vierailija
24/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin sujuu. Edes yhdys sana ongelmia ei ole.

Vierailija
25/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee mieleen Pekka Vennamo ja Pekan vappupuhe teekkarilakki tukevasti päässä. Olisko hän peräti yhden lukukauden ollut kirjoilla TKK:ssa. Ap epäilemättä lähti hänkin opiskelemaan miestutkimusta tai muinaissanskriittia tai muuta humaania.

Vierailija
26/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: toinen DI

Olen jäävi vastaamaan. T: DI

Vierailija
27/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen vaihtanut luonnontieteistä humanistiseen. Oli kiva huomata, että esim. jotkut kliseiset jutut ovat osaltaan totta. Esim.pukeutuminen eroaa aika lailla, biletys ja keskustelun aiheet. Ylioppilaslehdessä oli joku juttu kai viime vuoden puolella (TY). Ap kuulostaa alkuvaiheen opiskelijalta. Dippainssi koulutukseen otetaan aika lailla ihmisiä sisään, tuskin ne kaikki samasta muotista on tehty. Hölmöä tälläinen.

Vierailija
28/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

naimisissa DI:n kanssa ja ainakin Lappeen Rannassa opetettiin paremmin nuo yhdys sanat :)

Vierailija
29/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tohtorin arvon lukenut voi olla noin kirjoitustaidoton. (psssst....Myös pieniaivoinen on yhdyssana)

Vierailija
30/32 |
17.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väittely koko ajan käynnissä... Riisiä ei silti osata keittää.

Vierailija
31/32 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sujuu

Vierailija
32/32 |
16.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ennen.ei sujunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme viisi