Oletko naimisissa DI:n kanssa? Sujuuko?
Opiskelin TKK:lla ja niitä teekkaripoikia kateltuani päätin, etten DI:iin koske tikullakaan. Pieni aivoisia ja tylsiä miehen alkuja.
Kommentit (32)
Yleistykset kerrassaan taas. Olen itse humanisti ja tunnen monia humanistimiehiä: suurin osa on kivoja ja fiksuja kuin mitkä, osa hyviä ystäviäni. Ja olen naimisissa TkT:n (mikä se on, kysyy nyt ap, joka EI ole teekkaria nähnytkään) kanssa, eli pärjään sujuvasti molempien "ääripäiden" kanssa. Ja miehellänikin on monia humanistiystäviä.
ja naimisissa humanistin kanssa. Kokeilin teekkareita mutta ei niistä ollu mihinkään. Kyllä ne varmaan perheensä elättää, mutta ei niistä mihinkään muuhun ole.
Tekniikan tohtoriksi on helppo päästä, vaatii vähemmän aivoja kuin pääsykoe.
Yleistykset kerrassaan taas. Olen itse humanisti ja tunnen monia humanistimiehiä: suurin osa on kivoja ja fiksuja kuin mitkä, osa hyviä ystäviäni. Ja olen naimisissa TkT:n (mikä se on, kysyy nyt ap, joka EI ole teekkaria nähnytkään) kanssa, eli pärjään sujuvasti molempien "ääripäiden" kanssa. Ja miehellänikin on monia humanistiystäviä.
Hyvin sujuu. Edes yhdys sana ongelmia ei ole.
mulle tulee mieleen Pekka Vennamo ja Pekan vappupuhe teekkarilakki tukevasti päässä. Olisko hän peräti yhden lukukauden ollut kirjoilla TKK:ssa. Ap epäilemättä lähti hänkin opiskelemaan miestutkimusta tai muinaissanskriittia tai muuta humaania.
T: toinen DI
Olen jäävi vastaamaan. T: DI
Itse olen vaihtanut luonnontieteistä humanistiseen. Oli kiva huomata, että esim. jotkut kliseiset jutut ovat osaltaan totta. Esim.pukeutuminen eroaa aika lailla, biletys ja keskustelun aiheet. Ylioppilaslehdessä oli joku juttu kai viime vuoden puolella (TY). Ap kuulostaa alkuvaiheen opiskelijalta. Dippainssi koulutukseen otetaan aika lailla ihmisiä sisään, tuskin ne kaikki samasta muotista on tehty. Hölmöä tälläinen.
naimisissa DI:n kanssa ja ainakin Lappeen Rannassa opetettiin paremmin nuo yhdys sanat :)
tohtorin arvon lukenut voi olla noin kirjoitustaidoton. (psssst....Myös pieniaivoinen on yhdyssana)
Väittely koko ajan käynnissä... Riisiä ei silti osata keittää.
toistakymmentä vuotta kimpassa. Pois en vaihtais!