Oletko naimisissa DI:n kanssa? Sujuuko?
Opiskelin TKK:lla ja niitä teekkaripoikia kateltuani päätin, etten DI:iin koske tikullakaan. Pieni aivoisia ja tylsiä miehen alkuja.
Kommentit (32)
Mieheni on fiksuimpia ihmisiä, jonka olen tavannut ja ei todellakaan ole tylsä. Ihan typeriä dippa-inssit eivät pääse olemaan kun se koulutus jo vaatii jonkin verran päätä ;) Tosin oma tapaukseni on av-palstan mukaan vielä normaalia pahempi, koska hän on DI ja vielä sen lisäksi ekonomi.
Eipä ole tainnut alkuperäinen opiskella päivääkään Polilla. Tiedätkös muuten että niistä teekkaripojista kasvaa DI-miehiä?
Älyttömän ihana ja lempeä, urheilullinen ja yllytyshullu, ahkera ja osaava, tykkää paljon lapsistamme ja viettää aikaa perheensä kanssa (perhe etusijalla), tykkää työstään ja kannustaa minua omassani
Kyllä se on niin, että vakka kantensa löytää ;)
90-luvun puolivälissä. muttei ei saanu. Tais olla fysiikan opiskelija, jo oikein muistan :)ja seurustelikin vielä :D Että siinä sulle aivoja ja hienotunteisuutta!
Mieheni on fiksuimpia ihmisiä, jonka olen tavannut ja ei todellakaan ole tylsä. Ihan typeriä dippa-inssit eivät pääse olemaan kun se koulutus jo vaatii jonkin verran päätä ;) Tosin oma tapaukseni on av-palstan mukaan vielä normaalia pahempi, koska hän on DI ja vielä sen lisäksi ekonomi.
Taisit siis jäädä nuolemaan näppejäsi? Et tainnut kelvata älykkäille ja hyville miehille?
Voi sua katkeraa, kyllä sä jostakin kuppilasta jonkun minkälie (kesä)rentun itsellesi vielä löydät, sovitte varmasti sellaisen kanssa oikein hyvin yhteen!
muttei mulle kelvannut.
Mutta kiva, että teille kelpasi!
Taisit siis jäädä nuolemaan näppejäsi? Et tainnut kelvata älykkäille ja hyville miehille? Voi sua katkeraa, kyllä sä jostakin kuppilasta jonkun minkälie (kesä)rentun itsellesi vielä löydät, sovitte varmasti sellaisen kanssa oikein hyvin yhteen!
Mieheni ei ole fysiikan opiskelija :D Toisekseen 90-luvun puolivälissä emme edes asuneet Suomessa, koska muutimme ulkomaille joten yritys hyvä kymmenen :D Olet varmaan ollut jakamassa toosaasi Yhdysvalloissa ja muutamassa muussa maassa 90-luvun aikana ;)
Ei kukaan aikuisten oikeasti ja tosissaan ajattele että täytyy olla keskimääräistä fiksumpi että pärjää koulussa? Hyvällä muistilla mennään jo pitkälle mutta fiksuus, älykyys ja viisaus on paljon muutakin kuin koulumenestys.
Olen elämäni aikana nähnyt, tuntenut ja elänyt todella monien korkeasti koulutettujen ja akateemisten ihmisten kanssa ja valitettavasti tuo korkeakoulutus ei vielä takaa että ihminen olisi milläänlailla fiksu muilla osa-alueilla kuin mihin on kouluttautunut.
en antanut vaikka poika kovasti yritti. Ettei vaan nyt taida olla niin, että puhun miehestäsi :D
Mieheni ei ole fysiikan opiskelija :D Toisekseen 90-luvun puolivälissä emme edes asuneet Suomessa, koska muutimme ulkomaille joten yritys hyvä kymmenen :D Olet varmaan ollut jakamassa toosaasi Yhdysvalloissa ja muutamassa muussa maassa 90-luvun aikana ;)
No ikävä kyllä ei ole mahdollista, että se olisi ollut minun mieheni, mutta tuli virhe kun en lukenut viestiäsi loppuun asti.
kaikkien maailman miesten unelma ja päiväuni! Vai että ihan jonoksi asti oli ovellasi miehiä :DD Piditkö siis jonkinlaista...
No kaikenlaisella sitä ihmiset viitsivätkin päteä. :D
Ihanko joka ikinen sadoista teekkaripojista olivat toistensa klooneja...Saanen epäillä.
Ja samalla logiikalla teekkaripoikaklooneista tulee DI-kloonimiehiä. Itse tunsin nuoruudessa sellaisia playboy-teekkareita, joiden perässä kaikki naiset juoksivat, etten kykene ottamaan tätä viestiä tosissani ollenkaan. T. Tekn.yo:n vaimo
Opiskelin TKK:lla ja niitä teekkaripoikia kateltuani päätin, etten DI:iin koske tikullakaan. Pieni aivoisia ja tylsiä miehen alkuja.
Fiksuja tyyppejä tiedän. Itse opiskelin kemiaa ja nörtti kekkerit ovat kivoja. Seurustelin fysiikan opikelijan kanssa silloin. Teknilliseen taitaa olla vielä kovemmat vaatimukset, ystäväni (nainen, kuten sinäkin)valmistui sieltä ja luki myös ekonomiksi. Ehkä se sosiaalinen lahjakkuus ei pakkaudu näihin opinahjoihin, mutta hei, katso jtkn kasvatustieteen opiskelijoita, ja revi siitä.
Sotilaat, poliisit ym.kokeile niitä, jos älyköt ovat niin kamalia. Tai humanisteja, kamalimmat löytynevät historia-osastolta ja mieshumanistit ovat fanaattista sakkia. Varo talvisotatapauksia.
laittaa ihmiset tiettyihin kasteihin tutkinnon perusteella.
ihan ku ne todellakin olis kaikki samasta muotista aivoineen päivineen.
ap, hölmö olet
Fiksuja, vastuuntuntoisia, hyvin toimeentulevia, menestyneitä ja hauskoja ovat sekä mieheni että hänen lukuisat DI ystävänsä :)
Olen itsekin DI, joten sovimme hyvin yhteen. Melkein kaikilla DI-naisystävilläni on DI-mies, ja hienosti sujuu heilläkin.
Olen itsekin DI, joten sovimme hyvin yhteen. Melkein kaikilla DI-naisystävilläni on DI-mies, ja hienosti sujuu heilläkin.
Sama täällä, molemmat ollaan DI-ttkinnon suorittaneita. Mies on myös maailman paras isä, ja tekee kaikkia kotitöitä, jopa enemmän kuin minä. No, ikkunoita olen nyt pessyt yksin, mies huolehtii sillä aikaa lapsista.
ei ole lainkaan tylsä vaan sopiva sekoitus vastuuntuntoisuutta ja impulsiivisuutta. On yleensä kympillä mukana mun kotkotuksissakin, mutta silti se järjen ääni meidän perheessä :)
On yleissivistynyt, juo vain harvoin ja kohtuudella, sosiaaliset taidot hyvät. Mahtava isä lapsillemme ja mies minulle kaikin puolin. Pitää huolta kunnostaan ja on hyväryhtinen (toisin kuin osa diplomi-insinööreistä).
Muutenkin viihdyn hyvin miehen di-kavereiden seurassa, vaikka olen itse aivan toisen alan ihminen.