Ekaluokkalainen kysyi mummolta, ottaako tämä suihin vaarilta.
Mummo oli tästä kovin suuttunut minulle. Mistä minä voin tietää että lapsi on tuollaisia juttuja koulussa kuullut. Ei ollut koskaan kotona puhunut tuollaista. Ja eihän lapsi edes asiaa ymmärrä.
Kommentit (9)
Taitaa olla mummu vähän konservatiivista sorttia! Voithan toki vähän ojentaa lastasi, että tuollainen ei ole soveliasta. Ymmärtääkö lapsesi edes, mitä suihin ottaminen tarkoittaa? Mummu taitaa kyllä tosin olla aika herkkähipiäinen.
Lapsi oli vaan koulussa kuullut että sillätavalla tehdään, ei hän ajatellut että asiassa mitään ihmeellistä olisi. Meillä ei ole ollut mitään puhetta vielä seksiasioista kotona.
Oli varmaan aikamoinen tilanne. Onneksi meidän ekaluokkalainen on sen verran häveliäs ettei puhu sellaista mitä ei ymmärrä.
Paitsi lapsi kyseli meiltä vanhemmilta. Ekana loksahti suu auki mutta tajusin kysyä "että mitä se tarkoittaa?"
Lapsi sanoi "että kun kaksi kieltä kohtaa"
Eli ihan suutelemiseksi luuli. Jospa teillä sama juttu.
Olen ottanut muutenkin aina tavaksi jos jotain outoa poika sanoo niin kysyn aina ensiksi mistä hänen mielestään on kyse.
Sanoi myös olevansa homo. Kysyimme miksi? Niin vastasi että koska rakastaa isää :-)
jos ekaluokkalainen kyselee tuollaista:(
jos ekaluokkalainen kyselee tuollaista:(
Kannattaa tosiaan kysyä lapselta noissa tilanteissa että mitä itse ajattelee asian tarkoittavan. Ap:n lapsikin on ihan hyvin voinut kuvitella että on kyse pussaamisesta.
hä?