Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten selitit lapsellesi Pasi Nurmisen kaatumisen portaissa pokaalin päälle?

Vierailija
17.05.2011 |

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollut tarvetta koska hän ei ole nähnyt Nurmisen kaatuvan pokaalin päälle. Miksikö? Siksi että minä valvon mitä 10v lapseni katsoo tv:stä ja netistä.

Jos lapsi siitä kuulee kavereilta, voin kertoa että kompastui mattoon (joka on totuus).

Vierailija
42/44 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ihminen on ollut maassa jonkun aikaa alkaa tasapainoa taas löytyä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmikseni hän on nähnyt turhan usein oman isänsäkin tuossa kunnossa, eikä silloin ole todellakaan ollut kyse juhlasta!

Juniorin suuri haave on astella joskus maailmanmestarina. Siinä oli sitten pieni keskustelu aiheesta "miten juhlitaan". Jos juhlaan on aihetta, niin sitten pitää myös osata käyttäytyä.

Tämä juniori (C) on ainakin sen verran oppinut, että oman porukan juhlista kotiutuessa ainakin ollaan olevinaan selvin päin, ettei ole edes aihetta käydä tarkistamassa hajun perusteella edesottamuksia.

Se on ainakin tasan tarkkaan selvää, että urheiluharrastuksen lopettaminen on seuraava keskustelunaihe jos tulee joskus kännissä jääkiekkoreissulta.

Vierailija
44/44 |
18.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä hyssyttely tai suojeleminen auta yhtään, päinvastoin.

Itse sanoin, että oli juonut liikaa alkoholia ja kun sitä juo liikaa, niin tekee tyhmyyksiä ja käyttäytyy vähän kummallisesti. Poika sanoi, ettei aio itse juoda koskaan, kun yhden oluen. Oli ajatellut asiaa siis ja minusta oli ihan fiksua, että poika teki omat johtopäätöksensä alkoholinjuonnin kannattavuusta. Itsekin juon pari lasia viiniä korkeintaan, kun lapsia läsnä, mies saattaa otta just sen oluen. Ei semmosessa ole mitään paheksumista. Ne absolutistit hyssyttelijät tai juopot, jotka vetää joka viikonloppu aiheuttaa eniten tuhoa lapsen mieleen.