Leijonat nolasivat Presidentin
Kommentit (25)
nyt kovin arvokasta käytöstä ole, mutta presidenttiin ei kuitenkaan liity ihan samanlaista protokollaa kuin vaikkapa kuninkaallisiin. Eikös se ole niin, että kuninkaallisiin ei saa koskea? Ainakaan Englannin kuningattareen ei saa koskea.
ettei tuossa ollut mitään pahaa. On vähän eri linja Halosella ja kuningatar Elisabetilla... Ennemminkin Halosen oli vaikea olla kun pääsi lihaksikkaan nuoren urheilijan rutistukseen :D
Sainpas aamun naurut! Sitä pelaajaahan jo nypittiin takista, että lopeta nyt herran tähden. Kylläpä oli vaan noloa :D
kirjoiteta presidenttiä isolla P:llä! Ei se mikään erisnimi ole...
Noin muuten, voin jotenkin kuvitella että Anssilta vaan vähän karkasi, mieti mikä fiilis, kaikki ne kymmenet tuhannet ihmiset on tulleet sua (teitä) tsemppaan, lauletaan sankarilaulua, oot just voittanut kultaa ja jumalauta, lavalle astelee TARJA! Kaikilla meillä varmaan on kuva Tarjasta kansanläheisenä rentona tyyppinä, joten kynnys halailuun oli varmaan matalampi, kuin jos siihen olisi astellut Mari Kiviniemi... (Tosin, kuka sitä ois halunnut edes halata... :p )
Varmaan oli vähän hämmentävää Tarjalle ja kieltämättä vähän epäsopivaa jo halin keston vuoksi, mutta kyllä mä luulen että tässä nyt ei ole kuinkaan käynyt. :)
penkkipelaaja oli ihan tööt ja sitä revittiin lavalta naureskellen pois jo kun se harjakainen juonsi pelaajia lavalle.
tiesi jo lähtiessään, että siellä on kännissä olevia äijiä lavalla. Siihen nähden ei siis ole tapahtunut mitään, mistä pitäisi olla erityisen huolissaan, noloissaan tahi häpeissään.
tiesi jo lähtiessään, että siellä on kännissä olevia äijiä lavalla. Siihen nähden ei siis ole tapahtunut mitään, mistä pitäisi olla erityisen huolissaan, noloissaan tahi häpeissään.
Ja jos presidentti ottaa niin kansanomaisen roolin kuin nykyinen, niin tällaiseen pitää varautua. Kuinka monelle olisi tullut mieleen mennä halaamaan vaikka Kekkosta tai Mannerheimia?
oli se Tarjan halaaminen, se pelaajahan oli tosi fiiliksissä siitä. Ei kaikkea tarvitse ottaa niin vakavasti. Itse en jääkiekosta enkä muistakaan peleistä pidä, eikä kukaan mun tuntema tietääkseni sitä seuraa. Olisi varmaan hauskaa olla sellainen ihminen joka siitä pitää ja saa fiiliksiä siitä että menee niitä katsomaan torille. Urheilija on juoneet ja juhlineet kautta aikojen, miksi niitä pitäs siitä mollata, ne antaa kaikkensa ja vielä enemmän, eikö se riitä. Vanhemmissa on myös jotain vikaa, jos ihmisistä pitää tehdä "sankareita".
taustalla (huulien liikkeistä näkyi) että "hyvä Tarja!". Melko tahditonta, etten sanoisi. Valmiiksi jo hävetti niiden pelaajien puolesta, kun presidentti sinne lavalle kömpi. Käsittääkseni häntä puhutellaan jotenkin: arvoisa tasavallan presidentti tms.
vaikealta tuossa kuvassa näytä....Jos ois tuo känninen sankari antanut vaikka eläimellisen märän kielarin niin sitten ehkä oisi peiliin katsomisen paikka.....Jos kehtaisi.
Esim. Presidentti Halonen, tai Suomen Presidetti, tai pelkkä Presidentti jos puhutaan Tarjasta. Mutta tietysti pienellä, jos on kyse vaikka "tasavaltojen päämiehenä toimii presidentti".
tituleeraakkin itseään koko kansan resitenttinä?
Ja muumimammana jaäitinä ja ties minä. eikä tuossa ollu minusta mitään noloa.
taustalla (huulien liikkeistä näkyi) että "hyvä Tarja!". Melko tahditonta, etten sanoisi. Valmiiksi jo hävetti niiden pelaajien puolesta, kun presidentti sinne lavalle kömpi. Käsittääkseni häntä puhutellaan jotenkin: arvoisa tasavallan presidentti tms.
ottanut asiat ihan lungisti. Meidän pressa osaa iloita mukana ilman puhutteluja (arvoisa presitentti) ja varmaan oli ihan sydämellä mukana juhlimassa.
aika yleisessä tiedossa että siellä on kännisiä pelaajia. Eikä halauksessa nyt niin häpeämistä ole, ei pelaajalla eikä pressalla. Pahempaakin vois tapahtua :)
Sua vaan ottaa päähän kun muilla kivaa.
Tee jotain elämällesi.