Ystäväni laihtunut yli 20kg ja asia on hänelle pakkomielle. En jaksa enää!!
Hän patistaa minuakin laihtumaan ja että "minusta sinun ei pitäis tehdä niin ja noin. Ei se toiminut mullakaan,mulla toimi tää homma näin tee sinäkin niin,varmasti laihdut" ja hänellä pakkomielle liikunnasta,jatkuvasti sepostaa milloin on käynyt lenkillä,koska teki käsivarisa punteilla ja pakko tehdä vielä vatsat ja reidet tänään. Ja kertoo jatkuvasti mitä on syönyt ja kuinka hän miettii voiko syödä sitä ja tota jne. En jaksa enää,olen ihan puhki hänen vouhotuksestaan. kehun kyllä aina hänen laihtumistaan, itsekkin laihdutan mutta minulla ei ole mikään kiire,haluan rauhassa oppia ja itsellä ei liikunta ole niin pakkomielle,teen sitä kun se on hauskaa ja niitä lajeja joista pidän,enkä ressaa jos joku lenkki jää väliin.Mitä voin tehdä vai annanko kaveirn vain höpöttää? Hän itse usein puhuu että saa laihduttamalla pidettyä elämäsnäs kontrollissa,että on miettinyt joskus meneekö hän liian pitkälle..en tiedä mitä sanoa.
Tuollaiset yhden asian ihmiset on aika rasittavia. Ihan sama mikä se asia on. Olkoon se asia sitten vaikka tuo laihduttaminen tai liikunta, tai koirat, lapset, anoppi, tanssiharrastus, työkuviot, ihan mikä vain. Ei kukaan jaksa jauhaa joka visiitillä sitä samaa asiaa aina. Ellei sitten ole itse höyrähtänyt samaan juttuun. Alkaa tapaamiset harvenemaan, jos puheenaiheet on kovin suppeat.