Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paljonkin sellaisia suomalaisia jotka eivät sauno...

Vierailija
16.05.2011 |

...vaikka siihen olisi mahdollisuus?

Ihan ihmetyttää kun olen tavannut joitakin sellaisia ihan supisuomalaisia ihmisiä jotka eivät sauno vaikka asunnossa olisi sauna.

Omasta mielestäni täysin käsittämätöntä. Itselläni ainakin menisi lauantai-ilta täysin pilalle mikäli en pääsisi jostain syystä saunaan.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, minä olen yksi semmoinen.

meillä on nyt puulämmitteinen ja on ollut sähköllä toimiviakin. mutta en tykkää saunoa.

pennusta asti ollut sauna,ja aina olen kokenut saunomisen epämiellyttäväksi. siellä on vaikea hengittää.

Vierailija
22/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on muuta perhettä varten sauna omakotitalossamme ja myös rantasauna. Loma-asunnolta löytyy myös sauna "mökistä" ja rantasauna on erikseen.

Olen "kylpyammeihminen", vaikka kuinka yrittäisin saunoa, en nauti siitä. Porealtaassa lekottelu on minun juttuni!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ärsyttää vähän, että kaikissa uusissa kämpissä se sauna on jo automaattivaruste, mieluummin ottaisin ne neliöt asuinkäyttöön tai sitten pienempänä vastikkeena.

Saunassa tulee käytyä lähinnä jos joskus tulee kastuttua pakkasella niin pahasti, että ei meinaa veri kiertää ollenkaan. Yleensä saunassa alkaa vain pyörryttää.

Vierailija
24/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja harmittelen myös sitä että uusissa asunnoissa on yleensä aina sauna. Ihan turhaan joutuu moni maksamaan saunasta.

Vierailija
25/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-matala verenpaine(tulee huono-olo)

-en pidä kuumasta (max.21 astetta menettelee)

-ei tee hyvää iholle (etenkään kasvojen)

Vierailija
26/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

omien vanhempien- ja isoveljen luona tykkää käydä siinä aidossa ja oikeassa puusaunassa!!

Vierailija
27/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon 3-4 kertaa vuodessa. En pidä saunomisesta ollenkaan, paljon mieluummin ottaisin kylpyammeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä