Onko paljonkin sellaisia suomalaisia jotka eivät sauno...
...vaikka siihen olisi mahdollisuus?
Ihan ihmetyttää kun olen tavannut joitakin sellaisia ihan supisuomalaisia ihmisiä jotka eivät sauno vaikka asunnossa olisi sauna.
Omasta mielestäni täysin käsittämätöntä. Itselläni ainakin menisi lauantai-ilta täysin pilalle mikäli en pääsisi jostain syystä saunaan.
Kommentit (27)
on muuta perhettä varten sauna omakotitalossamme ja myös rantasauna. Loma-asunnolta löytyy myös sauna "mökistä" ja rantasauna on erikseen.
Olen "kylpyammeihminen", vaikka kuinka yrittäisin saunoa, en nauti siitä. Porealtaassa lekottelu on minun juttuni!
ja ärsyttää vähän, että kaikissa uusissa kämpissä se sauna on jo automaattivaruste, mieluummin ottaisin ne neliöt asuinkäyttöön tai sitten pienempänä vastikkeena.
Saunassa tulee käytyä lähinnä jos joskus tulee kastuttua pakkasella niin pahasti, että ei meinaa veri kiertää ollenkaan. Yleensä saunassa alkaa vain pyörryttää.
ja harmittelen myös sitä että uusissa asunnoissa on yleensä aina sauna. Ihan turhaan joutuu moni maksamaan saunasta.
-matala verenpaine(tulee huono-olo)
-en pidä kuumasta (max.21 astetta menettelee)
-ei tee hyvää iholle (etenkään kasvojen)
omien vanhempien- ja isoveljen luona tykkää käydä siinä aidossa ja oikeassa puusaunassa!!
Saunon 3-4 kertaa vuodessa. En pidä saunomisesta ollenkaan, paljon mieluummin ottaisin kylpyammeen.
no, minä olen yksi semmoinen.
meillä on nyt puulämmitteinen ja on ollut sähköllä toimiviakin. mutta en tykkää saunoa.
pennusta asti ollut sauna,ja aina olen kokenut saunomisen epämiellyttäväksi. siellä on vaikea hengittää.