Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko paljonkin sellaisia suomalaisia jotka eivät sauno...

Vierailija
16.05.2011 |

...vaikka siihen olisi mahdollisuus?

Ihan ihmetyttää kun olen tavannut joitakin sellaisia ihan supisuomalaisia ihmisiä jotka eivät sauno vaikka asunnossa olisi sauna.

Omasta mielestäni täysin käsittämätöntä. Itselläni ainakin menisi lauantai-ilta täysin pilalle mikäli en pääsisi jostain syystä saunaan.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai kaikki nyt tykkää kuumasta muutenkaan.

Vierailija
2/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saunon ehkä kerran joka kolmas vuosi. Ei kiinnosta. Samoin yksi kaverini ei ole käynyt saunassa kymmeneen vuoteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadilaisilla ei edes ole saunoja. Kykkivät kopeissaan ja haisevat.

Vierailija
4/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää saunoa, haaveilen kylpyammeesta

Vierailija
5/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

...vaikka siihen olisi mahdollisuus? Ihan ihmetyttää kun olen tavannut joitakin sellaisia ihan supisuomalaisia ihmisiä jotka eivät sauno vaikka asunnossa olisi sauna. Omasta mielestäni täysin käsittämätöntä. Itselläni ainakin menisi lauantai-ilta täysin pilalle mikäli en pääsisi jostain syystä saunaan.

Taalla on yksi joka ei mene saunaan vaikka maksettaisi.

Vierailija
6/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan täysin suomalainen perhe ja meillä on aina ollut asunnossamme sauna. Käytämme kotimme saunaa noin 3 kertaa vuoden aikana.

Kesällä mökillä tulee sitten saunottua melkein joka päivä, mutta silloinkin saunassa käydään pyörähtämässä lähinnä vain uimisen lomassa lämmittelemässä.

Ja jouluna tietenkin käymme aattona isovanhemmilla joulusaunassa.

Seuraavaan asuntoo meinaan hommata sellaisen infrapunasaunan. On muuten todella paljon miellyttävämpi, kuin perinteinen.

Vierailija
7/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellisessä asunnossa jossa asuin 6v oli sauna. Kävin siellä ehkä 5 kertaa vuodessa, lapset kävi useammin. Loppuajasta ei edes käyty kun sauna alkoi muuttua enemmänkin varastoksi.

En vaan erityisemmin tykkää saunoa, kamala olo jälkeenpäin, kuuma pari tuntia, naama tummanpunainen, hiki virtaa....eikä tee hyvää couperosaiholle.

Vierailija
8/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisi, kävisin miutaman kerran talvessa. Kylpyamme olisi loistava.

Vierailija
9/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loppuajasta ei edes käyty kun sauna alkoi muuttua enemmänkin varastoksi.

Vierailija
10/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole käynyt kertaakaan. Minulle tulee saunassa aina huono olo. Tämän viiden vuoden aikana olen käynyt kerran mökillä kun anoppi vaati mukaansa. Loppu illan sitten minua huippasi pahasti ja oksensin. Olipa kiva juhannus.

Vierailija
11/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voin pahoin kuumuudessa. Eli en sauno.

Vierailija
12/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotona saunotaan ehkä kerran vuodessa.

Miehen lapsuudessa hänen äitinsä pyörtyi aina saunassa/ oli huonovointinen ja meni silti "pakosta" saunaan kerran viikossa eikä hänellä ole hyviä saunamuistoja.

Itselle saunassa käynti on ajanhukkaa, suihkussa ehtii peseytyä.

Vierailija
13/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli loka-toukokuun välisenä aikana ehkä muutaman hassun kerran jos sitäkään, kesäaikaan useammin. Asumme kerrostalossa ja talon sauna on kyllä ihan hieno, muttei huvita ottaa saunavuoroa kun en halua sitoutua johonkin tiettyyn ajankohtaan.

Vierailija
14/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt olen vuoden sisään käynnyt jopa ehkä 5 kertaa saunassa kun mies tykkää käydä, normaalisti en käy lähemmäs koskaan ja olihan tuossa yks kerta kun 2 kokonaista vuotta käymättä saunassa...

en vaan tykkää siitä kuumuudesta. Mulla tulee myös hirveitä hengitysongelmia ylimmällä lauteella jos yks kokonainen kauhallinen sitä vettä heitetään..mietin aina että miten joku voi tykätä siitä kun se kuumuus korventaa kurkkua. Yleensä siis aina kiellän miestä heittämästä puolta kauhallista enempää ja nautin ihan semmosesta lämpimästä fiiliksestä kunnes 5 min päästä on pakko päästä ulos :D

Vierailija
15/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta mun ulkomaalainen mies saunoo viikottain. Ja on sellaisesta maasta, jossa ei todellakaan saunota.

Vierailija
16/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulle tulee niin kuumassa tosi nopeasti paha olo. Käyn saunassa ehkä 2 kertaa vuodessa eikä mies ja lapsi ole yhtään innokkaampia saunojia.

Onneksi nykyisessä asunnossa ei ole saunaa, vaan amme :) Se on paljon mieluisampi meidän perheelle.

Vierailija
17/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hetken vaan lämmittelen ja sitten suihkuun.

Mulle on järkytys kyläpaikat jossa ollaan heti tuuppaamassa saunaan. "ja nyt sitten naiset saunaan" Aina saa selitellä, että kiitos vaan, mutta kiitos ei.

Vierailija
18/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mies käy joskus saunailloissa, mutta muuten meillä ei kukaan sauno koskaan. Mulle tulee saunassa huono olo, teinit ei muuten vaan tykkää saunomisesta, ja alakoululainen inhoaa kuumaa. Hänelle on koulun uimahallireissut itkun paikka pakkosaunomisen takia.

Vierailija
19/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää saunoa, haaveilen kylpyammeesta

en ole saunonut 7 vuoteen, en tykkää ja huono olo tulee. Meillä on sauna varastona myöskin, sulakkeet poistettu 7 vuotta sitten. Pitkä kuuma suihku on ihana, kunhan rahaa saadaan säästettyä, niin saunaan siirretään sitten pyykikone ja wc-istuin kylpyhuoneesta ja kylpyhuoneeseen amme :)

Vierailija
20/27 |
16.05.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja on vaan niin paljon miellyttävämpää käydä kylvyssä kuin saunassa, että ei olla käyty edellisen 6 vuoden aikana saunassa kuin muutaman kerran. Ja ulkomaalaisille vieraille ollaan lämmitetty saunaa kun ovat halunneet kokeilla.

Minusta on todella typerää tilanhukkaa rakentaa kaikkiin asuntoihin sauna. Meilläkin se toimii yleensä varastona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kolme