Anssi Salmela nolasi itsensä suorassa lähetyksessä
Kommentit (84)
Mäkin olen kyllä humalassa ollut jne. mutta mikä tuossa oli noloa on se, että puhui jotenkin kauhean ylimielisesti!
Ja minä kyllä luulen ettei se ees mitään tajunnu vaikka se juontaja sano pari kertaa että suora lähetys. En mä nähny mitään raksutuksen merkkejä.. =D
olkaa ny jo hilijaa tai Anssi ajelee teijät pystyyn. btw, kuka tää hinttari on joka muka tietää anakondan taustat. Kova pelimies se on ja piste, katsokaa
Ulkonäkö, käyttäytyminen, puhe ja kaikki kertoo äärimmäisen yksinkertaisesta ja tyhmästä juntista.
Ja jos pennusta saakka kiusannut muita niin katseet voi kääntää hänen perheeseensä...
Ihminen sekin saatana on! Jos tekee mieli juhlia, niin lopettakaa toi saatanan tekopyhäpaska! Hävetkää aikuset ihmiset!!!!
Siinä se ero. Mutta jääkiekkoilijat nyt ovat tunnetustikin älykkyysosamäärältään vähän eri kastia kuin muut urheilijat. Laji, jota minun poikani ei taatusti tule koskaan pelaamaan, vaikka pyytäisi, sen verran säälittäviä urpojuntteja sen lajin piirissä pyörii.
kiekkoura ohi, muuhun tuskin kykenee.
Toivottavasti erotetaan joukkueesta.
Niin ällättövö amisviiksineen ja junttikäyttäytymisineen. Täysi alkoholisti. Sarjaa Karalahti. Hyi hitto mikä ällötys
tehotko ne kertookin pelaajan tärkeyden ? suurimissa määrin kyllä, mut salmelan rooli ny sattuu olemaa vähän eri kun se tehomies.. ja kai sitä nyt saa perkele olla kännissä mestaruuden jälkeen.. ja se joensuulle ja hoviselle suunnattu lause oli mun mielestä jokseenkin vaan läppä näille kahelle jokka ei pelannu peliäkään...
ja sai ruusuja ja naisia kun hengaa miikkaelin kanssa.
K-15 pitäis olla tuollaiset. Katsoin pojan (6 v) kanssa netistä ja äkkiä suljin. Mikä urpo!
niin ei ole suora lähetys. Kakkoselta esim. tulee piirrettyjä:)
kännissä kun ei meinaa kieli kääntyä suussa:/
Enkä ole mikään kukkahattutäti jonka mielestä pojat ei saisi juhlia..
Ei ole telkkaa lähimaastossa, niin en nähnyt.
Naama kasvaa finnejä ja on niin miestä olevinaan.
ja juhlia mutta aivakuin ois pienen pieni kateus paistanut läpi?Miken suuresta suosiosta...
No joo, täällä kyllä tiedetään Salmelan luonne hankalana tyyppinä ja taisi koulussakin olla jotain sellaista ja junnujoukkueissakin. Pisti halvalla Joensuuta ja kolmosveskaa. Täys ääliö! Yhdenkään junnun ei kannata tuollaisesta mallia ottaa.